638 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 44 Svar

Afvisning af hunde Afvisning af hunde

dete r med skam at jeg kan se at hundepolitiet er godt i gang med at afvise en hund og dens ejer, som prøver at komme ind på siden. hunden det drejer sig om er. :Berner sennenhund Trille .... det kan sgu da ikke være jeres mening at denne hund og ejer skulle være en såkladt Fake *GG* ... Begrundelsen er jo nok snare at man mener at der er for få billeder og for lidt tekst på profilen .... Sjovt nok kigge jeg lige efter, hvad det kræver at oprette en profil her på siden. Og ved i hvad ? ? ? Der står sgu ikke noget om hvor mange billeder der skal være, eller hvor meget tekst der skal stå, blot man har udfyldt de fleter som er mærkert med en (rød) * er nok til at oprette en profil.

Min holdning til dette er at hvis ejeren af denne site, mener det er nok, så skal vi andre jo ikke afvise en hund og den ejer, fordi vi mener at der ikke er nok billeder og tekst nok på profilen.

Her er hvad der stod, da jeg skrev dette indlæg. :

denne hund er ikke optaget i Hunde.DyreGalleri.dk.
For at optage denne hund, skal den have modtaget mindst 50 velkomstpoint.
Hunden har nu: 32 velkomstpoint og 34 afvisepoint.

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rens Terrasse+ olie 7.000 kr.
  • Se på strøm til komfur - flytte ledning til ny gruppe? 2.000 kr.
  • Fejl på opvaskemaskine 870 kr.
  • Spørgsmål 400 kr.
  • Tømrer skotrende 2.599 kr.
  • Elektriker 850 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Afvisning af hunde
  • #1   6. jan 2005 Det er korekt, men giv mig en god grund til at man afviser en hund, som den omtalte *S*

• #2   6. jan 2005 Ja gu er det så, men må jo så gå ud fra at der ikke er en god grund til det .... Er lige BRB *S*

• #3   6. jan 2005 HOLD K... SÅ ER HAN PÅ BANEN IGEN!!!
    DROP DET BJØRN! DU ER SELV SÅ SKIDE HAMRENDE UÆRLIG SÅ JEG PERSONLIG IKKE TVIVLER PÅ DU IKKE FATTER EN SKID!!!

• #4   6. jan 2005 Og så drop den debat du prøver at at få ret i - en debat er en sag fra 2 sider!
    Og Rikke har som alle andre herinde lov til at have sin mening om den sag!
    Og hvem er det lige der leger politi igen over hvad andre gør måske?

• #5   6. jan 2005 Det ser ikke ud til at være den samme hund,på billede 1 og 2...eller gør det???
    På billede 2 har den et par brune tæer og på billede 4 ser de da meget hvide ud......

• #6   6. jan 2005 ANNE-LOUISE
    under hunden er der to knapper hvor du enten kan trykke AFVIS eller ACCEPTER

mvh KARIN

• #7   6. jan 2005 Det er sgutte da dumt :o))
    Hvordan tror du ikke jeg selv sad og fægtede? *LOOOL*

• #8   6. jan 2005 Hej Kasper.

Nu var jeg ikke en af dem der afviste dig. Men kunne lige så godt have været det.
    Men du skal vide der har været uhyggelig mange FAKE hunde herinde - og folk er meget OBS når der kun er meget lidt tekst og billeder.
    Det er bestemt ikke din person eller hund nogen har stemt negativ over. Så du må ikke tage det personligt.

mvh Karin

• #9   6. jan 2005 Susen - det er da ikke fair! Så er det nogen der har samme race som en selv ihvert tilfælde!
    Og så kan jeg godt genkende den lov - men har bestemt ikke mødt den fra andre med Weimier herinde -
    Men hvis du har været udsat for det - ærgeligt!!

mvh Karin

• #10   6. jan 2005 Den Cane Corso (er det rigtigt?)

