Forum kategorier

Indlæser...
Sortering
3 ledige igen igen =) Nogen der vil lege??? Har lovet nogen at udfordre dem, men kan ikk huske hvem... så hvis i kigger med, så sig lige t...
Off Topic
Oprettet:
13. nov 2005
Visninger:
447
Laver i ??? Hvad har i så lavet her i weekenden? Noget mere spændende end at sove og passe hunde hihi :)
Off Topic
Oprettet:
13. nov 2005
Visninger:
482
Kig lige Walter har lige fået nye billede lagt ind. Så I må meget gerne kigge og evt. smide en karaktere...så får I selvfølgeli...
Off Topic
Oprettet:
13. nov 2005
Visninger:
202
Det er blevet bedre..... Nu har jeg længe ærgeret mig over at mine to smukke hunde, aldrig fik nogen stemmer, pga af vores dårlige billeder. ...
Off Topic
Oprettet:
13. nov 2005
Visninger:
176
Kort opdate, Misjas afførings prøve: til alle i der spurgte venligt til Misja her de sidste par dage: Det går fremad med hendes kennelhoste, men desværre...
Off Topic
Oprettet:
12. nov 2005
Visninger:
258
Jeg har sparket min hund.... ...da der lå en sok på gulvet, og jeg ikke gad samle den op, ville jeg lige sparke den bagud (tættere på vaskemaskinen)...
Off Topic
Oprettet:
12. nov 2005
Visninger:
363
uppps..så var der det med nøgler huff huff huff..min mor og lillesøster kom og hentet meg og hundene på skolen idag..da vi hadde fået hundene i bilen sk...
Off Topic
Oprettet:
11. nov 2005
Visninger:
222
Tølfi kan da lide hans tandpasta *loooool* jeg købte det nye tandpasta i går og har givet ham det i dag , havde bare glem at sætte propen på igen, så ha...
Off Topic
Oprettet:
11. nov 2005
Visninger:
150
nye pix! Hej, Har lige lagt tre nye billeder af Arthur ind i hans profil. Det er Nummer 7, 13 og 16. Og så må i selvfølgeli...
Off Topic
Oprettet:
10. nov 2005
Visninger:
162
Hjem fra dyrlægen Ja vi er kommet hjem i god behold. (os begge *SS*) Murphy blev afleveret hos dyrlægen kl 9 i morges for at blive ka...
Off Topic
Oprettet:
10. nov 2005
Visninger:
512
Det er helt utroligt... Så meget jeg er i stemme-humør i dag Er der nogle der har lyst til at deltage i en stemme-runde? - Stem ærligt og me...
Off Topic
Oprettet:
10. nov 2005
Visninger:
227
Skralde-hund! Sikke en frækkert! Vi havde fået kylling igår, og resterne var smidt i skraldespanden. Vi ville ikke gå ud med skralde...
Off Topic
Oprettet:
9. nov 2005
Visninger:
579
Ikke hund men bil:) Da jeg nu har fået min hund nr. 2 er jeg desværre nød til at sælge min bil grundet pladsmangel, så vil høre om der er n...
Off Topic
Oprettet:
9. nov 2005
Visninger:
232
Årets Julehund Så nu begynder vi jo at nærme os jul og jeg kan se at de fleste herinde også er begyndt at glæde sig ;o) Så jeg vil ege...
Off Topic
Oprettet:
9. nov 2005
Visninger:
471
Finder klokke i maven på hundehvalp. Godmorgen alle mand ;o) Jeg fil lige den her i min mailbox.... synes jeg vil dele den med jer.. den er da søøød ;o) ...
Off Topic
Oprettet:
9. nov 2005
Visninger:
317
så er der lidt nye billeder under Chiba, 6-7-8-9-10 og nr 15, Hvis i har lyst at kigge, har jo været væk her fra et stykke tid. Knus
Off Topic
Oprettet:
8. nov 2005
Visninger:
149
udfordringer Fra Chiwa har 2 ledige (tror jeg) Men bare for at være rigtig besværlig, så vil ikke dele først til mølle. Da Chi...
Off Topic
Oprettet:
8. nov 2005
Visninger:
133
Ja så er det tid.. ;o) Ja jeg har da lige 6 stk, 3 med Tramsen og 3 med Cia, så skriv lige hvem i gerne vil lege med af dem.. ;o)
Off Topic
Oprettet:
7. nov 2005
Visninger:
170
huffa meg dette blir spændene har været til legen idagfår bedre allergi medisin og han henviste meg til ullevål sykehus..puha..syns det har været man...
Off Topic
Oprettet:
7. nov 2005
Visninger:
187
Beklage mig lidt Nu har jeg lavet en masse forskellige billeder til folk herinde, og det har jeg hygget mig med. Men syntes det er tr...
Off Topic
Oprettet:
7. nov 2005
Visninger:
371

Annonce