{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
498 visninger | Oprettet:

Kan bare ikke vente! :) {{forumTopicSubject}}

Vi kender vel alle det der hvor der bare er noget man glæder sig helt vildt til! smiley

Bor i lille Skive alene med min dejlige dreng Chico og elsker bare at ligge planer for hvad der skal ske i fremtiden!

Som det ser ud nu vil jeg til Randers og tage min uddannelse som pædagog om 1-2 år, og har jo også kigget lidt på lejligheder for det kan jeg jo ikke lade vær med! smiley Har så faktisk fundet nogle boligblokke hvor man må have to hunde! Dette er slet ikke til at finde i lille Skive, hvor jeg altså også lige har råd til at
bo ????

Inden jeg flytter kan jeg forhåbentlig få taget mit kørekort også håber! håber! HÅBER jeg at kunne finde et lille arbejde når jeg er flyttet herfra så jeg har råd til at have bil ved siden af mit studie ?? Så
kan jeg nemmerlig forsætte med hundetræning i Skive og komme rundt til flerer kunder som hundefotograf! ????

Lige et lille spændt glædesudråb herfra ????

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan bare ikke vente! :)
  • #1   21. jul 2015 Det lyder som en spændende fremtid smiley Det meste af det kan helt sikkert opnås, hvis der arbejdes lidt for det smiley

Jeg har også selv gået i fremtidstanker, men det er dog lidt anderledes smiley
    Flyttede til Norge sidste år da hele min livsverden blev revet fra hinanden, troede at jeg fandt the one (det var han så ikke), så nu sidder jeg alene med to hunde heroppe.. Har heldigvis et godt arbejde og bor et sted, hvor det er forholdsvis let at komme hjem til DK engang imellem.. Men går og vurderer om jeg skal søge lykken heroppe, eller flytte hjem.. Det er ikke altid nemt med alle de valg smiley

Jeg håber du finder det rigtige for dig smiley Det lyder hvert fald som om du har nogle gode planer smiley
    Og så er ham Chico da en skønnert smiley

• #2   21. jul 2015 Lige et billede af mine to skønheder smiley

profilbillede
Kommentér på:
Kan bare ikke vente! :)

Annonce