523 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Weekenden og aftensmad Weekenden og aftensmad

Lige en hyggetråd. smiley

Hvad skal du have/har fået til aftensmad?
Hvordan har din weekend været?

Jeg har endnu ikke lavet mad - finder et eller anden i fryseren. smiley
Jeg har brugt weekenden på at tage tapet ned. puha. Ellers var jeg lige i byen at spise igår aftes. smiley

Nu slappes der af inden tapetet kalder igen imorgen. smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• drilling 12 holes near ceiling 1.100 kr.
  • Sætte tre rullegardiner op 550 kr.
  • VVS skift af armatur på lille kbh badeværelsw 735 kr.
  • Beskæring af træ 2.699 kr.
  • Hjælp til at skrue gynger fast i træstativ skruer skal medbringes 300 kr.
  • Flytte min seng og samle et skab sammen. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Weekenden og aftensmad
  • #1   12. feb 2017 Ostepops smiley manden er ude og køre natløb på cykel og vi fik grønsager til frokost. smiley
    Vi har haft "drop in gæster" og hygget om dyrene og hinanden.
    Om lidt står den på gå tur i mørke med Klunte, nabo og hendes hund.

• #2   12. feb 2017 Fredag aften måtte jeg hjælpe til ved en voldsom trafikulykke inden jeg kunne komme på nattevagt på jobbet.
    Lørdag var jeg ude og spise med mine forældre, 3 søskende, svoger og lille baby Malia, det var dog usikkert om det blev til noget, for det at vi alle bor på landet og den stærke blæst gjorde det usikkert om vi kunne komme frem og ikke mindst, hjem igen. Vi skulle være der kl. 18 og jeg havde lige skrevet til min far at jeg blev hjemme, jeg bor længst ude men kl. 17.10 kom sneploven buldrende igennem, så jeg endte med at køre ud og spise, dog var jeg hjemme igen kl. 21, turde ikke andet. Min egen vej har for vane at lukke sammen flere steder og jeg har også prøvet at sidde fast og også prøvet at måtte gå 3 km hjem i snestorm smiley Og hundene var jo herhjemme, så hjem skulle jeg sku!

I dag har jeg haft hovedpine hele dagen og har det stadig, så er ikke meget værd smiley

• #8   12. feb 2017 Lørdag kørte Svende og jeg ud til min mor for ikke at gå i vejen for kæresten, en kammerat og hans ven, der hjalp med at gøre klar til opsætning af to nye køkkenskabe smiley Her har før boet en murer, så det er altid spændende, hvilke løsninger der "gemmer" sig i det skjulte smiley

I dag har kæresten fuget mellem de fliser, der blev lagt igår under supervision af kammeraten, der gerne ville blive til film, kaffe og grydestegt kylling med SÅWS smiley

• #9   12. feb 2017 Hov glemte det vigtigste, i fredags fik jeg en bolle med flæskesteg til aftensmad, sammen med TO fastelavnsboller med hindbærskum smiley
    Igår bøf med fritter, salat og bearnaisesovs og i dag ikke noget endnu, ville gerne at hovedpinen lettede først.
    Men det bliver bare noget fra fryser, en frysepizza eller sådan.

• #10   12. feb 2017 Hyggelig weekend..
    I går var vi hos venner og lave flødeboller og hygge - vi spiste pizza. Meningen var, at vi skulle have oksefilet, men flødebollerne tog al pladsen i køkkenet, så det blev den lette løsning smiley

I dag har vi i den grad slappet af - jeg er ikke kommet af nattøjet endnu smiley
    Vi har knoklet med at få varme i huset - der har været 12-14 grader om morgenen og det har været svært at få varmen til at brede sig ordentligt.
    Nu er her vist 17-18 grader i det meste af huset.

I dag har vi virkelig ikke gidet noget, så det er blevet til købe-aspargessuppe og købe-lasagne smiley

• #11   12. feb 2017 I går var jeg på udstilling i Fredericia hele dagen. Kørte hjemmefra kl. 7 morgen og kom hjem igen kl. 18.50 aften........

Der fik vi pizzamandens gode pizzaer. I dag har vi fået flæskesteg mit alles.

• #12   12. feb 2017 Popcorn.. smiley Overvejer om jeg skal bestille pizza eller ej..

• #14   12. feb 2017 Nu røg der en frysepizza i ovnen, så vild er jeg nemlig smiley

• #15   12. feb 2017 Sidder og spiser kartoffelmos med nuggets, mens jeg ser venner. skal I seng lige om lidt, uret ringer klokken 5 smiley

• #16   12. feb 2017 hele weekenden fra kl 15 fredag til kl 12 her idag (søndag) har jeg og mine forældre , storebror og bedsteforældre været i et sommerhus på rømø med pool! smiley
    det var super hyggeligt bare ærgeligt med poolens temp. den var for kold smiley så det var 3 kolde fornøjelser for mit vedkommende smiley men ellers havde vi besøg af min moster, fætter og kusine om fredagen og sov til lørdag - efter de var kørt der om lørdagen kom min storesøster og kæresten + deres 2 børn et smut forbi og tog hjem efter aftensmaden smiley

• #17   12. feb 2017 En burger fra McDonald's - så sund er jeg nemlig smiley

Weekenden har været god. Har fået ryddet op og gjort rent - og hygget med Ellie smiley

• #18   12. feb 2017 Fredag syndede vi med fastfood. I går wienerschnitzler med det hele. I dag rester.
    I går aftes stod den på besøg hos en veninde. I dag har den stået på praktiske ting og en hel masse tiltrængt afslapning.

• Lars N
    Lars N Tilmeldt:
    nov 2008

Følgere: 7 Hunde: 2 Svar: 435
    #19   12. feb 2017 Jeg har haft en god og travl weekend.
    Været ude og spise hele weekenden.
    Idag fik jeg 3 retters på en restaurant i fredericia.

I går var jeg i biffen og se underverdenen, den var ikke særlig god.

Efter bio tur var vi ude og få øl. De var gode smiley

• #20   13. feb 2017 Vi har pensionshund her i ferien, så vi har ikke lavet andet end ting, der omhandler hundene.

Vi fik Kylling med ost og skinke dertil noget grøntmix i flødesovs. Det lilla er en salat af kålblanding. Derudover havde jeg lavet en bønne/blomkålssalat med feta. Salaterne var så toppet med granatæble. Vi fik et groft stykke brød til. Det var slet ikke dårligt.

profilbillede
Kommentér på:
Weekenden og aftensmad

Annonce