{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
892 visninger | Oprettet:

Føj, hvor skulle folk skamme sig {{forumTopicSubject}}

Natten mellem lørdag og søndag er der fanme der har kørt ind i min bil bagfra.

Skubbet bilen et stykke, det ene dæk røg langs kantstenen, bagklappen er smadret (det er en sc.car) og jydekrogen har fået et skub, så strøm tingen, når man har trailer på, er ødelagt.

Ingen seddel, ingenting!

Hvor er det bare tarveligt!!! Hvad fanden tænker folk på... Der er ligesom en grund til at man har ansvarsforsikringer

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Føj, hvor skulle folk skamme sig
  • #1   18. nov 2013 Seriøst? Hold da op, det kan man da ikke bare køre væk fra o:

• #3   18. nov 2013 Øv med øv på. Det er desværre ikke alle folk der er lige ærlige smiley

• #5   18. nov 2013 Ej det er fandme ikke i orden smiley

• Matilde
    Matilde Tilmeldt:
    jan 2013

Følger: 1 Hunde: 2 Svar: 869
    #6   18. nov 2013 Mine forældre bor i en forstad i nordsjælland, på en lille lukket vej, men som er tilknyttet et stisystem til cykler og gågængere.
    De har 3 gange oplevet at komme ud til en bil der er blevet stenet, med brosten.... gennem alle ruder og nogen der har ramt ved siden af og lavet buler. jeg blir så gal hver gang. Hva fuck sker der for folk når de bevidst gør sådan noget?

Det lyder som om at den der har smadret din bil var en spritbilist? - må håbe at hun ikke har kørt nogen ned...

• *suk*
    *suk* Tilmeldt:
    jul 2009

Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 884
    #7   18. nov 2013 'hun', Matilde???

• #8   18. nov 2013 Har to parkeringsskader på min bil jeg skal have repareret snarest. Jeg kan blive totalt rødglødende, der er nogen der har ridset min bil på begge sider uafhængigt af hinanden med en måneds mellemrum. Med en køler eller bildør.
    Jeg synes det er så tarveligt, og jeg har ikke mange penge at gøre godt med, de kunne da i det mindste ligge en seddel.

Vi har endvidere oplevet en gang at der tydeligvis var kørt en motorcykel op bag i den ene bil, heller ingen besked.

Der er godt nok mange der burde have en bedre moral.

• *suk*
    *suk* Tilmeldt:
    jul 2009

#9   18. nov 2013 Hvorfor er der ikke flere der skifter til - er det Codan? - hvor forsikringen dækker den slags, hvor folk skrider fra ansvaret?

• #10   18. nov 2013 Homers friend: Fordi det er for dyrt!

• Matilde
    Matilde Tilmeldt:
    jan 2013

#11   18. nov 2013 Hvorfor ikke "hun", homers friend? Er det kun mænd der kører bil når de er fulde? Og hvorfor så aggressiv med spørgsmålstegnene?

Der er ikke nogen her der indtil videre har snakket om at de ik er dækket. Mine forældre er. Det er da bare pisse nederen at skulle noget i kbh lørdag kl 12 og så komme ud til en bil der er total skadet? Det er da en undren over hvorfor folk ikke tager ansvar?

• #12   18. nov 2013 Alle kaskoforsikringer dækker også parkeringsskader Matilde, men Codan har en forsikring hvor man kan betale sig til 0 kr. i selvrisiko, men forsikringen er jo så det dyrere i pris.
    Faktisk er der flere forsikringsselskaber der åbner op for den mulighed, det er bare kun Codan der fremhæver det.

Min bil har også kaskoforsikring, og jeg slipper dermed af sted med selvrisikoen, men det er også en slags penge.

• #13   18. nov 2013 En almindelig ansvarsforsikring vil aldrig dække skader af nogen som helst art på egen bil, heller ikke Codan.

• #14   18. nov 2013 Hvor fanden er folks morale henne?!

Jeg bliver helt harm over jeres historier

• *suk*
    *suk* Tilmeldt:
    jul 2009

#15   18. nov 2013 Fordi det er diskriminerende at skrive 'hun'.

Du kunne have formuleret dig bedre, men mindre du ved noget om hændelsen(?)

Andre skriver måske h*n, når de tvivler...

• *suk*
    *suk* Tilmeldt:
    jul 2009

#16   18. nov 2013 Kaj, de reklamerer på TV med NETOP den form for forsikring.

• #18   18. nov 2013 Homers friend: Nej de reklamerer med at man kan få det der hedder selvrisikodækning, dvs. man ikke skal betale selvrisiko ved en række skader. Men den kan du kun få hvis du har fuld kasko på din bil.! Du kan læse alt om deres retningslinjer på deres hjemmeside.
    Man får heller ikke hos Codan dækket parkeringsskader hvis man kun har en ansvarsforsikring.

• *suk*
    *suk* Tilmeldt:
    jul 2009

#19   18. nov 2013 Sorry, så har jeg misforstået. Tak for info smiley

• #20   18. nov 2013 Øv smiley

Mange folk har bare ingen ansvarsfølelse..

• Matilde
    Matilde Tilmeldt:
    jan 2013

#21   18. nov 2013 Diskriminerende er måske lige lovligt voldsomt hva'? En anden gang skal jeg gøre mig umage med at skrive "den"... Overvejer om du ville ha reageret hvis jeg havde skrevet han.. (det var ikke et spørgsmål)... At andre skriver h*n, når de er i tvivl er da ikke ensbetydende med at jeg skal gøre det? Bare fordi nogle bruger smileys betyder det ikke at alle skal bruge dem..

• Matilde
    Matilde Tilmeldt:
    jan 2013

#23   19. nov 2013 Hahahaha! Pis Batdog, skrev man under på det da man oprettede profil på HG, for jeg læste sgu ikke lige alt det med småt gG

Kommentér på:
Føj, hvor skulle folk skamme sig

Annonce