Indlæser...
Sortering
Noget jeg ikke forstår Jeg plejer altid og blande mig udenom diskussioner herinde. Men jeg læste noget i går, som jeg bliver nød til at sige m...
Generel diskussion
Oprettet:
13. dec 2005
Visninger:
494
Amerikanske Staffordshire Godaften! Sad lige og ledte efter en gul Grand Danois md kuperede ører da jeg fandt denne debat. Der er godt nok st...
Off Topic
Oprettet:
12. dec 2005
Visninger:
407
dumme uvidene mennesker!!! jeg må altså bare af med det her.. jeg er på vej i føtex og binder dogo udenfor som altid.. dogo han sidder altid b...
Generel diskussion
Oprettet:
9. dec 2005
Visninger:
976
kennel debat samt klubber er der overhovdet nogen der kan svare på hvorfor der ikke kan blive ført en god debat så snart det lyder på 10-50-100 h...
Generel diskussion
Oprettet:
7. dec 2005
Visninger:
1.150
Frygtelig dag :-( Er det værste jeg har oplevet i min tid som hunde ejer Min gravide ung hunde tæve gik amok på Freja idag hun var h...
Generel diskussion
Oprettet:
2. dec 2005
Visninger:
464
golden retriver! ejre?? har lige snakke med en der går og maler ved os hun har nu en golden retriver på 6 7 mdr! som er utrolig resaveret! hun...
Generel diskussion
Oprettet:
1. dec 2005
Visninger:
317
Bliver så ked ;( Nu har jeg igennem et stykke tid læst og hørt på at hunde uden stamtavler ikke er ´Rigtige eller hvad i klader det i b...
Generel diskussion
Oprettet:
20. nov 2005
Visninger:
594
Forsvunden hunde ?? Hvor bliver de af. Hej med jer. Min mand og jeg mistede i feb. 2005 vores to dejlige hunde og har trods intensiv eftersøgning aldrig fund...
Off Topic
Oprettet:
19. nov 2005
Visninger:
710
Solgt eller ej Jeg har lige et spørgsmål omkring dette. Jeg har lige gået af med min ene hund Bastian og jeg ville beholde hans profil...
Generel diskussion
Oprettet:
15. nov 2005
Visninger:
411
Må lige prale lidt Hejsa Jeg er en MEGET stolt hunde ejer af Nicki. I morges da da jeg gik med ham var der en dame der stoppede op på s...
Generel diskussion
Oprettet:
12. okt 2005
Visninger:
294
Hunde test.. En lille test på, hvor hundetosset man er.. hvert ja! giver et´ point... 1. Du har flere hundeliner end bælter....
Generel diskussion
Oprettet:
5. okt 2005
Visninger:
1.245
SKRÆKELIGT!!!! forfærteligt snøft!!!!! hej alle sammen lige en trist historie fra nu.... Har lige været ude at gå... og kom så forbi vores "nabo" som jeg g...
Generel diskussion
Oprettet:
4. okt 2005
Visninger:
950
Kuperede ører - igen igen... Jeg vil ligge starte med at sige at jeg ikke har det mindste imod kuperede ører, jeg syntes det ser flot ud - ikke sejt...
Generel diskussion
Oprettet:
26. sep 2005
Visninger:
561
så sur jeg er bare sådan godt og grundig irriteret... Vi har lige været i hundeskoven i næstved og Aiko han hyggede sig rigti...
Generel diskussion
Oprettet:
22. sep 2005
Visninger:
681
Træt af hundtræningen Jeg var til hundtræning med Bobo igår, det er 2. gang vi træner der, og jeg er bare lidt træt af måden det foregår på. ...
Generel diskussion
Oprettet:
19. sep 2005
Visninger:
887
Den stolte hunde ejer c",) den stolte hunde ejer-det er mig c",) er lige kommet hjem fra træning,med begge hunde. Det er første gang Buzz har ...
Generel diskussion
Oprettet:
30. aug 2005
Visninger:
265
Det er dejligt, når man får respons... der har netop været en sag her i Randers, ang en fyr med en hund, som lod sin hund jagte en kat og bide i den, da katte...
Generel diskussion
Oprettet:
26. aug 2005
Visninger:
795
Konkurrence.. Håber der er nogle der vil være med, da der ikke sker så meget... De der først finder en eller flere af disse hunde...
Generel diskussion
Oprettet:
29. jul 2005
Visninger:
392
hunde - vittigheder den lille dræber-hund. En lille nervøs mand går ind på et grumt værtshus og spørger - ørhm, undskyld, men hvem af de...
Generel diskussion
Oprettet:
16. jul 2005
Visninger:
1.333
Hjem til Simba...NU! Hej Jeg er i ret så slem knibe, for jeg har en kat som jeg passer for nogen der ikke kan have den mere. Derfor skal de...
Generel diskussion
Oprettet:
21. jun 2005
Visninger:
427

Annonce