{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.108 visninger | Oprettet:

Føj hvor skulle de skamme sig!! {{forumTopicSubject}}

Blev simpelthen så forarget over en markedsannonce med en 12 uger gammel blandingshvalp, som en 15 årig pige og hendes kæreste igennem 8 måneder, havde valgt at skille sig af med af personlige årsager ! Den er kun 12 uger, de har højst haft den bette skønhed i 4 uger, og så vælger de at kassere den som et stykke brugt legetøj! smiley Om jeg nogensinde lærer at forstå det smiley hvorfor gør man sådan noget? hvor dælen er forældrene henne i sådan en situation???

Stakkels lille hvalp! smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Føj hvor skulle de skamme sig!!
  • #1   4. aug 2011 Ja hold da kæft man, det fatter jeg sku heller ikk.. hvordan fanden kan sådan nogle købe en hund .. ej ej ej ej, helt utroligt.

• #2   4. aug 2011 Nu ved vi selvfølgelig ikke hvor gammel kæresten er, for ellers var min umiddelbare reaktion: hvem hulen sælger hvalp til en 15 pige ?

• #3   4. aug 2011 han ligner en knægt på mellem 16-18 ikke én dag over tror jeg ikke! Men hans alder er mig fuldstændig ligegyldig for det er sq stadig noget forbandet svineri..
    Føj hvor skulle de skamme sig altså! smiley

• #4   4. aug 2011 ´Lene : ja præcis det tænkt jeg os.,. hvem fanden sælger til en 15årig *

• #5   4. aug 2011 Lidt ligesom den 4 måneder gamle labrador, som man ikke har plads til mere??

• #6   4. aug 2011 det er så synd smiley

• #7   4. aug 2011 Cavalier fyn : Ja det har de sku da, de troede da sikkert den var så sød så sød, men sådan er det sku ikk..

• #8   4. aug 2011 kunne aldrig skille mig af med mine hunde:/ øv bøv nogle tosser..

• #9   4. aug 2011 Åh ha kan bare mærke at det gør mig direkte gal lige nu!! smiley

De skulle bare aldrig have haft hund! Køb dog en bamse i stedet!!

Arrrgh! Prøver virkelig at forstå sådanne nogle mennesker og forstå deres handlinger, men kan simpelthen ikke begribe hvorfor og hvordan man får sig selv til sådan noget! smiley

KAn mærke at nu bliver jeg bare helt ked af det indeni på den lille hvalps vegne!

ØV for sådan nogle dumme unger!!

• #10   4. aug 2011 Er det kun mig, der tænker, at hunden sikkert er bedre tjent med et nyt hjem?

• #11   4. aug 2011 Man skal også lige vokse fra, den der 'gå i byen to/tre gange hver weekend'-mentalitet.

Jeg har selv set det mange gange i min vennekreds, og den dårlige samvittighed, kan folk som regel snakke væk med noget bavl om arbejde/tid/pladsmangel som man ikke kunne have tænkt på inden købet.

• #12   4. aug 2011 Selvfølgelig er hunden bedst tjent med et nyt hjem. Den havde være bedst tjent med et stabilt hjem fra starten.

• #13   4. aug 2011 Nej jeg er klart fortaler for at hunden finder en nyt hjem, men er simpelthen så harm over situationen smiley ville ønske jeg havde pladsen til en hund mere, for så havde jeg sq hentet den med det samme, men bor i en 2 værelses lejlighed på 3. sal i byen smiley

• Anna H
    Anna H Tilmeldt:
    nov 2010

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 24
    #14   4. aug 2011 er jeg den eneste der ikke kan finde annoncen?

• #15   4. aug 2011 Anna: jeg har sendt dig en pb..

• #17   4. aug 2011 opdrætteren burde også havde tænkt sig om mindst en gang mere eller havde lavet en aftale om en prøveperiode hvor de kunne aflevere hvalpen igen.

ved vores sidste kuld havde vi en forespørgsel fra en pige..... ja da jeg læste mailen første gang tænkte jeg ..... ok, det er nok et ægtepar der er blevet efterlønner og som ikke havde så meget skolegang

Mailen var skrevet i et meget dårligt dansk / mange stavefejl... pigen beskrev at de ikke lavede noget og havde masser af tid til hunden.... så søgte jeg på facebook via mailadr. og fandt ud af at det var en teenager på 17.....

det kan godt være at jeg er fordomsfuld, men et ungt par på 17-25 kan da ikke beskrive en hverdag hvor de ikke laver noget som et godt tegn og en sikker fremtid......enten er der noget galt med dem så de ikke kan arbejde eller gå i skole .... eller også gider de ikke og det ved jeg de ikke får lov til i længden......

jeg skrev tilbage og spurgte vedr. bolig, hvor de gik til træning med den hund de havde i forvejen, om de ville udstille, om de havde børn eller planlage børn i de første år med hunden osv.... så hørte jeg ikke mere til dem.

• #18   4. aug 2011 anna h nej for jeg kan heller ikke finde den

• #20   4. aug 2011 Godt hunden får et nyt hjem, jeg er ikke den store tilhænger af at børn får hund, det er altså et stor ansvar at få. Ved godt at det går godt for nogle men alligevel....... Vi har selv lige overtaget en lille dansk svensk/ chihuahua blanding på 1 år fra en børnefamilie, de havde to børn på 2 og 4 år og hunden skulle finde sig i det hele fra deres side og så kunne de ikke forstå at hun var så nervøs at ingen kunne nærmer sig hende. Vi har nu haft hende i knap 2 mdr. og hun er alletiders dejlige trygge hund som har lært at stole på mennesker igen

• #21   4. aug 2011 Kira med Delledyret Kleo R

Kunne ikke skrive det bedre end du lige gjorde, synes det er så ærgeligt at sådanne uansvarlige idioter skal ødelægge det for os ansvarlige unge der har valgt at leve et liv med hund smiley

• #22   4. aug 2011
    Cavalier Fyn <: det sjovt jeg fik også en meget arrig PB fra hende, hvor hun svinede mig til og bad mig holde min kæft ellers skulle hun nok melde mig til politiet osv., efter at jeg havde skrevet en kommentar inde under hendes hund..

Kommentér på:
Føj hvor skulle de skamme sig!!

Annonce