Forum kategorier

Opskrift-hjørnet

Opskrift-hjørnet

Medlemmer: 70
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Hjælp til hygge-mad? Åh Kære HG, jeg håber I kan hjælpe mig :) Om en uge får jeg besøg af nogle stykker fra min gamle gymnasie-klasse. I mæ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. apr 2012
Visninger:
624
Lækker rødbedesalat Ville bare lige dele en skøn opskrift med jer. Rødbeder skæres i staver og kommes i ovnen med masser af hele fed hvid...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. okt 2011
Visninger:
1.000
tilbehør + tilberedning oksetyndstegsfilet? Hey Jeg har en oksetyndstegsfilet, som kæresten og jeg skal have i aften. Det er første gang jeg skal lave sådan en...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. okt 2011
Visninger:
1.541
Skabelon til kager? Er der nogle der har en fiks ide til, hvordan man laver en skabelon til et bestemt mønster, eller logo, til kager/muffi...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. jul 2011
Visninger:
860
let mad til "skovtur"? Jeg skal til en "familie-skovtur" på søndag, hvor man hver især har det mad med, som man selv vil spise. Det er frokost...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. jun 2011
Visninger:
2.746
quinua jeg har købt noget Quinua for første gang. men nu er jeg i tvivl om kogningen på pakken står der at frøene skal kom...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. apr 2011
Visninger:
459
brød som hos bageren Jeg vil gerne lave et lækkert brød her i weekenden til morgenmad. Og jeg har fundet nogle opskrifter, men hvordan pokke...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. apr 2011
Visninger:
922
hvilken slags sauce til?? hej... jeg skal her til aften lave kyllingefrikadeller (hk kylling, revet squash, salt, peber, karry, hvidløg,) og d...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. apr 2011
Visninger:
995
Tapas Vi skal ha en ny veninde på besøg fredag. Hun er meget ny i vores omgangskreds, men siger at hun spiser alt :O) Over...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. mar 2011
Visninger:
1.394
Lagkager Er der nogen som har en god opskrift til lagkage ?? Ikke med crem og syltetøj
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. feb 2011
Visninger:
884
Romantisk middag.. HJÆLP! *Gg* Sagen er den at jeg skal på hygge "weekend" hos kæresten nu her på torsdag.. Kun mig og ham, ingen hunde ikke andre omk...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. feb 2011
Visninger:
1.237
Mad der ikke skal tygges Hjææælp jeg er mega sulten, men kan ikke tygge da jeg har fået fjernet en tand. Kan kun tygge lidt, nogle forslag?
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. jan 2011
Visninger:
3.809
Madrester Jeg har oprettet en gruppe hvor vi kan hjælpe hinanden med tips og ideer til bedre udnyttelse af vores madrester A...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. dec 2010
Visninger:
565
Opskrift , gemmen kødhakker Jeg har købt en kødhakker. Og den skal jo afprøves. Jeg ved vanillekranse skal igemmen en kødhakker, men er der andre f...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. dec 2010
Visninger:
1.806
Hva skal der ske med gruppen???? Ja det er jo ikk mengen aktivitet der er herinde - så tænkte lige at jeg ville høre om I synes vi skal beholde gruppen ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. dec 2010
Visninger:
545
Kinesisk suppe Jeg elsker de der suppe man får på de kinesiske restauranter, men nu har jeg prøvet at opsøge en opskrift uden held ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. sep 2010
Visninger:
2.183
debsiger aner ikke om de har et andet navn men de smager godt så her er opskriften det er ovenbagte kartofler der først får...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. jul 2010
Visninger:
620
E billede af en kage ..... Ja jeg er ved at blive lidt skør af den hersens gruppe for billedet for gruppen - den fine lyserøde kage, ser bare SÅ l...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. apr 2010
Visninger:
684
Krydderier Er en af mine store passioner, jeg elsker at glo krydderier i de forskellige boder, når vi er på kræmmer markeder osv. ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. apr 2010
Visninger:
823
Nam nam Vi har jo fået mine mors gasgrill da hun alligevel ikk vil få den brugt efter hun er flyttet i lejlighed. Og nu skal...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. apr 2010
Visninger:
543

Annonce