{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
860 visninger | Oprettet:

Hviiin! Skriiig og føj føj føj! {{forumTopicSubject}}

Har lige været på arbejde hvor jeg skulle gøre den lokale boldhal ren, og føj for en overraskelse der ventede mig!

Min kære far som plejer at hjælpe med at gøre hallen ren, kom lidt for sent så jeg begyndte at gå den sædvanlige runde igennem omklædningsrummene og ind i den ene hal for at se hvor beskidt der var.

Da jeg kommer ind i hallen ser jeg noget sort der ligger på gulvet, og går hen for at se hvad det er.
Det er så en KÆMPE stor edderkop, og til at starte med er jeg helt sikker på at den er kunstig da jeg aldrig har set en edderkop som var SÅ stor.
Tramper hårdt i gulvet mens jeg går hen mod den, men den bevæger sig ikke, og jeg er overbevist om at det er nogle af de unge fyre der har smidt den på gulvet for at drille mig.

Går så helt hen til den, bukker med ned for at tage den op, og pludselig bevæger bæstet sig sku!
Tror aldrig at jeg har skreget så højt før, og ikke nok med at den bevæger sig, det grimme bæst begynder sku også at følge efter mig mens jeg hvinende bakker væk fra den (turde selvfølgelig ikke at vende ryggen til den i tilfælde af at den kunne finde på at hoppe på mig)

Bakker over mod den eneste dør der er i hallen, men pludselig er det som om at fanden tager ved bæstet og pludselig løber den helt vil hurtigt, og ender selvfølgelig ovre ved døren!

jeg står stille og overvejer hvad jeg skal gøre nu hvor bæstet står ved den eneste udgang der er, og bliver enig med mig selv om at jeg bliver nødt til at ringe til min far og sige til ham at han altså skal komme med det samme og hjælpe hans datter i nød...

Men nej nej så nemt skulle det selvfølgelig ikke gå, for glemsom som jeg er har jeg glemt at tage min mobil med ind fra bilen....

Står og oversituationen lidt og kommer frem til at der kun er en ting at gøre og det er at råbe FAAAAAAAAAAAAAAAAAAR lige så højt jeg kan og blive ved med at kalde på ham til han endelig kommer så han kunne høre hvor jeg er henne.

Efter det der føles som en evighed kommer min far endelig og er ved at falde om af grin da han ser hvor møg bange jeg er for det modbydelige bæst!

Da jeg så prøver på at forklare ham at den prøvede at holde mig fanget inde i hallen knækker han sammen og kan slet ikke ´tage mig seriøst! Altså helt ærligt! Jeg var altså sikker på at den var ved at planlægge hvordan den skulle angribe mig så den kunne spise mig! Jeg mener, i skulle have set hvordan den kiggede på mig!

Da min far endelig er færdig med at grine får han sig en lille snak med bæstet, og det ender med at den går med til at frigive mig igen....

Puhhhh hvor var den altså bare modbydelig klam! Glæder mig slet ikke til at skulle gøre boldhallen ren igen, og jeg går ALDRIG ind i hallen uden en eller anden form for beskyttelse igen! *G*

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hviiin! Skriiig og føj føj føj!
  • #1   3. apr 2009 Stakkels dig!! smiley

• #2   3. apr 2009 Føj for en historie.
    Jeg havde mindst været lige så rej som dig.
    Føj for dælen.
    Du har min største sympati smiley

• #3   3. apr 2009 *Griner*

• #4   3. apr 2009 vidste bare det var en edderkop, da jeg så overskriften

det ville nærmest også være den eneste grund til at jeg ville lave sådan en overskrift

puha er også bange for edderkopper

• #5   3. apr 2009 Edder-børger er klamme, uha får kuldegysninger bare ved tanken:o/

• #6   3. apr 2009 LOL - stakkels dig - med edderkoppeskræk...
    Næste gang kalder du bare på mig. Er sgi ikke bange for de der kryb... I Danmark smiley

• #7   4. apr 2009 he he, her er det mig der "redder" de andre fra de grimme kopper *GGG*

• #8   4. apr 2009 Araknofobi.......ja, jeg bryder mig heller ikke specielt om edderkopper og da slet ikke de der store sorte med hår på benene, de er for klamme.....de der stankelbens edderkopper har jeg ikke så meget imod.
    Har også selv prøvet engang, at sådan en sort fanden rendte efter mig, jeg havde dappet den en med et blad, men gad den at dø.....nej nej, så den havde bestemt sig for hævn. jeg skal lige oplyse om at jeg SOVER IKKE i samme rum med sådan en, hvis jeg ved at den er der....

• #9   4. apr 2009 hehe jeg kommer til at tænke på en historie hvor jeg selv var rengøringsdims på en skole smiley
    Denne aften havde jeg sagt ja til noget ekstra arbejde og havde derfor kontorerne og lærerværelse osv. Jeg kom lige hen fra rygelokalet sammen med min daværende mand, og jeg ser noget henne ved døren som bevæger sig, jeg tror først det er et egeblad da det er stort og kun bevæger sig når der kommer vindspust..
    Men da jeg åbner døren bevæger den sig lynhurtigt, og jeg opdager så at det er et kæmpegigant bæst af en edderkop, så jeg panikker og løber ud og smækker døren efter mig. Manden kigger forvirret ud efter mig, og jeg får fortalt ham om bæstet der lurede derinde, derefter fik han også mega travlt med at komme ud derfra hehe smiley
    Han brugte jævnligt efter det imod mig fordi jeg bare lod ham indespærre med bæstet smiley
    Så ja jeg kender det godt og det er pisseklamt når man nu tror det er noget ganske harmløst *G*

• #10   4. apr 2009 stakkars dig...
    kender godt fornemelsen... husker den første møde med kæmpe edderkop i hus i danmark... jeg hadde aldrig set så store og tykke edderkoper i hus før , skal sige jeg blev bange... har aldrig set så store indi hus i norge,,,

• #11   4. apr 2009 Hehehehe. De er mega nasty de store husedderkopper, får ofte besøg af dem sidst på sommeren, nu jeg bor i et gammelt hus.
    De kan godt få puls til at gå helt amok hvis man bliver forskrækket af dem.
    Men hvepse er godt nok noget der kan få mig til at vræle, er panisk angst for dem. Går helt i panik og begynder at tudbrøle som et lille barn hvis de flyver op i ansigtet på mig.

• #12   4. apr 2009 Føj for den. Kan godt forstå du kaldte på din far, ville have gjort det samme. Jeg hader de kryb, plejede at kalde på far eller brormand men nu hvor jeg er alene er der ikke andre end Malou som går i arktion. Kort efter jeg havde fået hende fandt jeg en edderkop i soveværelset og jeg skreg vildt højt. Malou løb mig til undsætning og slå bæstet ihjel. Det er nu blev en vane. hihi.

Kommentér på:
Hviiin! Skriiig og føj føj føj!

Annonce