1.836 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 24 Svar

Sjove hundehistorier!!! Sjove hundehistorier!!!

Jeg synes at vi mangler en tråd om sjove hundehistorier fra hverdagen. Vi alle har jo et par stykker at fortælle. ;o)

Når jeg i weekenden gerne vil sove lidt længe, bliver jeg vækket kl.6 PRÆCIS, ved at Bella sidder og kigger mig ned i hovedet. Ignorerer jeg hende lidt, kravler hun da bare henover mit ansigt, så hun ligger med maven henover mind mund og næse... så vender hun sig om, og kigger på mig igen.
Nå! Ud af sengen og ud på en morgen-tisse-tur og lidt morgenmad. Derefter kan hun godt sove videre... EFTER lidt leg i sengen, som helst skal foregår lige ovenpå mit hovede.

Der var en morgen, vi lå i sengen, og hun lå på mit bryst og så mig ned i hovedet, mens jeg snakkede med hende. Jeg nøs, og hun gloede med meget store øjne, og drejede med hovedet et par gange... nys kommer sjældent i 1'ere, så jeg trak luft ind igen, for at nyse igen... men fluks lagde Bella begge sine forpoter hen over min mund, så jeg ikke kunne nyse.
*looooooooool*

Nu er det jeres tur ;o)
Glæder mig...

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• drilling 12 holes near ceiling 1.100 kr.
  • Sætte tre rullegardiner op 550 kr.
  • VVS skift af armatur på lille kbh badeværelsw 735 kr.
  • Beskæring af træ 2.699 kr.
  • Hjælp til at skrue gynger fast i træstativ skruer skal medbringes 300 kr.
  • Flytte min seng og samle et skab sammen. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sjove hundehistorier!!!
  • #1   16. maj 2005 *LoooooL*
    Det var da en sød gave!

• #2   16. maj 2005 hehe ---- LLOOOOOLL

• #3   16. maj 2005 Griner...
    Da jeg boede hjemme og vores familiehund stadig var hvalp (Tiki), der fik jeg også de underligste gaver på min hovedpude... den mest interesante var en heste pølle :op

Hvis de ikke kommer i sengen ellers... så er det nok gaver til dig. *LoL*

• #4   16. maj 2005 Hmm, jeg kan jo fortælle om dengang Gilbert fik to marsvin??

Vi var ude og gå tur i vores park, og vi ville lige gå en ekstra runde om plænen inden vi gik hjem.
    Gilbert løb ind i nogle buske, mens jeg gik videre. Jeg stoppede op og ventede på ham, og han kom da frem fra buskene, men ville ikke følge med mig.
    Jeg kaldte på ham, men nix, han skulle IKKE med. Han gik tilbage ind i buskene.
    Nå, jeg endte med at gå med for at se hvad det var, der var så spændende, og Gilbert løb så hen til en lille grøn plastikkasse, der lå med bunden i vejret..
    Jeg undrede mig, for der stak lidt hø ud af den.
    Og da jeg vendte den om lå der to meget tynde forkomne marsvin.
    Jeg fik sgu et chok, og tog marsvinene med hjem(det skal lige siges at det var i efterårsferien, så varmt var det bestemt ikke, og det regnede!)
    Og sådan gik det til at Gilbert pludselig fik marsvin.
    De fik lov til at bo hos os til de døde. Jeg tror vi havde dem i 3-4 år..

• #5   16. maj 2005 Belinda - ej hvor sjovt .... loool

• #6   16. maj 2005 Jeg gav tit min gamle hund isterninger om sommeren. DEt elskede han!
    Så meget at han af og til ville gemme dem til senere....
    Og når han så vendte tilbage til sin isterning et par timer senere kunne han ikke forstå at der bare var en lille vandpyt *LOoooooooooooooooooooOL*
    Jeg er sikker på at han troede at jeg havde stjålet dem *gg*

• #7   16. maj 2005 Jann....
    Den med den flyvende Pølle, DEN var god!!! Nu tisser jeg af grin.