Nøj hvor er den lækker!!!
    Har du en hjemmeside hvor man kan læse noget om den?

Prøver du ikke igen at få den ind igen, Fanny?
    Det er ærgeligt hvis det er Janterne - men det har ikke en dyt med det at gøre som Bjørn her skriver -

• #11   6. jan 2005 Til Karin H

Jeg HAR IKKE ANGREBET Rikke S .... Hun var bare den som svart først på indlægget, så klap du lige hesten og træk verjeret igen.

Om jeg leger politi, næeee du, det tror jeg ikke du skal regne med, jeg vil sgu byde selve Netto hunden velkommen bare for at sætte lidt gang i den.

Og hvis du og jeg har et eller andet mod hinanden, så synste jeg sgu at du skal oprette et indlæg, hvor jeg med glæde vil diskutere min"uærlighed" med dig, vil da gerne vide hvad jeg er uælig med ? ? ? ? *S*

• #12   6. jan 2005 HVAD DU ER UÆRLIG MED???
    DIN FORBANDEDE UNDSKYLDNING HER PÅ FORUM OG SÅ SVINDEDE DU MIG SAMTIG TIL PÅ ET ANDET INDLÆG!!!
    OG JEG SYNTES ABSOLUT DU SKULLE HAVE SVARET - HVILKET DU UNDLOD - DU HAR VÆRET UDE AF BILLEDET LÆNGE EFTER -
    FØRST SVI NER DU FOLK TIL OG SÅ GEMMER DU DIG BAGEFTER!!
    OG DET BLIVER ALDRIG OP TIL DIG HVAD JEG VIL OPRETTE INDLÆG OM!!

• #13   6. jan 2005 Carina - yes - hader løgnagtige fatsvage selvhævdende
    osv

• #14   6. jan 2005 Jeg har sgu ikke gemt mig .... For det første svinet jeg dig til, dette er korrekt, men mindre end en time efter, da tankerne havde fået lidt luft oprette jeg et indlæg og gav dig en offentlig undskylding ... Kigge lige efter igen. :

Skrevet: 03-12-2004 21:27:43

Jeg har skrevet en meddelse, i det første indlæg jeg oprette ( Det som gav lidt vind i sejlet) Det lyder sådan her .:
    Til alle som er inde og læse dette indlæg.

Jeg er åbenbart ikke "gammel" nok ej heller "seriøs" nok, til at oprette et indlæg på denne side, dette beklager jeg dybt og undskylder over for dem som har følt sig stødt.

Til Karin H

Hvor har du min dybste beklagesle .. Ohhh hvor jeg bukker mig for din visdom, du alt viden gud. Samt undskylde at jeg ikke er "gammel" nok til at have en mening om ting.

Jeg har valgt at holde min kæft lukket, håber at alle er tilfreds med dette, beklager meget og undskylder det hele

Med venlig hilsen

Bjørn J

Skrevet: 03-12-2004 22:19:08

Jeg undskylder mange gange, mine sidste indlæg er helt ude i skove, kom selv ind på det spor, som ikke var hensigten med mit indlæg.

Vi kommer ingen veje med ironi og hård ord mod hinanden ... Vi har hver vores opfattelse og meninger, dem skal vi have lov til at have, uden at blive angrebet personligt, beklager meget at jeg har angrebet dig, dette var ikke min menig.

Så det er en offenlig undskylding til dig Til Karin H

Med venlig hilsen

Bjørn J

Kan du selv se tids forskelen ... Men endnu en gang Karin H .... Undskylder jeg mit tidliger indlæg, som var et angreb efter dig *S*

• #15   6. jan 2005 Tjaeee det er nu en undskylding efter min mening, en jeg selv ville havde accepter som værende god nok ... Jeg bomme den gang, dette har jeg undskyldt over for Karin H, hvis det jeg ikke har skrevet er godt nok, tjaee så ved jeg ikke hvilken ord jeg skal bruge dertil *S*

• #16   6. jan 2005 Hvor har du min dybste beklagesle .. Ohhh hvor jeg bukker mig for din visdom, du alt viden gud. Samt undskylde at jeg ikke er "gammel" nok til at have en mening om ting.

hvis du havde skrevet sådan til mig havde jeg fået hoved af dig..!!!! det er jo at gøre grin med folk..!!!!!

