581 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Skralde-hund! Skralde-hund!

Sikke en frækkert!
Vi havde fået kylling igår, og resterne var smidt i skraldespanden. Vi ville ikke gå ud med skraldet pga regnvejr, så posen fik lov at stå på gulvet i gangen. Problemet var, at vi ikke havde fået lukket døren derud til!
Så Rafih havde været i skraldet og namset i kyllingeskroget. Opdagede det ved at han kom ind i stuen og lagde sig foran brændeovnen, og begyndte at knase højlydt! Det var den ene vinge!
Så blev mor her tosset, og fik fravristet ham det. Han havde dog nået at spise hele låret!
Så jeg måtte ringe til dyrlægen og spørge om hvad hulen jeg kunne gøre! Så Rafih blev først skældt ud over at have rodet i skraldet, derefter blev han ynket, fordi mor gik i panik over at det var kyllingeben, og så fik han lov til at guffe et hal glas asparges...
Pyha han havde mylderbæ i morges, men har det ellers fint stadig...
---Håber faren er drevet over.
Knus Fra Rafih og Marie-Louise

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Kitchen clogged 750 kr.
  • Flyt tørretumbler 450 kr.
  • Reparation af kabelfejl på robotplæneklipper 1.300 kr.
  • Furniture Assembly 2.200 kr.
  • Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • rep. af hul i vandrør 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skralde-hund!
  • #1   9. nov 2005 hal glas asparges = hel glas...

• #2   9. nov 2005 uha... når Tyson gør det ved han udemærket den er gal og ser meget ynkelig ud når han bliver opdaget!! og så får jeg selvfølgelig dårlig samvittighed...

• #3   9. nov 2005 han har da rigtig hygge sig hehe
    håber han får det bedere

• #4   10. nov 2005 Ja han synes det var fantastisk! Der var kyllingesnask i hele skægget! smiley
    Men han er jo en lille hund, så jeg tror at lårbenet på kyllingen må have været knaset over i mindre stykker, derfor min paniske reaktion.
    Ja heldigvis har han det godt. Hvis de havde påført ham skade indvortes, så havde det vel vist sig nu. Sikke en lille slambert. Sådan at gøre mor panisk.

Det værste var næsten, at han har været oppe og blive trimmet samme dag til 450,-! Jeg sagde også til ham, at han ikke havde blere budget penge i denne måned, så han burde skamme sig, hvis han skulle til dyrlæge! LOL

Han så også meget ked ud af det. Han lå i sofaen og lovrede helt manisk, hver gang mor kiggede på ham, resten af aftenen.
    'Du er da ikke sur på mig, vel mor???'

Kommentér på:
Skralde-hund!

Annonce