1.562 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 18 Svar

Hvorfor kan jeg bare ikke .... ? Hvorfor kan jeg bare ikke .... ?

... Drikke vand ?

Når jeg hører man skal drikke 8-9 glas vand om dagen undres jeg over at min krop overhovedet kan fungere med de mængder Jeg drikker...

Jeg får det mælk der er på mine havregryn om morgenen, nogen gange en redbull light til middag ( oftest ingen væske) og 1 lille glas saft til aften ?

Jeg er aldrig direkte tørstig, jeg træner 1, 5 time om dagen og jeg døjer ikke med hovedpine eller og har en fin ren hud..

Kan min krop have vænnet sig til at få så lidt væske ? jeg drikker heller ikke kaffe eller spiser meget frugt og grønsager osv hvor væsken kunne hentes. .. spiser alm sund kost..

Hvad dælen sker der, er det normalt ??

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Forbedring af digital foto 300 kr.
  • Balkony door handle 2.000 kr.
  • Trægulv buler 2.000 kr.
  • Elektriker tilslutning af varmvandsbeholder 1.200 kr.
  • Montering af TV på væg med beslag 1.000 kr.
  • Møbel samling kommode og teol 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvorfor kan jeg bare ikke .... ?
  • #1   22. okt 2012 Du er bestemt ikke den eneste! Jeg kan fint gå en dag uden at drikke noget overhovedet!
    Fx i dag har jeg blot fået et sølle glas mælk til aftensmad..

men følger lige med!

• #2   22. okt 2012 dejligt at jeg ikke er den eneste. !

Måske kroppen bare kan indordne sig efter det... hmm smiley

• #3   22. okt 2012 Woooow, jeg drikker rigtig meget mælk. Og 2 glas vand efter jeg har redet. Så jeg for da nok væske, bare ikke vand. (:

• #4   22. okt 2012 Jeg drikker ca 2 til 3 L vand om dagen så kommer kaffe, the og dvs lækker drikke ved siden af... smiley
    Kan IKKE undvære mit vand... smiley

• #6   22. okt 2012 hva med kildevand har personligt svært ved at få drukket vand fra hannen ved ikk hvorfor det smager bare lige så godt så en kold kildevand ummm!!!!

• #7   22. okt 2012 Jeg drikker meget mælk. 2-3 liter pr. dag. smiley Drikker jeg noget andet er det vand, og det er kun når jeg ikke er hjemme.

Er ret kræsen når det gælder drikkevarer for jeg kan ikke lide hverken sodavand, iste, te, kaffe, vin, diverse former for alkohol eller juice. smiley

• #8   22. okt 2012 Jeg kan også sagtens gå en dag eller 2 uden noget særligt væske.. Drikker nok 1 glas vand og hvis jeg har det hjemme, en Cult Cola... smiley
    Drikker ikke mælk da jeg ikke kan tåle det og heller ingen soja- eller rismælk da jeg ikke kan lide det..

Jeg spiser også kun 1 gang om dagen (til aften)..

Det skal så lige siges at jeg har levet sådan i de sidste mange år, så min krop er vant til det.. smiley

• #9   22. okt 2012 Vildt nok :O) Jeg får mælk til morgenmad, plus et glas mælk/vand ved siden af når jeg skal ha mine piller.
    Når jeg så er på arbejde drikker jeg to glas vand om formiddagen, et til frokost og et om eftermiddagen. Når jeg kommer hjem drikker jeg gerne en juice brik eller lignende.. til aftens maden drikker jeg næsten en liter mælk. og hvis vi sidder og stener foran tv'et hele aften har jeg også et glas vand stående.. :O)

Så jeg kan tydeligt mærke de dage jeg ikke får nok væske! sjovt det kan være så forskelligt.

• #10   22. okt 2012 Jeg drikker heller ikke ret meget. Tit og ofte får jeg først noget når vi skal have aftensmad, hvis jeg er alene hjemme. Glemmer simpelthen at få noget indenbors.

• #11   22. okt 2012 Vi har altid koldt vand i køleren...der er nærmest krise hvis ikke der er smiley Vi drikker begge rigeligt med vand. Jeg drikker nok 2 liter på arbejdet...og så en liter som minimum herhjemme. Jeg kan ikke undvære vand. Drikker også the, mælk og en sjælden gang imellem en kop kaffe...med mælk og sukker smiley

Men ja kroppen kan nok vænnes til meget...men hvis ikke jeg får min væske, ja så lugter mit tis (undskyld mit off topic emne ;-)) altså meget stærkt og er gerne helt gult... Må man spørge jer der ikke drikker ret meget, om i har bemærket det samme?

• #12   22. okt 2012 jeg synes så heller ikke at postevand er überophidsende, men da jeg ikke har råd til at fortsætte mit colaforbrug, så har jeg fundet på et lille 'trick' så jeg faktisk synes vand er ret så nice.
    Jeg tager en termokande og tyller godt med isterninger ned, og så sæfølig vand. Den der fornemmelse af RIGTIGT koldt vand - den kan jeg godt lide.

• #13   22. okt 2012 Altså mit morgen tis (undskyld smiley ) er nogen gange gult, men ellers er det ikke, syntes heller ikke det lugter (nogle gange kan man bare lugte folk har haft en gang lugtende tis når man selv skal ud. Det har jeg ikke.

I dag er jeg fx kun igang med mit andet glas nu, og det er fordi vi lige har fået maden på bordet

• #14   22. okt 2012 Jeg drikker.... om dagen

1 l vand
    1 l mælk
    ½ l cola
    ½ l .... æblejuice / tranebærsaft / eller grøntsagsjuice

Væske er sundt for kroppen..... smiley

• #15   22. okt 2012 Linda - Mht tis, lugt og farve når man ikke drikker ret meget.. Så nej, mit hverken lugter eller er gult.. smiley
    Eller jo om morgenen er det gult, men altså det er det jo hos næsten alle mennesker når man vælter ud på toilettet med søvn i øjnene.. smiley

Bare lige for at svare på dit OT spørgsmål.. smiley

• #16   22. okt 2012 Jeg drikker rigtig meget og er tit tørstig. Drikker mere end jeg spiser. Kan sagtens undvære mad, men ikke drikke smiley

• #17   22. okt 2012 Kender det. Har selv virkelig svært ved at føle tørst, men tvinger mig selv til at drikke en masse vand alligevel smiley

• #18   22. okt 2012 Jeg får ondt i maven hvis jeg drikker for meget og kan heller slet ikke få ret meget ned. Heller ikke selv om jeg træner, så kan jeg måske få hvad der svarer til 2dl ned

• #21   23. okt 2012 Jeg kan BESTEMT heller ikke drikke så meget vand på en dag -det er mig helt umuligt smiley Tilgengæld kunne jeg meget nemt bælle 1½ l mælk, juice eller kakao og for den sags skyld og kildevand.. Kildevand er bare MEGET bedre end vandhane-vand smiley

Kommentér på:
Hvorfor kan jeg bare ikke .... ?

Annonce