{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.299 visninger | Oprettet:

hjælp til min samojede {{forumTopicSubject}}

jago, min samojede, har det utrolig varmt om sommeren. jeg tør næsten ikke gå lang tur med ham når det virkelig er varmt for så hænger tungen langt ud af munden og han går virkelig i slowmotion.

de skal med til ærø i hytte her i august, så vi ville heslt ha at han kunne færdes rundt omkring selvom det er lidt varmt.

har I nogle ideer, eller erfaringer med nogle ting , vil jeg være åben over for alle forslag

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til min samojede
  • #1   17. jul 2007 giv ham et badebassin. Jeg har eet støbt et som mine elsker at bade i... de ligger sig ned og køler sig på den måde

• #2   17. jul 2007 jago er bange for vand. han har aldrig ville i vandet.
    men måske hvis han virkelig havde det varmt mon så ikke han ville

• #3   17. jul 2007 Hej Maja, der er stor forskel på havet og så hans eget lille soppebasing hjemme i haven med hans ynglings legetøj i, du skal ikke lokke eller presse ham, bare lade ham selv hente legetøjet og kom kun lidt vand i til at starte med så skal det nok komme. Det var rigtig dejligt og se jer i lørdags, jeg er stadig ikke kommet mig over hvor flodt Jago er, sikken en hanhund, nam nam . Hilsen Mona

• #4   17. jul 2007 heeeej mona. ville lige til at skrive en besked til dig med tak for i lørdags,. det var virkelig dejligt og se de forskellige. har maggi det varmt om sommeren??

• #5   17. jul 2007 Når det er ekstremt varmt, har vores hunde bedst af at være hjemme i skygge - selvom det ville være dejligt man kunne have dem med.
    Begræns gåturene til morgen og aften, når det er køligt/køligere....

Mine hunde ville heller ikke bade - indtil jeg selv gik ud i vandet, jeg hader koldt vand og bader helst ikke i DK. Nu er den ene af dem blevet fuldstændig tosset med at svømme - mens den anden knapt bliver våd på ryggen... Så prøv selv at gå ud i vandet - så kan det være han går med. Men tving ham ikke....

• #6   17. jul 2007 trine--- hvad skal jeg se under

Smydi---> det er jeg også begyndt på nu. at gå den længste tur om aftenen.
    har slet ikke prøvet at være i det kolde vand endnu, men kunne være jeg skulle prøve det. så han da kølet ned i nogle timer

• #7   17. jul 2007 Jeg dængede min hund i vand og havde en flaske med på gåture sidste år under hedebølgen. Det var både til at drikke og til at hælde på hunden. De kan sagtens drikke ud af (ubrugte) pølle-poser, så man behøver ikke engang slæbe skål med.
    Jeg laver nok samme nummer igen i år, eller køber et kølehalsbånd (linket er allerede givet)

• #8   17. jul 2007 trine-. har fundet det under køleprodukter:D

jeg er begyndt at gi hundene isterninger når det er ekstra varmt, er det godt?

• #9   17. jul 2007 Hejsa
    Jeg har også samojeder og mine kommer altså ikke ud og gå, når det er meget varmt. Dels gider de ikke og dels er jeg bange for de får hedeslag.. Køle produkter hjælper jo kun til en vis grad...og det kan give dem svamp såfremt pelsen er konstant fugtig!

Lad hellere hunden blive hjemme i kølige omgivelser med masser af vand...

• #10   17. jul 2007 Ja Maja Maggie har det normalt meget varmt om sommeren men ikke i år, hun er jo nøgen som du så, så i år har Maggie det rigtig godt, hun kan lege og alt mugligt selv midt på dagen, så noget godt er der da ved at hun ikke har nigen pels i denne sommer.

• #11   17. jul 2007 Til jer som undre sig over at Maggie er nøgen, hun har lige haft 8 hvalpe og så kom sommeren, ja så smed hun lige HELE pelsen og jeg mener hele pelsen

Kommentér på:
hjælp til min samojede

Annonce