1.026 visninger
|
Oprettet:
Grand danois hvalp, ligger for døden.. {{forumTopicSubject}}
Hejsa...
Vil lige fortælle jer alle sammen af Diango er meget syg. Han har ikke spist i 6 dage,og er simpelthen skind og ben nu. Vi har været til dyrelæge med ham flere gange,og de kan ikke finde ud af hvad han fejler.. Igår var han så afkræftet at han ikke kunne sidde oprejst, uden og falde sammen... det gør simpelthen så ondt og se..
Han er nu indlagt til observation på et dyrehospital, men jeg tror ikke han overlever...
er bare så ked af det...
knus Mia
mar 2005
Følger: 40 Følgere: 39 Hunde: 3 Emner: 205 Svar: 4.379
dec 2004
Følger: 41 Følgere: 44 Hunde: 3 Emner: 643 Svar: 6.619
Hvor har i købt ham henne?
Jeg har skrevet i din gæstebog
maj 2005
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 41 Svar: 213
Nej hvor jeg føler med dig. og det kan slet ikke beskrives hvor forfærdelig en situation du sidder i nu..
Jeg håbere virkelig de får ham hjullpet og han klarer den..
de varmeste tanker og krydsede fingre herfra
mar 2005
Følger: 50 Følgere: 47 Hunde: 5 Emner: 172 Svar: 3.019
Hvor er det dog sørgeligt at hører, også er han så lille.
Vi krydser alt hvad krydset kan for jer herhjemme.
Knus Mette & Vapserne..
jul 2005
Følger: 1 Følgere: 1 Hunde: 1 Svar: 1
jun 2005
Følger: 60 Følgere: 60 Hunde: 2 Emner: 211 Svar: 2.109
Hej igen Mia...
Du ved at det gør mig rigtigt ondt.... jeg har gået og ventet på at høre fra dig ang. Diango.
Jeg spørger igen, som jeg gjorde igår.... er han blevet testet for parvo?? har du fået snakket med opdrætter for at høre om nogle af de andre hvalpe i kuldet er syge eller har været det??
Jeg håber virkeligt at dyrlægen finder den behandling der kan hjælpe ham til at blive rask.... krydser alt hvad der krydses kan...
Skriv hvis du har brug for en at snakke med....
Knuzz MB
jun 2005
Følger: 31 Følgere: 41 Hunde: 3 Emner: 87 Svar: 403
Tusinde tak for jeres svar.. jeg vil prøve og besvare jeres spørgsmål, men jeg er bare så ked af det, at jeg fandeme tuder hele tiden.
Diango er købt i en by som hedder Kongerslev ved Aalborg.. !! De siger det ikke kan være parvo, fordi han er vaccineret 1 gang. Vi fik taget røngten billeder af maven igår, og det ser normalt ud, bortset fra at han har utrolig meget luft i maven. Men han er bare så tynd, og så afkræftet.. det er forfærdeligt..
Det startede for 6 dage siden, men der tænkte vi ikke ret megt over det, fordi vi tænkte at det var varmen.. men så købte vi alt muligt godt, som hunde plejer og elske,og det ville han stadig ikke spise, så derfor ringede vi til dyrelægen,og tog derned..
Han ligger i drop nu,og det har han gjort hele natten..
Ja vi har os proppet mad i ham,og fået ham til og synke,men der var 15 min, så brækker han sig,og det har han gjort i 6 dage. Han har fået noget medicin som skulle bedøve halsmusklerne,så han ikke kunne brække sig, men det hjalp ikke, og det var derfor jeg ringede til et dyrehospital igår.... det er en forfærdelig situation.. kan næsten ikke holde ud og gå i den uvished...
knus Mia
dec 2004
Jeg skulle lige til frokost...
Men, det var dét, jeg ville frem til som du skriver:
"Derfor syns jeg at du må be opdrætteren om at ta ansvar her.
Det ansvar de ikke har taget, da de valgte at lave ikke registrerede hvalpe."
Jeg syns tit jeg hører at folk ærger sig gul og blå
over at de valgte at købe en hund uden stambog.
jun 2005
ja jeg snakker med opdrætter hver dag,og har gjort det fra han var 4 dage gammel, da vi besluttede og købe ham.. og hun underretter os alle søskende til ham.. !!
han blev 12 uger i mandags...
men der er ingen af søskende som har været syge..
grunden til at han er uden papirer, er fordi at at hans mor ikk er blebet godkendt til avl endnu, fordi hun ikk er ret gammel,og det var et uheld at hun blev parret.. der er stamtalve på både far og mor jo.. så han er ægte..
knus Mia
jun 2005
jun 2005
nov 2004
Følger: 34 Følgere: 34 Hunde: 2 Emner: 48 Svar: 1.427
Føler virkelig med jer.
Mange knus og tanker herfra!
apr 2005
Følgere: 124 Hunde: 5 Emner: 736 Svar: 16.789
Gitte + familie fra Sacala er søde mennesker, jeg har også købt Lilly fra dem.
De har en hjemmeside:
(link fjernet)
jun 2005
vil det sige at hvis det ikk er noget han forvoldt sig hos os, så skal hun betale for dyrelæge og sådan???
og hvad gør jeg så hvis hun ikke vil det?
jun 2005
ja de er rigtig søde mennesker og vi har heller ik oplevet andet end godt med dem..
dec 2004
Ja, det skal hun, hvis det kan føres tilbage til hende
I har vel lavet en købskontrakt på Diango, da i fik ham med hjem?
Og som Reese skriver er hun underlagt købeloven som gælder i 2 år
dec 2004
DKK's tlf. nummer er evt. 56188100
jun 2005
ja jeg håber os at vi kan få ham med hjem rask, men stadig vil jeg mene at hvis det er noget som stammer tilbage fra der hvor han er født, er det dem som skal betale dyrlægeregningerne... for de er dyre... bare for 2 gange til dyrlæge koster 1200 kr næsten.. så tør jeg slet ikk og tænke på hvad regningen bliver på når Diango måske skal være på dyrehospital i 1 uge, eller noget.
knus mia
jan 2005
Følger: 11 Følgere: 11 Hunde: 3 Emner: 33 Svar: 791
dec 2004
Følger: 17 Følgere: 17 Hunde: 5 Emner: 38 Svar: 776
Rigtig god bedring med Diango.
Marlene & Drengene
Grand danois hvalp, ligger for døden..