29. okt 2010 Følger: 18 Følgere: 1317 Hunde: 1 Emner: 203 Svar: 13.514
Update på min tandlægetur igår (Langt) Update på min tandlægetur igår (Langt)
Den er lidt for lang til en status
Som nogle af jer ved var jeg i fuld narkose igår i forbindelse med noget tandlæge.
Nu er jeg mere frisk til at lave en lidt bedere (men ikke meget bedere) update på igår
Jeg TROR nok de har fjernet en tand i den ene side (skal lige have snakket med kæresten senere)
De har kun lavet i den ene side i undermunden, så skal afsted igen senere.
Af hvad jeg lige kan huske at få at vide mens jeg vågnede var at det tog 2 timer.
Kan muligvis have hørt forkert i min narkose-tåger
Jeg har det fint, men lidt ømt idag..
Havde igår ondt i det ene næsebor, og kæresten siger det er fordi der har været en slange op i det. Efter jeg pudsede næse hvor der kom lidt "rest"-blod med har den det fint.
Halsen er stadig øm og må det første døgn kun spise flydende mad. Havde dog den vildeste lyst til chokolade, så kæresten var så sød at købe lidt til mig på vej hjem
Kommer muligvis en bedere update senere når jeg lige har snakket med kæresten.
Jer der har mig på fjæsen kan se nogle billeder af tænderne, jeg kan ikke lige selv se den store foreskel, men det kan være fordi det er så nyt
Havde i øvrigt en bedere oplevelse med narkosen end sidste gang, så ved ikke om der er forskel på selve narkosen, eller om det er måden lægen gør det på.
Sidst følte jeg at jeg ikke kunne trække vejret ordenligt da jeg blev lagt til at sove, plus det begyndte at svie i droppet i hånden. Og da jeg vågnede kan jeg huske at de sagde jeg skulle huske at trække vejret, og da jeg spurgte om jeg ikke gjorde det, sagde de nej
Denne gang var der ingen problemer, blev svimmel som man skal, følte jeg kunne trække vejret fint og faldt i søvn uden smerte.
Vågnede op og træk vejret, var dog ret fortumlet, sa jeg blev vækket fra en drøm (som jeg selvfølgelig har glemt hvad handlede om), og var ikke helt sikker på hvad der var virkelighed eller ej
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Update på min tandlægetur igår (Langt)