{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At tabe sig --- afrikansk Mango ??
  • #1   22. jun 2013 Ja - det er fup.

• #2   22. jun 2013 Det eneste du taber, er dine penge.

• #3   22. jun 2013 super ... tænkte det nok ... plejer selv at tænke at var der så nemme løsninger i verden, så var der nol ingen overvægtige .... men ville da lige høre ....

• M B S
    M B S Tilmeldt:
    apr 2009

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 283
    #4   22. jun 2013 Det er præcis samme scammer som står bag denne side : (link fjernet)

Før brugte de samme layout som den du linker til, men de ændrer layoutet på de gamle når de får nye.

• #5   22. jun 2013 Jeg bruger Madlog.dk , har aldrig kunne finde en kur der gjorde noget for mig, men efter jeg er begyndt og bruge Madlog har jeg siden 14 Maj 2013 tabt 6.3 kg.
    Startede på 88,6 kg og Idag vejer jeg 82.3 kg , det har jeg ikke vejet i 3-4 år.
    Min topvægt var 92 kilo i 2011, tabte mig en smule sidste år, men så gik den ikk længere ned end 88-89 kg.

• #6   22. jun 2013 http://dinslankekur.dk/
    prøv den her. jeg har på 5 dage tabt 3,2 kilo. det er meget lige i starten, men det giver kæmpe selvtillid til at fortsætte en sund livsstil smiley

• #7   22. jun 2013 Flot Madam Blå smiley

• M B S
    M B S Tilmeldt:
    apr 2009

#8   22. jun 2013 Jeg har indtil videre smidt 15 kilo, men det er uden slankekure, bestemt kost eller overdreven overvågning. Det er simpelthen bare en kostomlægning også hjælper det på det at bo på syvende sal smiley

• #9   22. jun 2013 Put mindre mad i munden, det er ret simpelt. Jeg har revet 22 kilo af blot ved at ændre spisevaner smiley

• #10   22. jun 2013 Er også i gang med kost omlægning, min søn har også været på stenalder og tabt 10 kg på 6 uger, men han tager på lige så snart han ikke overholder den 100%... var bare nysgerrig mht til den side ....

• M B S
    M B S Tilmeldt:
    apr 2009

#11   22. jun 2013 Må indrømme at stenalder kuren har jeg meget lidt tiltro til, specielt med nogle af de madvarer de godkender og nogle af dem der bare er nogo.
    Min læge mener heller ikke det er en forsvarlig kur.

• #12   22. jun 2013 Jeg tror såmænd ikke der er noget uforsvarligt i stenalder kuren hvis man kun er på den i en begrænset periode, og man ellers er ok på diverse vitaminer, osv .... tror ikke man får mangel sygdomme på så kort tid. .... men at leve efter den konsekvent vil nok kunne give nogle mangler ... men sådan tror jeg såmænd det er med alle kure hvor noget er go og andet no go ...

Så helt generelt er det som Maria og Steffen siger, nok det bedste at spise "normalt" men mindre og med mere motion, det ved vi vel alle ...

Men som super booster til det tror jeg nu stenalder kosten og dens hurtige vægt tab kan give en god motivation

• M B S
    M B S Tilmeldt:
    apr 2009

#13   22. jun 2013 Nu er det jo så mig der er Maria smiley

Men jeg går så heller ikke ind for små korte kure eller boostere som du skriver, for mig er det enten eller. Det der med at gå ind i det også stoppe efter kort tid giver for mig ikke rigtig den store mening. Men okay mit syn på nupo kure og diverse pulver diæter er heller ikke ligefrem positive smiley

• #14   22. jun 2013 Nej det gør jeg som sådan heller ikke ... men kan godt forstå at man kan tabe gnisten hvis man er ret overvægtig og det så går mega langsomt, selvom det er den rigtige måde at gøre det på. ... så tror jeg det for negle virker godt at starte med noget hvor man kan tabe fx 10 kg på 1½-2 mdr, så er der nok en del der nemmere får gejsten til at få den magre livsstil igang for ikke at sætte det hele til igen ...

• M B S
    M B S Tilmeldt:
    apr 2009

#15   22. jun 2013 Jeg taber dælme hurtigt gnisten, og min, hvad skal man kalde det, evne til at sparke mig selv i røven? Er mildest talt ikke eksisterende.

Jeg tror bare at i sidste ende giver de kure bare bagslag. Hvis man lige tager sådan en periode hvor man kører en kur og kiloene bare flyver af, og man så optager sin normale kostomlægning så bliver man jo noget hurtigere skuffet da man så ikke vil opleve samme fremgang.

• #16   22. jun 2013 Ja klart, hvis man forventer farten i vægttabet fortsætter ... men det skal man selvfølgelig være sig bevidst at den ikke gør ....

Det der med gnisten, og få sig sparket et vist sted, det er vist et af de helt store problemer for de fleste, mig selv inkl ...

Synes simpelthen det er så uretfærdigt at man kan tage et kilo på fra en dag til den næste, men det samme kilo kan være flere dage om at forsvinde igen ... det er da bare røv-irriterende

• M B S
    M B S Tilmeldt:
    apr 2009

#17   23. jun 2013 Madan Blå - Det var heller ikke hvad jeg skrev. Jeg skrev at der er visse fødevarer i stenalderkosten der er nogo, altså f.eks. må du ikke spise ris. Ergo er ris nogo når du er på stenalderkosten.

Udover det så er stenalderkosten nogo i mine øjne. Jeg her set mange få det skidt af at leve på den kost og jeg tror simpelthen ikke på at vi er skabt til kun at spise de fødevarer.

• #18   23. jun 2013 Måske, eller rettere sagt så tror jeg ikke man kan generalisere kure, nogen trives på en kur, andre ikke på den samme ... nogle får super resultater på en kur, andre ikke ...

min søn synes stenalderkuren er super, og han trives på den og får mega meget energi ....

Kommentér på:
At tabe sig --- afrikansk Mango ??

Annonce