Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af lampe 350 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Bosch vaskemaskine gået i baglås. Har prøvet alt i henhold til manual intet virker 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Skift forlyslygter Opel Karl 300 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Efterlønsbidrag....
  • #1   23. aug 2011 Jeg vil have det udbetalt, har indbetalt til det fra start af.
    Sådan som forslaget er nu, så kan jeg alligevel ikke komme på efterløn....fordi jeg har for stor en pensionsopsparing. Desuden er jeg 46 år og kan alligevel kun gå på selvbetalt efterløn et år så.

• #2   23. aug 2011 Jeg har indbetalt, og er nok lidt naiv, for jeg bliver ved :-)) bliver efterlønnen taget, må jeg se det som en dårlig opsparing (får jo ingen renter)

• #3   23. aug 2011 Ina, hvos du har en pensionsopsparing der bare er nogenlunde god, så kan du alligevel ikek få bidraget.
    Fordelen ved at hæve pengene nu er desuden at de så er skattefri, det er de ikek hvis du venter.

• #4   23. aug 2011 Kennelmor:

Ups, det har jeg. Jeg får en god løn, og har et arbejdsgiver bidrag på 11% og betaler eget bidrag på 5% til pensionen.

Måske jeg skulle tage dem ud så, og sætte dem ind på min egen lille efterlønsopsparing :-))

Tak for info smiley

• #5   23. aug 2011 Jamen nu må vi jo se om det hele bliver til noget, det er jo ikek vedtaget endnu smiley

• #6   23. aug 2011 Jeg ville hellere have set efterlønnen blive som den er. For os der har et hårdt fysisk/psykisk job ville det være rart med den mulighed. Jeg er ikke sikker på jeg kan holde til jeg er 71,5 år.... Vi joker ude på arbejde med, at istedet for en cykelparkering skal vi have en rollator parkering *ggg*

Nå, men jeg har endnu ikke taget stilling til, om jeg vil have pengene udbetalt eller lade dem gå ind på en konto til et lille pensionbidrag.

Jeg er 37 år

• #7   23. aug 2011 Jeg er 40, tror ikke jeg kan få dem udbetalt, så længe jeg er på dagpenge smiley

• #8   23. aug 2011 Jeanette: Hvorfor dog ikke? Dagpenge er jo uafhængigt at formue? Det er da din opsparing.

Jeg er 47 og har i lighed med Iben indbetalt fra start og har også (som Iben) en pæn pensionsopsparing, så jeg vil også vælge at få dem udbetalt, hvis det bliver vedtaget..

• #9   23. aug 2011 Hmm, det er fordi, da jeg skulle stoppe med at betale dertil (fordi jeg ikke havde råd) for nogle måneder siden, fik jeg at vide, at jeg ikke kunne få dem udbetalt.. Kun overført til min pension..

• #10   23. aug 2011 Jeanette: Sådan hed det sig også med velfærdspakken, men det er jo så det, de vil ændre nu med vækstpakken ;o) Så jeg er ret sikker på, at du kan få dem udbetalt ligesom alle andre. Det ville jo nok forholde sig anderledes, hvis du var på kontanthjælp...så skulle du "spise dem op" først.

• #11   23. aug 2011 Jeg er 36 og har indbetalt fra starten af og jeg vil også have det udbetalt hvis det bliver vedtaget. Jeg tror ikke mere på at der er noget der hedder efterløn om 25-30 år så kan vi jo ligeså godt få glæde af de penge nu hvor børnene er forholdsvis små!!

Kommentér på:
Efterlønsbidrag....

Annonce