{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Aflivning af hund
  • #1   8. maj 2014 Ja læste altså ikke hvad loven siger
    Jeg syntes det er noge svineri, først at frigive hunden og så dernæst komme og sige, at der sket en fejl SÅ den skal aflives alligevel
    Herre gud, hunden bed kun et stk øre af (ja det er da slemt ) men det kan vel repareres Og hunde ejeren, kan vel betale for skaden GOOOS
    Nu ved jeg jo ikke hvordan det hele er foregået Men men men

• #3   8. maj 2014 Jo jo men ikke alle fejl har med døden til følge

• #5   8. maj 2014 Hvis der kom en hund her ,som ligepludselig blev agrasiv, og bet et stk. øre eller hale af Ville jeg ikke kræve den aflivet Og så slet ikke, sådan en lille hund, som en mops

• #7   8. maj 2014 Ej, så måtte de altså holde fast i deres fejl, og lade hunden vurdere alligevel.
    Det er under al kritik det der!

• #9   8. maj 2014 OK Majbritt jeg troede det var en mops Jeg ville da også være ked af det, hvis det skete, men aldrig jeg ville melde det, hvis hunden kunne risikere af blive afl.

• #10   8. maj 2014 Der til skal lige siges ,at hvis der kom en hund ,som bed en af mine hunde ihjel, ville jeg melde det ,eller helst få en ordning med ejer

• #12   8. maj 2014 Ida - Tror der menes, at hundeejeren i det mindste fik en smule håb. Der kan jo være flere grunde til, at hendes hund har bidt - Og at det er et enkelt tilfælde.

Så det kunne jo være, at hunden ville blive frifundet ved en hundesagkyndigs vurdering.

• #15   8. maj 2014 Ida: Nu skal vi også huske, at artiklen er skrevet af EB....

• #17   8. maj 2014 Syntes ikke at der er tale om skambidning, og jeg ville aldrig melde sådan en sag til politiet hvis det var min hund det gik ud over, men få en aftale med ejeren.
    Uanset hvor gode hunde man har, kan det her ske får rigtig mange hunde og deres mennesker, som det er nu tør jeg ikke lade min hunde tale med andre hunde hvis jeg ikke kender dem og deres ejer. Det sker jo at 2 hunde ikke kan lide hinanden.

• #19   8. maj 2014 Nu står der ikke meget om episoden, men hvis den ligefrem har bidt et stykke øre af, har der jo været tale om lidt mere ene en markering, og sammenligner man led andre sager er der vel ikke meget tvivl om hvad konsekvenserne er.

Det er absolut beklageligt at politiet fejler med sådanne ting, det er trods alt ikke bare en parkeringsbøde.
    Men en sagkyndig ville ikke nødvendigvis have frifundet hunden, og loven er jo ret klar når det kommer til konsekvenserne af skambid

• #25   8. maj 2014 Er jeg helt forkert på den hvis dyrlæger skal anmelde det de anser for et bid der kan komme ind under skambids definition ??

• #27   8. maj 2014 hvis man anmelder en bidskade til sit forsikringsselvskab, har de intet at gøre med politiet. det skal du selv sørge for. smiley så der er noget der lugter...
    dyrelæger har heller ikke noget med anmeldelse til poltiet at gøre. kun du kan anmelde det. med fulde personnr. og fulde navn. så det må politiet jo have på sort og hvidt.
    smiley
    som jeg læser det er det en flænge i øret, som kunne være kommet af hunden har ville nappe i leg, men ejer har rykket tilbage i snoren. (min undren går også på hvorfor to hunde leger i snor? det da dømt til at gå galt. smiley )

Kommentér på:
Aflivning af hund

Annonce