429 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

animal planet animal planet

er begyndt at se maget animal planet og også dyre politiet. og kan bare ik forstå hvordan man kan behandle sine dyr sådan. der var en hund der lå i skralde poser som dens hjem og havde over 200 tæger på sig. og ejeren syntes ik den fejlede noget"!!!!! hvordan kan man bare overse sådan noget???

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Ophæng af lampe 350 kr.
  • Planlimning af kogeplade 1.000 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Overgang EL net 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  animal planet
  • #1   3. mar 2006 ja nogen gange sidder man og tuder, når man ser det program, eller det gør jeg, og får mega kvalme. men ellers en god kanal.. ser det oz meget. mvh nina

• #2   3. mar 2006 ja det er forfærdeligt... jeg ser det også meget.. så det en dag hvor de var ude og fjerne var det omkring 87 hunde ved en gammel dame.. de havde det jo ikke godt de der hunde.. så mange kan man jo heller ikke passe.. synes det er egoistisk at have så mange hunde, for så er det jo ikke hundene man tænker på..

• #3   3. mar 2006 ja er blevet helt slave a det. er ellers ik sart men nogen gange tror man bare ik sine øjne der var også et program hvor de beslaglagde over 100 hunde fra et hus. og huset fy!!!! det lignede noget fra en krigszone... og der boede de de to ejere....

• #4   3. mar 2006 men det værste er at mange af dem er så uvidende at de ikke kan se de laver noget galt og faktisk kun vil dyrenes bedste...

• #5   3. mar 2006 Ser også den udsendelse kl 22. HVER aften. Det er mit ynglingsprogram. Christina S: Se lidt flere programmer derover fra og intet vil undre dig mere...
    100 hunde boende i en trailer med lort op i hovedhøjde osv..

• #6   3. mar 2006 ja for de gør jo ikke noget godt for hundene.. nogle af dem vil jo gerne redde hundene fra et liv på gaden men nogle gabge er det næsten bedre for de hunde at bo på gaden end hos den slags mennesker

• #7   3. mar 2006 ja jeg så også engang at en mand havde ÅBENBART ikke vidst at hans hund var faldet ned i hans tomme swimming poll og den havde jo så selvfølgelig også fået en skade af faldet. og dens ejer havde ikke bemærket at hans hun havde været væk i et par dage.

engang for faktisk præcis et år siden så jeg animal planet i en uge fordi jeg var syg med fyrre i feber.
    ligesom jeg faktisk er syg lige nu.

det blev lidt kedeligt at se den sidste dag.

• #9   3. mar 2006 Jeg er også stor fan af programmerne på Animal Planet: dyrepolitiet og det med aberne i Dorset er mine yndlings!
    Og ja de behandler deres dyr uhyrligt, men i det mindste har de et dyrepoliti til at sørge for at folk bliver stillet til ansvar for deres gerninger!
    I Grækenland hvor jeg har fået Karla fra, der er intet dyrepoliti og ingen der løfter et øjenbryn når naboens hund står lænket i én meter kæde i årevis, eller når 100 katte bliver forgiftet fordi de er miaver, eller når en mand begraver sine hvalpe levende eller når staten 'rydder gaderne for dyr inden OL eller melodi grand prix eller..... eller.....
    Nu kan det godt være jeg er partisk fordi jeg har min hund fra dette grusomme sted og der sikkert er steder der er lige så slemme, men fy for h********!!!

Kommentér på:
animal planet

Annonce