Kat i Kiosken Kat i Kiosken
Godt nok ikke om hunde, men min kat, men i skal lige have den alligevel.
Hehe, jeg synes det var så sjovt i går.
Kl 21 besluttede jeg mig for at rende i kiosken før de lukkede, skulle lige have lidt cola.
MisJou smuttede med ud, da jeg tog Lilly i snoren.
MisJou fulgte med os hele vejen op til kiosken og da jeg havde parkeret Lilly på en krog uden for, gik jeg ind.
Døren til Kiosken til næsten altid åben, også den eneste grund til at Lilly er med og står udenfor.
Mens jeg gik rundt derinde kunne jeg pludselig se MisJou rende rundt mellem hylderne, og ejeren af kiosken blev helt paf. Han vidste ikke rigtig hvad han skulle gøre og prøvede at jage hende ud. Hun var ligeglad da hun jo er så glad for mennesker.
Måtte jo så ærligt indrømme at det var min kat og gik hen for at tage hende op. Det var der heller ingen problemer med og jeg smed hende så ud ved siden af Lilly.
Det var hun ikke helt tilfreds med, så hun sværmede rundt om kiosken og stod i døren og kiggede ind.
Jeg skyndte mig at handle færdig og ud, så ikke MisJou kom ind igen.
Da jeg kom ud sad der en mand som altid er i kiosken også. Han skulle lige fortælle mig om at der havde været en kat i kiosken og jeg grinede bare og gik hjem.
Er dog bange for at MisJou nu har fået øjnene op for et nyt sted hun kan stjæle mad. Det gør hun jo ofte herhjemme *GG*
Nå, det var bare lige en sjov historie herfra.
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.736
Det næste bliver vel at du er nødt til at sætte hende sammen med hunden i snor udenfor kiosken *G*
apr 2005
Følgere: 124 Hunde: 5 Emner: 736 Svar: 16.777
feb 2006
Følger: 98 Følgere: 96 Hunde: 2 Emner: 644 Svar: 9.375
apr 2005
Følgere: 124 Hunde: 5 Emner: 736 Svar: 16.777
Hvis MisJou er ude uden mig og Lilly bliver hun kun i haven somregel, da verden udenfor er for farlig at opleve på egen hånd.
jul 2005
Følger: 61 Følgere: 53 Hunde: 5 Emner: 715 Svar: 10.618
I dag har vi kun Jofes tilbage, og han går stadig med på tur
Kat i Kiosken