Indlæser...
Sortering
Grand danois hvalp, ligger for døden.. Hejsa... Vil lige fortælle jer alle sammen af Diango er meget syg. Han har ikke spist i 6 dage,og er simpelthen skind...
Generel diskussion
Oprettet:
12. jul 2005
Visninger:
1.058
tanke vækkende viden..... Vidste du at…. Hvis du skreg i 8 år, 7 måneder og 6 dage ville du have produceret nok energi til at varme en kop kaffe...
Generel diskussion
Oprettet:
11. jul 2005
Visninger:
607
Sjov viden >Vidste du at.... > >Hvis du skreg i 8 år, 7 måneder og 6 dage ville du have produceret nok >energi til at varme en ...
Generel diskussion
Oprettet:
28. jun 2005
Visninger:
590
Dejligt men også lidt ØV.. Så er der ´kommet nye billeder af hvalpene , nu 6 uger gamle. Det er jo dejligt, Men blitzen har detsværre været for sk...
Generel diskussion
Oprettet:
17. jun 2005
Visninger:
216
6 ledige... Ja vi har 6 ledige.... Og nu vil vi prøve noget nyt!!!! 1) Går til en hvalp vi ikke har leget med.. 2) Til en lille...
Generel diskussion
Oprettet:
14. jun 2005
Visninger:
183
i anledningen af... at jeg kun skal sove een nat mere, før vi henter Bobo, deler jeg udfordringer ud... Har 6 stks. Hilsen Marianne
Generel diskussion
Oprettet:
10. jun 2005
Visninger:
242
6 udf Vi har 6 udf, som vi gerne vil dele ud af, hvis der er nogen der vil have en ;o)
Generel diskussion
Oprettet:
22. maj 2005
Visninger:
161
Sjove hundehistorier!!! Jeg synes at vi mangler en tråd om sjove hundehistorier fra hverdagen. Vi alle har jo et par stykker at fortælle. ;o) ...
Generel diskussion
Oprettet:
16. maj 2005
Visninger:
1.836
hunde er bedre Hvordan hunde er bedre end mænd. alle mændene.. Ikke tag det personligt! :) veeel? *Gg* 1. Hunde har ingen problem...
Generel diskussion
Oprettet:
12. apr 2005
Visninger:
345
Total unødvendig viden Vidste Du at... Det er umuligt at slikke sig på sin egen albue. En krokodille kan ikke stikke tungen ...
Generel diskussion
Oprettet:
27. mar 2005
Visninger:
800
YES!!!! ..................Mor her er bare SÅ SUPER LETTET......... WEeeeeeeeeeeee....daaaaanser.......triiiiilleeeeeer.........
Generel diskussion
Oprettet:
4. mar 2005
Visninger:
563
TIL BELINDA... JAJA SØDE.... Så kom mor her sku alligeveller på galleriet *LOL* Nu må vi se hvor længe jeg kan holde DET ud........
Generel diskussion
Oprettet:
1. feb 2005
Visninger:
245
kamera-amok :) Ja så blev det til 3 nye snebilleder igen igen :) Billede 2,3 og 6 er skiftet ud :) Så nu blev det også til et godt ...
Generel diskussion
Oprettet:
27. jan 2005
Visninger:
147
klikkeren et "lille" indlæg Her er det jeg har lovet nogen af jer om klikkertræning, håber i kan bruge det. Personligt synes jeg at klikkeren er le...
Træning
Oprettet:
23. jan 2005
Visninger:
2.715
Forberedelser til en hvalp Har lge fået denne her tilsendt af min brormand Claus J ... Synste den er sjov, så vil lige dele. 1. Hæld varm æble...
Generel diskussion
Oprettet:
22. jan 2005
Visninger:
774
HJÆLP!!! Er der nogle der har en øsning??? Min nye hund Berto, har et problem når vi går tur og møder andre hanhunde, han beg...
Generel diskussion
Oprettet:
3. jan 2005
Visninger:
251
Vådeksem Vi har en dejlig golden retriever på 6 år, der efterhånden ret tit lidet af vådeksem/retrievereksem. Han har en tør skæ...
Generel diskussion
Oprettet:
6. nov 2004
Visninger:
805
Guf til træningen.. Hej! Jeg sad og spekulerede lidt over om der var nogen som sad inde med en god opskrift til guffer når man skal på t...
Træning
Oprettet:
14. sep 2004
Visninger:
1.271

Annonce