24. feb 2014 Følger: 5 Følgere: 168 Hunde: 3 Emner: 683 Svar: 6.008
I er dælme kedelige >:( I er dælme kedelige >:(
Mor og far var væk HELE dagen i går ... hele dagen siger jeg jer
Jeg måtte bare blive hjemme og KEDE mig
Så jeg hev lidt sko ind i stuen.... når de kom hjem, så ville de blive sjove.... men nej... de kom ikk bare lige hjem
Jeg gad ikk og tygge i skoene, det var kedeligt
Så baskede jeg vandskålen ud over gulvet... HA så de der polakker hvinede da de trådte i vandet med deres fødder
Da de ENDELIG kommer hjem... er de bare kedelige... snakker og snakker... men IKKE med mig... ???!?
SÅ skal der altså ske noget... far rejser sig fra stolen, nu gider jeg ikk mere *sit Dana* så jeg hapser far i måsen... ja så kan han lære det
WEEEEE.... så fatter han det vi skal lege
Så brugte mor og far lige en time med at lege i haven med mig... det var sjawt
Senere sov mig og far lidt på sofaen, men da han begyndte at grynte og snorke, så skred jeg, ufatteligt at mennesker kan sige så grimme lyde
Så var det bedre at tigge rester hos mor i køkkenet
Håber de opper sig i morgen, man er jo midtpunktet ikk ?? så skal de osse lege med mig
Hilsen BanDana
jan 2011
Følger: 39 Følgere: 31 Hunde: 3 Emner: 166 Svar: 5.314
jun 2013
Følger: 35 Følgere: 434 Hunde: 7 Emner: 102 Svar: 8.169
mor siger vi skal på standen om lidt, det er eddersjovt at få de her gummiklædte mænd med lange pinde til at løbe ud i vandet, er sikker på du vil finde det hammer sjovt!
dec 2013
Følger: 83 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 199 Svar: 8.916
feb 2014
Følger: 5 Følgere: 168 Hunde: 3 Emner: 683 Svar: 6.008
har lige været inde og vise mor de fine sorte sokker jeg har fået efter jeg udforskede søen
Men hun sagde bare at de var fine
Mor er ikke helt sjov i de her dage, lidt underlig faktisk... og ked
dec 2013
nov 2012
Følger: 94 Følgere: 215 Hunde: 4 Emner: 287 Svar: 8.301
Far kom og var her i flere uger, og lige pludselig var han bare væk igen
Min moar opfører sig også sært. Jeg elsker opmærksomhed og at blive nusset og puttet, men den sidste uges tid, har hun gjort det HELE TIDEN. Hun siger det er fordi hun var så bange for at miste mig, men hallooo jeg er jo lige her.. Hun er vidst lidt pyller hende mor. Nogen gange vil jeg faktisk gerne bare sove i fred!
I går gik vi en laaaaaang tur det var så skønt, men så da vi kom hjem ville hun vaske mig, bare fordi jeg var blevet helt sort plettet på maven, nu var jeg lige blevet så fin, DÅÅÅÅMME moar..
I dag er mor syg, så jeg kommer ikke ud på min tur, øv.. Men så kan jeg tilgengæld putte med min moar hele dagen, det er skønt. Men hun siger sjovt, når jeg napper hende i fingrene for at lege
dec 2013
dec 2013
dec 2013
I er dælme kedelige >:(