364 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Jeg har sparket min hund.... Jeg har sparket min hund....

...da der lå en sok på gulvet, og jeg ikke gad samle den op, ville jeg lige sparke den bagud (tættere på vaskemaskinen). Uheldigvis ramte jeg Ludvig og han gav et ordentligt forskrækket hyl fra sig. Han har bare futtet efter mig, som han plejer.
Jeg satte mig ned og kælede ham og snakkede glad til ham.
Jeg er bare så klodset og bliver så ked af det når jeg får skubbet til ham...
Tror i han troede jeg straffede ham med vilje?
Jeg trængte bare til at skrive det.....men jeg fik bare set Animal Planet og der var så mange misrøgtede hunde, at det gjorde så ondt dybt inden i...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.
  • Tilkobling af opvasker, vask og armatur 1.500 kr.
  • Skrue reol/lampe ned fra væg 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeg har sparket min hund....
  • #1   12. nov 2005 Ja, jeg bliver bare så ked af det. Og så kigger han sådan op på mig som om han bare slet ikke kan forstå hvad det er han har gjort.....

Men nu ligger han her bag mig på stolen, så jeg tror også det er glemt nu. Men det piv han kom med...=0( Snøft...

• #2   12. nov 2005 Hej Ida….
    Jeg har altså også kommet til at træde på Frede vores chihuahua men ikke planlagt men han har det med at løbe rund imellem mine ben.. og det er ikke sjovt når man kommer til det for man får det så dårligt…. Jeg tror at alle hundeejer har kommet til at gøre et eller andet som man for dårligsamvittighed over….

• #3   12. nov 2005 Lad være med at have det dårligt over det. vi kan alle komme til det.
    For ikke så længe siden plantede jeg min for oven på Mojo´s hale, og from som hun er, så sagde hun intet - og jeg syntes det var vildt underligt hun ikke løb efter bolden som hun plejer, lige indtil jeg kiggede ned på hende, og hun sad og kiggede med store bedende øjne på mig:o)
    Stakkels hund - men hun løb efter bolden da jeg flyttede min str. 41 fra hendes hale*GG*
    Tror allerede hun havde glemt det da hun kom tilbage, hun satte sig ihvertfald samme sted:o)

• #4   12. nov 2005 Har også kommet til at træde på Lilly med træsko på - AV!!
    Men hun gik ind foran mine ben og så kom jeg til det. Hun skreg, og jeg blev "gal" eller forskrækket... men tog hende hurtigt op. Tror godt de ved når de er uheld for Lilly var ikke bange for mig, eller for at blive ved med at rende foran mine ben igen. De kan jo mærke at vi ikke er vrede på dem.

Kommentér på:
Jeg har sparket min hund....

Annonce