{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
993 visninger | Oprettet:

Min lille stakkel... {{forumTopicSubject}}

Ak imens vi tobenede ligger ude i haven, midt i solen, og laver lektier, ligger min stakkels hund henne i hjørnet på fliserne (der er gjort våde for hans skyld) og puster med tungen langt ude af munden.

Synes virkelig vi gør meget for at hjælpe ham, men det er jo stadig tydeligt at han har det for varmt.

Hans lange formiddags-gåtur er blevet til en kort morgentur inden skoletid, hans eftermiddagstur er blevet rykket frem så den er omkring kl. 6 og aftenturen foregår nu først kl. 7-8 stykker, og mellem kl. 12-15 er han udelukkende (efter eget valg) inde i gangen. Når der er hundetræning kl. 6-7 om onsdagen bærer jeg trofast 3 liter vand med hver gang. Mange gange om dagen bliver fliserne spulet for at gøre dem koldere, og der er sat et baby-bassin op i haven som han kan dyppe poterne i. På trods af alt det, har han det stadig forfærdeligt varmt!

Han er ikke den store vand hund, og hopper kun i hvis jeg gør. Hvilket har resulteret i 3 MEGET kolde strandture for mig.... Han får selvfølgelig frisk koldt vand hele tiden, og har både skål ude og inde. Vi har et stort træ i haven der giver dejligt med skygge, og et højt tætbevokset hegn+bed der giver en masse skygge ved cirka halvdelen af fliserne, + han har et 2x2m2 hul under trappenn ned til haven (cirka 1,5m højt) hvor han kan ligge i fuld skygge...

Er der mere jeg kan gøre for ham?? Vi har dybt seriøst overvejet at barbere ham skaldet, men jeg ved at pelsen jo også isolerer mod varmen + at jeg frygter at han kan blive skoldet.
Og så vil han se ualmindelig dum ud xD

Håber nogle har gode råd!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min lille stakkel...
Kommentér på:
Min lille stakkel...

Annonce