853 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

I er dælme kedelige >:( I er dælme kedelige >:(

Mor og far var væk HELE dagen i går ... hele dagen siger jeg jer smiley

Jeg måtte bare blive hjemme og KEDE mig smiley

Så jeg hev lidt sko ind i stuen.... når de kom hjem, så ville de blive sjove.... men nej... de kom ikk bare lige hjem smiley

Jeg gad ikk og tygge i skoene, det var kedeligt smiley

Så baskede jeg vandskålen ud over gulvet... HA smiley så de der polakker hvinede da de trådte i vandet med deres fødder smiley

Da de ENDELIG kommer hjem... er de bare kedelige... snakker og snakker... men IKKE med mig... ???!? smiley

SÅ skal der altså ske noget... far rejser sig fra stolen, nu gider jeg ikk mere *sit Dana* så jeg hapser far i måsen... ja så kan han lære det smiley

WEEEEE.... så fatter han det vi skal lege smiley
Så brugte mor og far lige en time med at lege i haven med mig... det var sjawt smiley

Senere sov mig og far lidt på sofaen, men da han begyndte at grynte og snorke, så skred jeg, ufatteligt at mennesker kan sige så grimme lyde smiley

Så var det bedre at tigge rester hos mor i køkkenet smiley

Håber de opper sig i morgen, man er jo midtpunktet ikk ?? så skal de osse lege med mig smiley
Hilsen BanDana smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Grouw robotplæneklipper 800 kr.
  • Eltavle slår fra - muligvis skifte sikring 1.100 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Opsætning af køkkenhylder 600 kr.
  • Gardin opsætning, 3 vinduer 600 kr.
  • Varmtvandsventil i teknikskabet har sat sig fast 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  I er dælme kedelige >:(
  • #1   28. mar 2014 Stakkels dig Dana du trænger virkelig til en ordentlig legekammi som du kan tumle med... smiley

• #2   28. mar 2014 Kom over til mig Dana! Så skal vi dælme lave rock i synagogen!
    mor siger vi skal på standen om lidt, det er eddersjovt at få de her gummiklædte mænd med lange pinde til at løbe ud i vandet, er sikker på du vil finde det hammer sjovt!

• #3   28. mar 2014 Ja Dana Vores mennesker er sku somtid nogle underlige nogen Hvad tænker de på når vi bare skal være alene en hel dag Og så bare snakker når de kommer hjem De må sku oppe sig MVH Linka smiley

• #4   28. mar 2014 Mor ordner kontor ting i dag, men jeg har åben havedør, og kan lege alt det jeg vil i haven smiley

har lige været inde og vise mor de fine sorte sokker jeg har fået efter jeg udforskede søen smiley ... he he

Men hun sagde bare at de var fine smiley ???!?

Mor er ikke helt sjov i de her dage, lidt underlig faktisk... og ked smiley men så kan jeg heldigvis få hende til at grine lidt smiley

• #5   28. mar 2014 Ja Dana og min lille ven Misja er skide iriterne hun står bare og glor på vores mor Og gør fordi hun altid vil lege med hendes iriteren pive dyr Jeg syntes sku hun er træls pattebarn Jeg er heldigvis blevet for stor til at leger med pivedyr Godt at du bare kan løbe ud i haven det kan jeg også så har jeg da lidt fred for Misja pattebarn smiley

• #6   28. mar 2014 min mor og far er også lidt mærkelige for tiden..

Far kom og var her i flere uger, og lige pludselig var han bare væk igen smiley mor siger han kommer i næste uge igen og forhåbentligt bliver et par uger igen, men jeg synes bare han skal komme NU og blive her! men det siger mor at det kan han ikke. Han er da DÅÅÅM smiley

Min moar opfører sig også sært. Jeg elsker opmærksomhed og at blive nusset og puttet, men den sidste uges tid, har hun gjort det HELE TIDEN. Hun siger det er fordi hun var så bange for at miste mig, men hallooo jeg er jo lige her.. Hun er vidst lidt pyller hende mor. Nogen gange vil jeg faktisk gerne bare sove i fred! smiley
    I går gik vi en laaaaaang tur det var så skønt, men så da vi kom hjem ville hun vaske mig, bare fordi jeg var blevet helt sort plettet på maven, nu var jeg lige blevet så fin, DÅÅÅÅMME moar..
    I dag er mor syg, så jeg kommer ikke ud på min tur, øv.. Men så kan jeg tilgengæld putte med min moar hele dagen, det er skønt. Men hun siger sjovt, når jeg napper hende i fingrene for at lege smiley hun forventer vel ikke at jeg bare lægger stille hele tiden, uden så meget som at blive nusset eller leget med.. smiley

• #7   28. mar 2014 MY only Nej de forstår altså ikke altid hvad vi vil men det er fordi de er dååååmme Vi kan jo sige det samme igen og igen men de fatter bare ikke en brik smiley

• #8   28. mar 2014 Ja og nu vil jeg altså ud at gå Jeg har hoppet op af mor mindst 3 gange nu så må hun da snat fatte det SÅ nu rejser hun sig endelig forstår ikke det skal ta sådan en tid vh Linka smiley

• #9   28. mar 2014 Dana nu er vi kommet hjem igen Jeg syntes det er snyd når vi går tur og mor kaster pinde til os Så kaster hun 10 gange så mange pinde til Misja bare fordi hun er så dum at komme hen til mor med pinden Det gider jeg ikke jeg løber og smider så pinden fra mig så må mor sku finde den og så gemmer jeg mig omme bag et træ og løber så efter pinden når hun smider den Hun skal jo også lave noget når vi er ude at gå Men så er jeg glad for min mor når vi kommer hjem for så får vi kaffe med boller og jeg elsker boller smiley smiley

Kommentér på:
I er dælme kedelige >:(

Annonce