{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
933 visninger | Oprettet:

Foder + alder. "Lidt" langt ;o) {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige siddet ogf kigget på alverdens foder til mine 2 store el.ml.store piger 27-31kg...
De er her d.28-04 blevet 6år og jeg lagde for 1ste gang mærke til, at der på meget af foderet stod "op til 6år" ved godt at jeg nu spørger dumt, "for det er jo ret logisk", men er det på tide at jeg skifter foder som er til Seniore ?
mine piger er KUN kælehunde så alt foregår i deres tempo, ment på den måde at de så har ikke brug for foder til "arbejdende hunde, de er IKKE overvægtige og har ingen allergier,så de har derfor heller ikke brug for Light eller special foder osv" jeg lurer bare på om det var på tide at de skulle skifte over til Senior-fodret selv om de trives X-tremt godt på noget discount foder fra maxi-zoo, "selvom jeg altid har sagt at ingen af mine hunde nogensinde skulle leve af discount foder Ggg men hva gør man når de ELSKER maden og ikke gider spise ret meget andet.. og JA, de ER MØGforkælede ;o))

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Foder + alder. "Lidt" langt ;o)
  • #1   8. maj 2010 Hej, og Tak for dit svar Steen.
    Jeg vil også helt blive ved det foder som de trives så godt på, men jeg ved jo også at de før eller siden vil få brug for nogle x-tra ting så de bibeholder deres fine HD-fri hofter og for så vidt muligt undgår alle de andre aldersbetingede gener længst muligt, men det kan måske gøres ved at give disse "ting" som tilskud så de teoretisk set kan få deres yndlings-foder til de bliver "æld-gamle" .:o)

Kommentér på:
Foder + alder. "Lidt" langt ;o)

Annonce