• #17   6. jan 2005 Det er også rigtig nok, men det er Skrevet: 03-12-2004 21:27:43, det næste er Skrevet: 03-12-2004 22:19:08 ... Altså samme aften, men med næsten en time til forskel *S*

• #18   6. jan 2005 hmm hvor gammel er du bjørn 2..?? med denopførsel du har og at gøre folk tilgrin på den måde.. kan du da umuligelig være ældre..!

• #19   6. jan 2005 susen

rtja altså mine hunde er racerane hunde og med stamtavle og hele lortet og med en fin stamtavle oven i købet.. og jeg har overhoved ikke haft noget problem med at komme ind sååh..??

• #20   6. jan 2005 Hvilken opførelse er det lige du mener jeg har ? ? ? *S*

• #21   6. jan 2005 ja at du kan rande rundt og gøre folk tilgrin på den måde..!! overvejet at tage dig lidt sammen og blive voksen..!!

• #22   6. jan 2005 Jeg skrev selv i indlæget der var en time imellem!!
    MEN DU DUKKEDE IKKE SELV OP OG GAV EN FORKLARING!! DET ER ET MÅNED SIDEN OG SÅ DA DU STIKKER KNOLDEN OP IGEN ER DET SAMME VISE DU ER IGANG MED.
    SOM JEG OGSÅ SKREV - VAR - AT GONE BYE VAR GONE BAY - OG SENDTE DIG DENGANG EN UDFORDRING SOM "FREDSBEVIS" - DET VAR DU ISTAND TIL AT AFVISE ET PAR DAGE EFTER, DA JEG PÅ DET KRAFTIGESTE ANMODEDE DIG OM AT AFVISE!! MEN SKRIVE TO ORD - NOPE - DERFOR GIVER JEG IKKE EN SKID FOR DEN UNDSKYLDNING OG DU ER IKKE TROVÆRDIG PÅ NOGEN MÅDE.

• #23   6. jan 2005 Så vidt jeg kan se og ved har jeg givet en undskylding for det indlæg jeg skrev .... Jeg gå ud fra at det er det du hentyder til *S*

• #24   6. jan 2005 bjørn

gå ud og leg i din sandkasse.. for det er åbentbart det du høre til dadu jo ikke kan finde ud af at være herinde og bare opføre dig en lille smule ordenligt..!!!

• #25   6. jan 2005 Hvis jeg har afvis en udfordring fra dig af, så er det helt klart en fejl fra min side, er sgu ikke typen som stikker halen mellem mine ben og løber ... Ikke at det skal være en undskylding, men så har jeg brugt en del tid på at komme mig oven en lidt større OP ... Derfor jeg har ikke har været så meget på

• #26   6. jan 2005 jeg har nu altså 2 hunde..!! ikke kun en race..!!!

men det har da slet ikke noget med at blive godkendt herinde..!!!

• #27   6. jan 2005 Camilla M 17år .

Hvis du har noget at udsætte på min opførelse, så kom frem med det eller klag til Webmasteren, så han/hun kan hæle mig ud *S*

• #28   6. jan 2005 Susen
    Jeg er bange for det er sådan i de fleste racer.
    jeg går tit rundt på udstillinger og bare kikker på de forskellige hunde - og du godeste hvor bliver der kværnet rundt om i hjørnerne! Jeg er sikker på det er et fænomen der er inden for de fleste interessegrene.
    Så kan man selv vælge at holde lav profil og bide dume bemærkninger i sig - hvis man selv holder sin sti ren vinder man på lang sigt alligevel! Men det kan tage år - så hav tålmodighed

• #29   6. jan 2005 Til Susen V

Skal lige hilse og sige at det ikke er fordi du har en Amstaff at du bliver stemt ud, mine er godt nok ikke ægte men de gik lige ind, og har ikke oplevet at det er en bestemt race at folk er ude efter........
    men måske er det bare mig der er meget langsom ?????
    Og helt ærlig hvorfor skulle folk ha noget mod din hund ???
    personligt syntes jeg den er helt vild lækker.....
    og jeg er sikkert ikke den eneste..

