1.924 visninger
|
Oprettet:
Samojede han {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen!
Jeg står med min 3 samojede, dog er han en videreformidling, i forhold til de to andre som jeg haft i tidens løb har været fra hvalpe tiden.
Men min samojede han er altså 16 måneder sådan rundt regnet, men han bider stadig vildt enormt meget og generelt opfører sig meget aggressive i forhold til hvad jeg har erfaret førhen.
Men ville en kasteration hjælpe på hans adfærd og hvad vil det egentlig gøre ved ham generelt?
Har hørt at han ville tage mindst 10 kg på og pelsen bare ville blive umulig?
Please hjælp mig til at få en bedre hund!
apr 2008
Følger: 29 Følgere: 268 Hunde: 2 Emner: 262 Svar: 7.695
Hvordan reagerer du når han bider, i hvilke situationer gør han det, hvordan? Har han lært en nej-kommando, sådan ordentligt?
Og hvad mener du med at han er mere aggressiv?
okt 2010
Følger: 18 Følgere: 1320 Hunde: 1 Emner: 202 Svar: 13.650
okt 2006
Følger: 60 Følgere: 48 Hunde: 7 Emner: 335 Svar: 14.017
I forhold til bideriet så ha altid legetøj indenfor rækkevidde og givlegetøjet som hunden kan bide alt det den vil i. Få hurtigst muligt gang i nej- træningen. Søg evt på nej- øvelse eller meld jer på et hvalpehold.
I det hele taget skal i måske aktiverer lidt mere end indtil nu.
aug 2016
Følger: 2 Hunde: 1 Emner: 2 Svar: 1
Han er aggressive i den forstand at det til tider sker at han impulsivt kommer og bider i os, selvom der er bidelegetøj over det hele.
Ved godt samojede er en meget gøende race, men har ikke oplevet så meget gø før jeg fik ham her, er der en grund til det?
Men han er en hund som skal have en masse aktivitet og det giver vi ham selvfølgelig, vi laver snart ikke andet
okt 2006
Følger: 60 Følgere: 48 Hunde: 7 Emner: 335 Svar: 14.017
Klogskab og initiativ og at søge opmærksomhed sidder i hovedet på hunden. Ikke i testiklerne. Og vi kan nok ikke kappe hovedet af ham
God vind med træning.
Samojede han