{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
942 visninger | Oprettet:

dumme uvidene mennesker!!! {{forumTopicSubject}}

jeg må altså bare af med det her..

jeg er på vej i føtex og binder dogo udenfor som altid.. dogo han sidder altid bare helt stille og venter på mig. da jeg så er på vej ud af føtex kommer der er en dame gående med sin datter på ca 10 år. jeg citerer:" ja det er sådan en hund som bliver brugt til kamp og bider alt og alle. sådan en hund må du ALDRIG røre ved. og dens ejer er sikkert ligeglad med den fordi den bare står der. og så har den kvæler halsbånd på!" jeg vendte mig om og sagde til hende at jeg er også ked af at han er nød til at ha kvæler på, men hvis hun tror at hun kan gå med ham med et alm.halsbånd er hun da velkommen til at prøve! og så sagde jeg til hende at takket være mennesker som hende hader folk os med muskel hunde.! så sagde hun at den er sikkert meget sød.. hun blev jo overrasket over det var min hund. jeg skulle jo ikk ha hørt hvad hun sagde.. og så gik jeg bare videre.

jeg blev bare så sur.. det er bare blevet for meget! det eneste fornuftige hun sagde var at hende datter ikk skal gå hen til en hund der står bundet. men det er jo ligegyldigt hvilken race det er!

er jeg helt forkert på den eller hvad?

skulle bare lige af med min vrede..

god jul fra dogo og christina


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dumme uvidene mennesker!!!
  • #1   9. dec 2005 Så typisk mennesker...de har sgu alt for mange fordomme...!!! Ked af at høre, at de sagde såen om de hund, for den er jo bare rigtig sød... :o)

  • #3   9. dec 2005 jeg bliver bare så ked af at folk dømmer min hund fordi han ser ud som han gør.. han er den dejligste hund og står bare der og venter.. og så skal han blive svinet til..

  • #4   9. dec 2005 Forståeligt at du blev vred. Gad vist om den lille pige overhovedet forstod at det er hunde generelt hun ikke må gå hen til? Næppe, øv!

  • #5   9. dec 2005 jeg har en sele, et kvæler, et almindeligt og et pighalsbånd.. selen er faktisk den der virker mindst.. har den kun fordi han blev bidt engang og ikk kunne have halsbånd på pga operationen.. altså det hvor de havde syet ham.. pighalsbåndet er det der virker bedst men synes det er lidt synd for ham så bruger kvæleren.. han vejer jo lige så meget som mig og jeg kan simpelhen ikk holde ham hvis han bestemmer sig for at hive i mig.. det gør han så ikk så tit. det er blevet bedre med alderen..:-)

  • #6   9. dec 2005 Hmm.... En dame sagde f.eks til mig om ikke jeg viste at det var ulovligt at skamfere hunde i DK!?! Det hun mente var om jeg havde fået nogen til at "klippe" halen af Tabasco!

  • #7   9. dec 2005 Christina:Ja jeg kan godt forstå dig og høre jo mange med muskelhunde der siger det samme,men jeg må sige at jeg hører aldrig sådan noget selvom jeg bor i en bydel hvor der er en del muskel hunde ( selvfølgelig også mange andre racer )

  • #8   9. dec 2005 Hej Christina

    sikken en uvidende idiot, Hvor er det uansvarligt at sige sådan til et barn, de tror jo blindt på det. Det er klart at børn skal lærer at hunde skal man behandle med respekt, men ikke direkte være bange for dem, bare fordi der desværre findes nogle åndssvage mennesker der har givet "muskel" hunde et dårligt ry.

    Maggie min tæve på 3 år, hendes absolutte "yndlings" hund er en Dogo Argentino han der hedder Douglas, han er ca. 4 år og noget af det mest velopdragne og dejlige hund på denne jord en rigtig stor kælegris LÆKKER LÆKKER LÆKKER........

    Smil fra Christina & Co i Sverige


  • #9   9. dec 2005 Brian: jeg forstår godt en mors bekymring.. det er klart. men det hjælper ikke at give hunden skylden når det er ejerne der er problemet! der er forskellige måder at sige ting på og det der var ikk den bedste måde!!