Mvh. Tanja

• #30   6. jan 2005 hehe hvorfor skulle jeg ryge i luften.. jeg kan bare grine over din uvidenhed..!

folk stemmer squ da ikke en bestemt race ud..!! har aldrig hørt noget lignende..!! Nu må du da lige..!

• #31   6. jan 2005 Jeg mener at man bør skrive hvorfor man afviser en hund. De fleste hunde bliver budt velkommen med en kommentar så hvorfor ikke sætte en på hvis man afviser?
    Jeg gør det hvergang jeg har afvist med begrundelse og indtil videre er det kun et fæ som Bjørn der har reageret over at jeg gjorde det. Men hans angreb og shit at høre på for andre til at lade være - så det har en uheldig virkning at han sidder som selvbestaltet overdommer herinde og kommentere hvem der skal hvad.

• #32   6. jan 2005 Karin H

Er vi nu begyndt at kalder hinanden for navne ? ? ? .... Jeg har "angrebet" dig en gang, hvilken jeg også har undskyldt( Skal jeg blive ved med dette ? ? ) ... Hvornår har jeg angrebet dig derefter ? ?? *S*

• #33   6. jan 2005 og susen..! jeg er jo også teenager.. såh det ville være underligt hvis jeg ikke opførste mig lidt som det ikke.. =)

• #34   6. jan 2005 Er lige BRB igen *G*

• #35   6. jan 2005 BJØRN!
    DU FORSTÅR IKKE EN PIND - HVILKET JEG HELLER IKKE HAVDE VENTET.
    DU TROR DU KAN OPFØRE DIG SOM DET PASSER DIG UDEN KONSEKVENSER - HVILKET JEG IKKE ER FORBAVSET OVER
    DU KAN IKKE FORSTÅ HVAD DER BLIVER SKREVET TIL DIG - HELLER IKKE NOGEN OVERRASKELSER DER
    SÅ JEG VIL RÅDE DIG TIL ENDNU EN GANG AT LÆSE HVAD DER ER SKREVET FØR ANG DETTE!

DU DUKKEDE IKKE OP MED EN FORKLARING - DET KAN DU IKKE BORTFORKLARE NU MED DU HAR GIVET EN UNDSKYLDNING - DEN ER IKKE MODTAGET - FATTER DU DET SÅ????

• #36   6. jan 2005 go get him karin..!!!!

• #37   6. jan 2005 Karin H

Nej det gør jeg ikke, gøre jeg sgu hellere ikke fordi du skrive med din Caps Lock slået til ..... Men lad os da bare tage det punkt for punkt ... Vil da gerne have lov til at forklare mig så du og resten af kliken kan forstå det ... Er du intresset i dette ? ? ? *S*

• #38   6. jan 2005 Susen, hvad er det helt præcis du skal have hjælp til angående muskelhunde.dk?

• #39   6. jan 2005 Karin H

Okay ... Har lige været inde og læser det hele igen, kan godt se hvor der er sket en misforståelse fra min side, men skal sgu ærlig tilstå at jeg ikke render rundt og huske på hvad der er sket for en mdr. siden, men tro nu nok jeg misforstod og ikke fik det hele læst dengang, Hmmmm nok deror jeg afviste din udfordring ... Igen ... Har jeg en fejl på min side, beklagligvis, men er dog kun et menneske ... Så du har her med fået endnu en undskylding fra min side ... Kan den accepteres ? ? ? *SS*

• #40   6. jan 2005 Susen, er nok ikke lige den bedste til at hjælpe, og det er nok heller ikke et projekt du har tænkt dig at ofre penge på?

