Baby og hundetræning {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen
Jeg vil hører hvordan i har klaret at kunne træne med hunden samtidig med, at i har fået en baby. Hvornår var i igang igen efter fødslen, og har i måtte nedpriotere træningen i nogle måneder efter?
Jeg har selv små 9 uger igen til baby kommer, og min hunde træner, synes det er utroligt flot jeg stadig dukker op (også selv om det først gik op for dem at jeg er gravid for 3 uger siden, store jakke kan skjule meget :P) Men er heldigvis ikke plaget af graviditeten, så håber at kunne fortsætte helt til termin, og ellers tager kæresten over.
Men planen med vores hund var jo egentlig, at hun skal være konkurrence lydigheds hund. Hun er netop fyldt 1 år, så vi har jo masser af år, men vil gerne kunne holde træningen ved lige. Så hvor hurtig var i igang igen efter baby kom, og har i kunne få det passet ind med baby, og træning eller har i sat træningen på pause. Jeg har heldigvis en dejlig kæreste, som er tidligere dch træner, så han kan overtage, men man bliver jo sådan lidt vil selv, nu det er mig der har konkurrence intressen Ved godt man kan være uheldig med syg baby osv, men hvis det hele har forløbet normalt, hvordan har det så været for jer med børn?
feb 2014
Følger: 4 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 32 Svar: 1.209
Jeg har gjort det på den måde at jeg planlægger min træning meget helt ned i mindste detalje, således at når jeg træner, så træner jeg kun ca 20 min men med fuld intensitet og fokus fra min side. Det får både jeg og min hund rigtig meget ud af. Og det er lettere at være kort tid væk med en spæd baby.
jul 2006
Følger: 34 Følgere: 966 Hunde: 8 Annoncer: 2 Emner: 237 Svar: 9.480
jun 2017
Følger: 43 Følgere: 260 Hunde: 2 Emner: 67 Svar: 3.018
apr 2018
Følger: 19 Følgere: 661 Emner: 121 Svar: 6.957
Nogle gange har far hende
Jeg träner kort tid men intensivt
Pt er min hund desværre syg og uden krafter men jeg er lige begyndt at träne ham lidt hver dag igen. Han kan desværre kun arbejde med den energi jeg ønsker i to min men det går fremad. For to uger siden kunne han ikke gå en normal tur
Pøj Pøj med fødsel
aug 2017
Følger: 1 Emner: 12 Svar: 71
Men godt råd med at have koncentreret træning i eks 20 min, få det vil man nok kunne finde tid til et par gange i ugen, og heldigvis er vores hund (endnu) meget lærenem.
feb 2007
Følger: 36 Følgere: 51 Hunde: 4 Emner: 77 Svar: 2.742
men jeg har også en sensitiv barn, som kun udtrykker sig sammen med mig.
apr 2018
Følger: 20 Følgere: 25 Emner: 40 Svar: 881
Baby og hundetræning