{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
875 visninger | Oprettet:

Foder og alder? {{forumTopicSubject}}

Ja jeg møde en ældre mand i dag med sin puddel.
Den havde den fineste stamtavle og både mor og far var kåret som Danmarks beste puddel osv
Ja man kan jo roligt sige, at der var styr på det.
Men han sagde at den gerne skulle blive 16 år (den er 8)
Den fik bare petigree (staves*) og noget sukker mixer.
Jeg tænkte at så bliver den da ikke så gammel? Eller hvad?
Når han går med den, er det altid med snor og i et laaaangsooomt tempo
Så den for ikke såå meget motion igen.
Har foder ikke en stor indflydelse på alder?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Foder og alder?
  • #1   3. okt 2013 Jo vil mene at kosten til dyr har lige så meget at sige som kosten til mennesker når man taler om levealdere. Dårligt foder belaster jo kroppen anderledes end det foder man er skabt til at spise

• #2   3. okt 2013 det kan jo være han går mange ture med den. og lange, det kan du ikke se.

• #3   3. okt 2013 Jeg tror ikke der er lavet unersøgelser om sammenhæng mellem fodring og alder.

Den af mine gravhunde, der er blevet ældst, levede hele sit liv på pedigree, hun blev 16½ og var aktiv jagthund, til hun var 13.

Jeg fik hende som uregerlig unghund og det eneste hun gad spise var pedigree og da der i starten var nok andre opgaver at tage fat på af opdragelsesmæssig karakter, var det ikke fodring, der stod højst på priorteringslisten, der fik hun sin vilje smiley

Jessie 16 år gammel:

profilbillede
  • #4   3. okt 2013 han har haft puddel lige siden 2000 han forlader ikke kvarteret, han går nok med den 3 gange om dagen
    og hans hunde har aldrig kunne Sitte på kommando eller noget ligene
    kirsten: det er godt nok en smuk hund!

Kommentér på:
Foder og alder?

Annonce