Skralde-hund! Skralde-hund!
Sikke en frækkert!
Vi havde fået kylling igår, og resterne var smidt i skraldespanden. Vi ville ikke gå ud med skraldet pga regnvejr, så posen fik lov at stå på gulvet i gangen. Problemet var, at vi ikke havde fået lukket døren derud til!
Så Rafih havde været i skraldet og namset i kyllingeskroget. Opdagede det ved at han kom ind i stuen og lagde sig foran brændeovnen, og begyndte at knase højlydt! Det var den ene vinge!
Så blev mor her tosset, og fik fravristet ham det. Han havde dog nået at spise hele låret!
Så jeg måtte ringe til dyrlægen og spørge om hvad hulen jeg kunne gøre! Så Rafih blev først skældt ud over at have rodet i skraldet, derefter blev han ynket, fordi mor gik i panik over at det var kyllingeben, og så fik han lov til at guffe et hal glas asparges...
Pyha han havde mylderbæ i morges, men har det ellers fint stadig...
---Håber faren er drevet over.
Knus Fra Rafih og Marie-Louise
sep 2005
Følger: 11 Følgere: 11 Hunde: 7 Emner: 344 Svar: 2.085
jan 2005
Følger: 34 Følgere: 33 Hunde: 2 Emner: 195 Svar: 3.575
feb 2005
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 145 Svar: 1.066
håber han får det bedere
sep 2005
Følger: 11 Følgere: 11 Hunde: 7 Emner: 344 Svar: 2.085
Men han er jo en lille hund, så jeg tror at lårbenet på kyllingen må have været knaset over i mindre stykker, derfor min paniske reaktion.
Ja heldigvis har han det godt. Hvis de havde påført ham skade indvortes, så havde det vel vist sig nu. Sikke en lille slambert. Sådan at gøre mor panisk.
Det værste var næsten, at han har været oppe og blive trimmet samme dag til 450,-! Jeg sagde også til ham, at han ikke havde blere budget penge i denne måned, så han burde skamme sig, hvis han skulle til dyrlæge! LOL
Han så også meget ked ud af det. Han lå i sofaen og lovrede helt manisk, hver gang mor kiggede på ham, resten af aftenen.
'Du er da ikke sur på mig, vel mor???'
Skralde-hund!