{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
719 visninger | Oprettet:

Rottweiler overfaldtet at terrier... {{forumTopicSubject}}

hey alle...
Vil lige fortælle om d kæmpe chok jeg var udsat for i går... Dian og jeg var ude på vores vante luftetur omkring kl 18... og vi gik rigtig og hyggede os... Pludselig kunne jeg høre at der kom en hund løbende bagfra - troede bare at det også var en som var ude at lufte deres hund - MEN NEJ!!! Da jeg vendte mig om kom en lille terrier ligende hund løbende, helt alene uden ejer. Og den mere eller mindre bare sprang på Dian lige i struben - den var bare total arrig! Og Dian som ellers bare r en glad hund og helt vild med andre artsfælder stod bare fuldsændig paf... Jeg kunne bare se på ham at han tænkte" den lille hund vil ihvertfald ikke lege med mig" - først råbte jeg bare at den - men d hjalp ikke - den blev ved med at få fat diverse steder... så gav jeg den altså et ordentlig los i røven samtidig med at jeg råbte at den skulle smutte hjem og så gik den heldigvis.... hvis den var blevet ved meget længere, var jeg bange for at Dian havde fået nok og havde angrebet den... Men hvem havde så fået skylden?? D havde mig og min store farlige dræberhund!!! Så vi skyndte os hjem bagefter.... Dian kom heldigvis ikke noget til - men han blev meget chokeret og nærmest bange bagefter. D r altså ikke kun de store hunde som laver ravage....!! Knus fra Hanne & Dian

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rottweiler overfaldtet at terrier...
  • #1   12. maj 2005 ups - skrevet fra forkerte profil... var lige inde og tjekke min venindes side for hende.... sorry... skulle være skrevet fra denne her.... c",)

• #2   12. maj 2005 stakkels dian..!! godt at der ikke skete noget med ham..! DUMME LILLE TERRIER!!!

• #3   12. maj 2005 Nej de kan godt være hidsige de små ... og utroligt at folk ikke har bedre styr på deres monstre smiley

• #4   12. maj 2005 godt indlæg du har lavet.
    Jeg har også mødt mange små hunde som, kan være meget hidsige, og store hunde, der er meget rolige, men jeg tror de er lige så forskellige som mennesker. det er jo heller ikke altid store meensker som er hidsige, og de små rolige, vel??? hi hi

• #5   12. maj 2005 Øv øv øv.... Vi havde den samme oplevelse forleden dag, bare med en dansk svensk gårdhund.... Den var også alene - og da der så endelig kommer nogen og vil hente den - er det to små børn... Og de løber rundt om hunden og Baloo for at fange den... Hvis man har en hidsig bette hund - bør man så ikke have mere styr på den? Og ikke lade ungerne lufte den alene...??

• #7   12. maj 2005 Har prøvet noget lignende da jeg havde en berner sennen! Der var der en lille labrador der sprang på ham! Men hvem vile have fået skylden hvis der var sket noget???

• #8   12. maj 2005 der er også en gravhund herude hvor vi bor, som engang hoppede i struben på Tyson da han var en bette én. det var rigtig ubehageligt at se det. min reaktion var også bare at sparke den væk med min kæmpe fod, i forhold til en gravhund jo!. den slap og fik sig en flyve tur. og det værste er, den har ALDRIG snor på. men har det sku stadig skidt over at jeg blev nød til at sparke den! men jeg ku ikk gøre andet. og gør sku alt for Tyson.. Min baby! smiley

• #9   12. maj 2005 Tja. Har selv en lille hunde, og kan kun sige. De tror for det meste at de <b>løver</b> (derfor har Mille fået kælenavnet "Løven")!

Mille siger skam også fra når der er en hund der kommer for tæt på! Den største hund vil tryne!

Men okay. De fleste i klubben respekterer hende også *G*

Synd for din hund og jeg kan godt se problemet hvis han havde bidt igen. Det er ikke sjovt at stå med den store så!

P&A: Håber ikke Baloo bliver bange for Mille! Jeg holder hende skam ind til mig hvis jeg kan nmærke hun ikke kan med den anden! Det problem med børn. Åh jo det kender jeg, og kan blive så sur, især hvis deres forældre står og glor på at børnene fanger hunden *grr*

Kommentér på:
Rottweiler overfaldtet at terrier...

Annonce