Hundetræningsweekend hos Kisser... {{forumTopicSubject}}
Pga. afbud er der en ledig plads på hundetræningsweekenden hos Kisser som foregår i den første weekend i august hos Kisser på nord sjælland...
Så har du muligheden at komme på træningsweekend hos Kisser fra Hg af (hende med alle rottweilerne...). Kisser lever til dagligt af at træne hunde og opdrætte rottweilere. Hun har indvilliget i at arrangere en træningsweekend for hg'ere. Weekenden vil finde sted i den første weekend i august. Weekenden finder sted hos Kisser på sjælland.. Adressen er: pårupvej 75 3230 græsted
I denne weekend skal der trænes med hundene til den helt store guldmedalje. Der vil være en masse forskellige former for træning. Derudover vil der være mulighed for at lære lidt hundepsykologi og dermed lære din hund meget bedre at kende. Træningsformerne er næsten alt pånær agility da Kisser ikke har forhindringerne til dette.
Det hele finder sted hos Kisser på sjælland. Weekenden starter lørdag morgen kl ca. 10 og slutter søndag kl ca. 14. Vi skal selv sørge for forkost lørdag samt grill kød til aftensmad lørdag og overnatte natten i fx telt eller medbragt camping vogn på Kissers gård.. Søndag morgen køber vi rundstykker og spiser..
En selvfølge for at kunne deltage er at din hund kan med de fleste andre hunde. Hvis din hund ikke kan dette er den desvære ikke velkommen. Niveauet i træningen kommer til at svinge efter den enkelte hunds niveau. Det er derfor ikke ikke krav at din hund er meget lydig, blot glad for andre mennesker og hunde ;-D Under træningen kan du få råd og hjælp hvis din hund har nogle særlige problemer men selve weekenden er ikke for deciderede problemhunde..
Du må gerne tage mere end 1 hund med men du kan kun træne med 1 hund pr. træningslektion og det er derfor tilrådeligt med et bur hvis du har flere hunde med.
Hele herligheden kommer til at koste ca. 400 kr for alt træningen. Der til kommer så transport og mad til den enkelte.
Der er begrændset deltager antal og tilmeldingen er bindene. Først til mølle princippet gælder ved tilmelding... Hvis du er itvivl om noget er du velkommen til at kontakte enten Kisser eller jeg.
Skynd dig at melde dig til.
Med venlig hilsen Louise og Milou
Indtilvidere er der tilmeldt:
Rikke (Foden) - med hendes (Tæver) to border collier plus hendes lille ny border collie han hund på ca 10 uge..
Signe - med hendes (tæve) franske bulldog
Line - med hendes (kast. hanhund) Amstaff Cosmo
Janne - med hendes (han hund) Border collie og hendes lille ny amstaff.
Mie - med hendes (hun hund) blandningsgræker hund.
Nette S - med hendes to (han plus hun) collier.
Sanne - med hendes hun blandningshund
Iben N med hendes to nova skottier han hunde.
Jeanette *Køge* med hendes lab tæve
Trine T med den franske bulldog Zeus
sus og speedy med finsk hyrdehund sakki
og så selvfølgelig mig selv og mine to border terrier tæver
Der er et par andre der måske gerne vil med, men her er det først til mølle så der er jo stadig 1 plads endnu..
Du kan læse mere på sidste tråd men du er også meget velkommen til at spørge:
(link fjernet)
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 59 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.787
Men der er nok for mange kvinder til jeg tør deltage *LOOOL*
aug 2005
Følger: 38 Følgere: 38 Hunde: 2 Emner: 254 Svar: 2.832
feb 2006
Følger: 98 Følgere: 96 Hunde: 2 Emner: 644 Svar: 9.377
aug 2005
feb 2006
nov 2005
Følger: 82 Følgere: 76 Hunde: 1 Emner: 1.155 Svar: 19.288
feb 2006
jul 2005
Følger: 22 Følgere: 16 Hunde: 2 Emner: 116 Svar: 1.111
Er det noget som bliver holdt engang i fremtiden også?
Mvh. Betina
aug 2005
jul 2005
Følger: 22 Følgere: 16 Hunde: 2 Emner: 116 Svar: 1.111
jan 2006
Følger: 17 Følgere: 18 Hunde: 1 Emner: 606 Svar: 6.691
Når jeg er med på en træningsweekend - koster det 500 kr. og det er incl. morgenbuffe, madpakker, aftensmad samt overnatning... og så er der instruktører med mere end 30 års erfaring.
jan 2006
Følger: 115 Følgere: 115 Hunde: 3 Emner: 249 Svar: 1.738
Babett ;
"STJÆLE penge fra folk" hmm ville du have Kisser skulle have gjort det gratis? Der ligger mange måneders planlægning og arbejde i, så hun skal vel os have en "belønning" for alt det hun har lagt i.
Kr. 400,- er da absolut ikke meget (efter min mening), når man tænker på udbyttet man får ud af det.
Blev bare nødt til at kommentere det!!!!
aug 2005
Not, hvad fanden bilder du dig ind!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hundetræningsweekend hos Kisser...