{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
930 visninger | Oprettet:

SKRÆKELIGT!!!! forfærteligt snøft!!!!! {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen lige en trist historie fra nu....
Har lige været ude at gå...
og kom så forbi vores "nabo" som jeg godt vidste havde nogen hunde der ikke havde det en skid godt... jeg vidste godt at hun havde en hund der står i lænke forand huset og der står den hver eneste dag døgnets 24 timer... også vidste jeg også at hun havde to små hunde der gik inden for i huset men de er kun ude det kvarter hun er hjemme hver dag da hun er ved hendes mor(hun er stadigvæk ikke kommet sig over mandens død for næsten et år siden)
men i dag stod der en mand der nede som jeg går til hundetræning med, han var ved at fodre sin to heste som han har til at stå der nede.
men vi begynder så at snakke om snakken falder hurtigt på den hund der DESPERAT står og gør af os.
han fortæller så at det er en pittbull rotweiler bla. (syntes godt nok ikke den ligner nogen af de racer)
men han fortæller så at den fik de for mange år siden fordi den tidligere ejer ikke kunne have den og den skulle aflives også "reder" de den.... og sætter den i lænke god redning.!!!.
også fortæller han at de to små hunde, to foxterrier, en hun og en han får unger tre gange om året!!! sidste gang på 8 hvlape....
og det værste at det hele han fortalte at hun har 1 hund mere som går inde i stalen ved ikke ikke helt om det var den eller lænke hunden der var en bla. mellem pittbull og rotweiler... men den er i hver tilfald sindsyg det var kun manden der kunne styre den og derfor går den kun i stalden og ser aldrig dagens lys, før i tiden havde hun også den inde i huset med de to små hunde men den splitede det hele af!! det er den hun hun har haft i længest tid men vi har aldrig set den og vi har boet her i 7-8 år... så kan FANDME godt forstå den er sindsyg....

stakkels stakkels hunde jeg har så ondt af dem og dansk dyreværn har været ude men de kan og må ikke gøre noget og politiet vil ikke ellers kan de bare ikke få fingeren ud!!!!

men vil lige høre jeg:
1. hvad syntes i om det her??????????
2. nogen der ved hvordan en pittbull rotweiler bla. ser ud da jeg gerne vil vide om det er den der står uden for????
3. hvad skal jeg gøre?????
4. hvad ville i gøre???
5. nogen der har oplevet noget i den her stil???


knus Anja


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  SKRÆKELIGT!!!! forfærteligt snøft!!!!!
Kommentér på:
SKRÆKELIGT!!!! forfærteligt snøft!!!!!

Annonce