Men til nybegyndere er frontpage altid godt at bruge, hvor jeg derimod ofre penge på at få lavet af et firma..

Men du skal nok anskaffe dig et ftp program, hvis du selv vil til at uploade filer til siden.. smiley

Og HVIS det nu er et projekt som du vil ha lavet prof, så kan jeg da anbefale at byde på gavekort inde på www.qxl.dk. Mindsteprisen for et gavekort på 25.000 er 5000 kr. Der er også gavekort på 10.000 som man kan bruge på private sider eller andet

Så du spare jo faktisk 20.000 for det gavekort til 5000,- selv om det stadig er mange penge..

Men hvis det ikke skal være noget prof. så er frontpage jo fint nok. Man kan jo også hente gratis web-skabaloner osv.. og så sætte indhold på..

• #41   6. jan 2005 Ja, der er mange forskellige man kan bruge, men frontpage kan selv en 10 årig bruge...

Mener at du sagtens kan sætte en skabalon ind i programmmet. altså HTML koden, og derefter sætte indhold på..

Men okay, hvis det kun er for nogle få stykker så er det nok ikke noget at bruge penge på, selv om jeg lige har set at der er nogen der også tilbyder en side med 5 undersider.:
    Der kommer lige en beskrivelse her:

Dette system er lavet sådan at du selv kan ændre i tekst og grafik på siderne. Det er ligeså nemt for dig som bruger at ændre i indholdet af siden, som at rette i et tekstdokument eller skrive en mail.
    Du får selvfølgelig også en brugervejledning med, så du kan slå op, hvis der skulle være noget du er i tvivl om.

Vi laver et design til siden, selvfølgelig efter din smag, med dine oplysninger og logo på, og opretter undersiderne. Derefter kan du selv sætte det indhold ind, som du har behov for, og du kan ændre det til hver en tid, så det altid er up-to-date.

Det er med 5 undersider + design du selv bestemmer.. Ialt 1.000,- kr..

Men frontpage er da en start, hvis du slet ikke kender noget til at lave hjemmesider smiley

Eller det kan jo være du kender en der kan hjælpe dig gratis smiley

Jeg kan desværre ikke selv, hehe.. jeg snakker bare smiley

• #42   6. jan 2005 ikke fordi jeg holder med nogen som helst i denne diskussion, MEN har lige fået at vide idag at man IKKE kun behøver at ha billeder af sin egen hund på profilen, så kan ikke rigtig forstå problemet... smiley

• #43   6. jan 2005 Ville gerne byde din Amstaff velkommen, Susen. Byder altid velkommen medmindre jeg kan se at hunden er falsk ;o)

Som Marie tror jeg også at flere Amstaff-ejere godt kunne hidse sig lidt op over det du skriver, men nu ejer jeg en lille dansk svensk, så det vil jeg ikke blande mig i *S*

Hvis du opretter hende igen, så vil JEG i hvert fald gerne byde hende velkommen. Hvis det er hende der er på profilbilledet, så kan jeg ikek forstå at hun er belvet afvist ;o)

• #44   6. jan 2005 Til Susen.
    Jeg vil gerne høre hvor god Fanny er siden hun er af sådan kval at vi andre ikke er!!!???
    Amstaff folk som udstiller kan være stride, men det kan alle sku! Vi blev rigtig godt modtaget for 3 år siden, både i og udenfor udstillings ringen. Vi tager godt imod alle som kommer og er nye i ringen, og grunden til du måske ikke fik den velkomst du ville ha, var nok dig selv.....
    MVH Dorthe en såkaldt amstaff udstiller, med "dårlige" hunde i forhold til dine. ( Åbenbart.)
    P.S. Stemte sku heller ikke din hund ud!

Kommentér på:
Afvisning af hunde

Annonce