TIL BELINDA... TIL BELINDA...
JAJA SØDE....
Så kom mor her sku alligeveller på galleriet *LOL*
Nu må vi se hvor længe jeg kan holde DET ud.......^_=...
..Og jow - der var lækker varm cacao og winerbrød, solen skinnede bare fra en skyfri himmel - og tøzen hade STOR susses med at gå spor på rå lever..
Hun gik 3 spor lige efter hinanden, hver på omkring 6-8 meter og kun til allersidst mistede hun koncentrationen lidt på den sidste meter... FØRSTE gang og så var hun bare super dygtig, ja jeg er meget stolt af hende og hun er også meget træt nu ;o))
nov 2004
Følger: 28 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 120 Svar: 1.404
okt 2004
Følger: 26 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 470 Svar: 8.275
der er kommet 2 nye billeder:
Nr.2 som jeg meget gerne modtager kritik ros/ris på..
Nr. 10 som bare er som det er...!
Knuser fra Karina og en udkørt Miss Misja..
nov 2004
Følger: 28 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 120 Svar: 1.404
Men det andet er nu også godt af hende.
Nu vil jeg gå i gang igen igen.
okt 2004
..men takker for rosen..*SS*..
okt 2004
okt 2004
Følger: 53 Følgere: 61 Hunde: 2 Emner: 121 Svar: 12.332
Jeg er lige kommet hjem fra arbejde, så derfor har du været på i flere timer uden at jeg har opdaget det *gg*
Halløjsa med dig. Der skal nok komme et nyere billede af mig på en anden dag :o) Har det liggende, men synes lige at I skal have lov til at nyde Gilbert som 4 ugers hvalp lidt endnu :o)
Ih hvor er hun altså dygtig hende Miss Missyyyyy Ja Gilbert og spor, det ligger vist langt ude i fremtidem. Hans koncentrationsniveau er på 0,2 *gg*
Men han får hver morgen sin mad strøet ud på vores gåtur. Hvilket har bevirket at han har fået "en lidt større fanskare" Bestående af to skader og fire krager. I dag var der yderligere ca 20 råger og en allike... For han er endnu ikke så god til at finde al maden, så fuglene sidder hver morgen og venter på at vi kommer, for så er der mad.. Altså....
TIL BELINDA...