  • #10   9. dec 2005 PIA: dogo han går fint og er velopdragen.. men han er samtidig meget legesyg og vil hilse på alle hunde.. det er der problemet er at jeg så ikk kan holde ham..:-)

  • #11   9. dec 2005 helt okay..

  • #12   9. dec 2005 det var heller ikk lige uden for føtex.. det var ikk ved indgangen men ca 5 meter væk fra alt.. jeg er jo enig i at ingen, og heller ikk voksne skal røre ved en fremmede hund som står bundet og uden nogen ejer.. hvad mener du så med tør? i hvilken sammenhæng?

  • #13   9. dec 2005 jeg forstår ikk hvorfor? fordi han skulle forsvinde eller bide eller hvad?

  • #14   9. dec 2005 Jeanette: mine står da også uden for forretninger og jeg tror bestemt ikke at de ville finde sig i at en anden tog dem med.

  • #15   9. dec 2005 Jeannette: Ja det er rigtigt alt kan jo ske.

  • #16   9. dec 2005 hmm..nogen stjæle dogo? det tror jeg næppe.. han ville ALDRIG gå med en fremmede og jeg tror heller ikk der er nogen der tør gå hen og åbne hans snor og tag ham med.. det tvivler jeg stærk på..

  • #17   9. dec 2005 kan se at du har små hunde.. så jeg forstår dig godt..

  • #18   9. dec 2005 Jeannette: jammen jeg forstår dig da også, der forsvinder jo hele tiden hunde som så bliver solgt rundt omkring men håber og tror bare ikke det bliver mine *ss*

  • #19   9. dec 2005 det var nu mest det med at "sådan en hund bliver brugt til kamp" der gjorde mig sur..

  • #20   9. dec 2005 dogo ville vise tænder af enhver som prøver at trag ham når han ved han står og venter på mig.. jeg ved ikk hvorfor men er sikker på han nok skal blive hvor jeg placeret ham..

  • #21   9. dec 2005 næh men jeg kunne ha sagt det samme på en dårlig dag.. har sikkert også gjordt det engang.. man bliver bare så ked af det at man udtrykker sig lidt forkert.. fordi hvad fanden har jeg gjordt??

  • #22   9. dec 2005 tak skal du have.. pænt af dig..:-)

  • #23   9. dec 2005 jeg forstår det også godt.. selvfølgelig kan det godt ske og tanken har strejfet mig et par gange.. men det sker måske en gang om måneden og 5 min af gangen.. men kan sagtens følge dig.. øv at høre med dit ægteskab.. min mor var gik med en lyst løgner i 10 år.. det sjove var at han bare havde en kone mere..svin.

  • #24   10. dec 2005 Hmm som mange herinde skriver , incl. dig selv så er det fordi de er uvidende og under indflydelse af medierne...
    Vi har sommetider mødt folk hvor de faktisk står og klapper hunden og når de så får at vide at det er en amstaff "hopper" de 20 meter tilbage og render deres vej...? Jeg har endda præsteret at blive "hevet" over på den modsatte side af veje af en politipatrulje der udspurgte mig om Tyson og hans mulige forbindelse til KAMPTRÆNING og HUNDEKAMPE... Blev også spurgt om jeg var 100% sikker på at han ikke gjorde noget.. for de ville nødigt til at tilkalde en dyrlæge....???
    Hvad gi'r I?
    Og som en lille afstikker... så har vi puttet et par nye billeder ind... langt om længe... *gg*


  • #25   10. dec 2005 Hej Christina.

    Jeg synes det var en fin måde du reagerede på. Du fik sat lidt tanker i gang hos hende, og hvem ved - måske hun mæste gang, når hun ser en muskelhund, venter med at kaste alle sine fordomme over på sin datter.

    Godt du ikke overfusede hende. (Selv om man har lyst)

    Potedask herfra.


Kommentér på:
dumme uvidene mennesker!!!

Annonce