Indlæser...
Sortering
ejer der ikke burgte ha hund? ... Hey ... Jeg smakkede fornyligt med en pige fra min skole på 17 ( tror jeg ) - om hunde. Hund Havde en blaning af amst...
Generel diskussion
Oprettet:
11. jun 2005
Visninger:
778
Søger blanding; pomeranian-papillon Hejsa alle hundevenner... Ja altså min hund, Tulle er en blandin mellem: pomeranian, papillon, dansk/svensk gård hun...
Generel diskussion
Oprettet:
29. maj 2005
Visninger:
1.169
Pas på jeres hunde... Jeg sad og læste Ballerup bladet, og faldt over en artikel som jeg lige syntes at jeg vil lægge herind, jeg blev helt k...
Generel diskussion
Oprettet:
12. maj 2005
Visninger:
1.432
Rottweiler overfaldtet at terrier... hey alle... Vil lige fortælle om d kæmpe chok jeg var udsat for i går... Dian og jeg var ude på vores vante luftetur ...
Generel diskussion
Oprettet:
12. maj 2005
Visninger:
744
hjælp..! hejsa! jeg ved at det ikke har noget med hunde og gøre men vil ikke have at klubben lukker så jeg skal bare finde no...
Generel diskussion
Oprettet:
31. mar 2005
Visninger:
544
Brok over 5-taller "Fjern dit 5-tal til min hund tak. Jeg er ikke interesseret i det, og du er kun ude på ballade, siden du giver så mange...
Generel diskussion
Oprettet:
20. mar 2005
Visninger:
1.130
SÅ forfærdeligt Hejsa Var der nogen af jer der så det forfærdelige program "flået levende" i går aftes? jeg tvang mig selv til at se...
Generel diskussion
Oprettet:
9. mar 2005
Visninger:
729
hvad gør en muskelhund til en kamphund Schæferklubben er på vagt Schæferhundeklubben, kreds 11, i Randers, er på vagt overfor kamphunde. Det accepter...
Generel diskussion
Oprettet:
4. mar 2005
Visninger:
852
Hundetræf på djursland/ århus kanten? Hejsa! Jeg savner nogen at mødes med, eller gå tur sammen med. Jeg ejer to styks små hunde. En knap 8 årig kastreret ha...
Træf og arrangementer
Oprettet:
1. mar 2005
Visninger:
407
Virker ( næsten ) Hejsa Så har jeg fået lagt billederne ind af de hunde hvis ejer har givet mig lov til at lægge deres hunde ind på mi...
Generel diskussion
Oprettet:
22. feb 2005
Visninger:
286
Hjælp hjælp ja vil i ikke godt hjælpe mig.. det er fordi at det er jo et blad for berne senne hunde og ja jeg ville godt liiige hav...
Generel diskussion
Oprettet:
15. feb 2005
Visninger:
276
Afvisning af hunde dete r med skam at jeg kan se at hundepolitiet er godt i gang med at afvise en hund og dens ejer, som prøver at komme i...
Generel diskussion
Oprettet:
6. jan 2005
Visninger:
638
Hvorfor en en komentar ????? jeg forstå ikke hvorfor, alle der ikke for syv af mig, konsekvent skal have det begrundet. her er masser som mig der s...
Generel diskussion
Oprettet:
1. dec 2004
Visninger:
809
Karekterer til hunden eller ejeren? Dette emne har været på banen før, men nu det skete der vist ikke så meget ved =0(........... Altså kort og godt ste...
Generel diskussion
Oprettet:
10. aug 2004
Visninger:
370
Kreativ hund ejer??? Hej! Jeg kom til at tænke på at man jo ikke behøves købe en masse ting til hunden! Nok Madskål, vandskål osv.. Men...
Generel diskussion
Oprettet:
15. jun 2004
Visninger:
980

Annonce