• #8   16. maj 2005 Har lige sat et billede ind af Gilbert med alle hans marsvin. Der er tre på billedet. Det var det sorte og det hvide han fandt. Den tredje havde vi jo i forvejen...
    Billedet er lidt dårligt. Det er scannet og lysnet for at man kan se det ordentligt..

• #9   16. maj 2005 Ups, det er billed 20..

• #10   16. maj 2005 sidste onsdag var jeg til hunde træning i dch efter træning bandt jeg tilde til samme pæl som min mors west highland white terrier tildeville så lege med den men den var ikke intereseret så tog til den snor i munden og trak den tilbage flere gange det så sjovt ud

• #11   16. maj 2005 min mors tæve raija har det med at hver gang vi går tur med hende og hun møder en hund hun gerne vil lege med, løber hun i fuld fart rundt og både mig, hunden og dens ejer. det er ikke altid man når at tænke sig om for hun er meget lille og meget hurtig. så før jeg ved af det står jeg der fuldstændig indviklet i den anden hundeejer (der ikke altid er så glad) og dens hund. så skal jeg så stå i lang tid og prøve at få kludret os ud igen, og hun står ganske tilfreds og ser på og man kan næsten se hvordan hun griner

• #12   16. maj 2005 Nåårh, hvor sødt Jann ;o)

• #13   16. maj 2005 ja de herlige vores firbenede venner

• #14   16. maj 2005 I lige måde Jann, min støvsuger er kravlet ud af skabet og står og råber på mig....

• #15   16. maj 2005 Klaus trænede på et tidspunkt Angelina på et hold, hvor der var en utroligt sød Golden, som absolut ikke brød sig om at blive bundet. Hver gang holdet drak kaffe i klubhuset efter træning, gnavede den sin snor over...
    ejeren blev træt af at købe nye hundesnore og tog konsekvensen og anskaffede en kæde..
    Ny træningdag, kaffe i klubhuset efter træning, hunden blev placeret udenfor sammen med et par andre hunde...
    se nu var gode råd jo dyre...kæden var ikke til at gøre kål på, men hov sidemanden var jo ikke bundet med kæde, sååååh....
    Så endnu engang måtte de stakkels ejer investere i ny hundesnor...denne gang til klub-kammeratens hund...*LOL*

• #16   16. maj 2005 C&K, *LoooooooooooooL*

Den var sgu god! Sidder her og skraldgriner!!

• #17   16. maj 2005 det var da surt c og k min hiver bare pælene op ad jorden. til jule afslutning hvor jeg sad inder´st på bænken i klubhuset blev der sagt at der var en gd og en anden hund der hyggede sig løse

• #18   16. maj 2005 Belinda> ja...kan man ikke selv slippe fri, må man jo redde holdkammeraterne....*LOL*

Michael > garanteret sjovt syn....en hund, der farer afsyed med en pæl i snor *LOL*

• #19   16. maj 2005 jeg har bedt om længere pæle og større hunde poser

• #20   16. maj 2005 C&K; ja det er da det mindste man kan gøre *LooooL*

• #21   16. maj 2005 Min gamle schæfer nåede at rive to kroge i stykker nede på vores tank.... Så begyndte bestyreren at sige at jeg skulle tage hunden med ind *LoooooooooooooooL*

• #22   16. maj 2005 hvad ligner det også bare at efterlde mig ude for tanken tænkte den nok hi hi

• #23   16. maj 2005 Ja, han var da i hvert fald ikke glad for det *LooooL*

En gang gjorde han ddet fordi der kom en lille hund som han ville snakke med.
    Han rev krogen af, og damen med den lille hund løftede sin hund op, og stod og drejede rundt i cirkler *LoooooL*
    Jeg syntes at det var enormt pinligt, men da jeg kom ind på tanken stod bestyreren med tårer i øjnene af grin over damen, der havde stået og drejet rundt *LoL*

• #24   16. maj 2005 Belinda > må da også have været et herligt syn *LOL*

Kommentér på:
Sjove hundehistorier!!!

Annonce