hjælp! samojede med lopper! {{forumTopicSubject}}
Lige siden jeg havde en veninde på besøg med sin hund som var propfyldt med lopper (fortalte hun først da hun tog hjem) har mine to hunde (en cavalier og en samojede) været stærkt plaget med lopper. Især min samojede med hendes ekstrem store og tykke pels.
Har brugt dem man drypper i nakken. Noget økologisk spray til pelsen oh frontline spray til pelsen. Men intet virker.
Min samojede er stadig fyldt med lopper, og jeg er fyldt med loppe bid over det hele .
Er ved at være godt træt af det, og af at gøre huset rent konstant...
er løbet tør for penge nu resten af måneden - da det ikke er helt billigt at købe de loppe ting til 2 hunde og en kat.
Har i nogle gode meget billige råd -som virker? For er ved at gå ud af mit gode sind, pga alle de for pulede lopper!
En veninde har anbefalet mig at klippe min samojede lidt ned, så ville det være nemmere at komme af med dem?? Er det en go ide??? Det er nemlig umuligt at kæmme hende pga pelsen?
mar 2013
Følger: 3 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 38 Svar: 523
Og efter min mening, burde din veninde betale behandling, især nu hvor du selv har prøvet, men ikke længere har penge til det. Det er trods alt hende, der er skyld i det, og hun burde selv have tilbudt at betale for behandlingen.
okt 2006
Følger: 33 Følgere: 31 Hunde: 4 Emner: 110 Svar: 408
mar 2013
Og stakkels hund, øv! Jeg håber i får løst problemet...
okt 2006
Følger: 33 Følgere: 31 Hunde: 4 Emner: 110 Svar: 408
mar 2013
apr 2007
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 345
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 67 Hunde: 5 Emner: 906 Svar: 17.433
Vask alt der kan vaskes ved 60 grader, og smid det ud der ikke kan tåle de grader ( af kurve, tæpper mv hundene ligger i )
Støvsug hver dag og vær omhyggelig hvor der er sprækker, feks ved gulvlister.
Har selv været igennem det helvede med en langhåret collie.. Og nej han blev ikke klippet
okt 2007
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 50 Svar: 768
Jeg fik en ny hund for 2 måneder siden, og jeg er ved at få pip over de lopper.
hjælp! samojede med lopper!