{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  at tabe sig
  • #1   23. okt 2010 Når du skriver HELT OP på 63 kg, så skulle du nødig høre min vægt *GGGG*

Vi skal holde fødselsdag endnu engang for kæresten, i dag kommer familien på besøg smiley
    Så jeg burde faktisk stå ude i køkkenet, men gider ikke.

• #2   23. okt 2010 Det er super flot smiley Det er altid rart at tabe sig. Jeg er selv i gang og rundede i går 18,2 kg tabt.

Jeg skal kede mig. Vejret udenfor er regnfuldt så hundene gider ikke engang med ud. De vil bare ligge og snorke i deres kurv.

• #3   23. okt 2010 Det var da et flot vægttab smiley - også dit Tinna. Godt gået!

Idag skal jeg ud og gå en ekstra lang tur med vuffen, så hun kan blive godt træt til at være alene i aften. Jeg skal til oktoberfest på den lokale bodega - arrangement gennem vores spareklub, så der er gratis mad og musik og sikkert også et par øl inkluderet. Det skal nok blive festligt *GG*

• #4   23. okt 2010 Årh jeg vil også kunne tabe mig smiley Godt gået piger

Jeg skal i byen med et par veninder og fyre den af efter en efterårs ferie uge på arbejde

• #5   23. okt 2010 Vejede jeg bare 63 kilo, så ville jeg være SUPER lykkelig. Det er faktisk min idealvægt, men der er et pænt stykke ned til den ;o)
    Tillykke med dit vægttab :o)

Dagen i dag - ingenting skal ske. Lege lidt med hvalp, sidde lidt her, slappe den, dovne den, måske vaske tøj, hvis der skulle dukke en vild energi op....

Dejligt...

Dagens succes er, at jeg har fået bekræftet, at jeg i går har fundet en stenalderøkse, som er 7-10.000 år gammel. DET er jeg høj over, sikkert resten af weekenden *GG*

• #6   23. okt 2010 CH: Jeg ville også elske at veje 63 kg ;D Men der er laaaaaaang vej endnu smiley

• #7   23. okt 2010 Ja og jeg ville ønske jeg tog på... har lige ædt 2 stykker flæskesteg med kæmpe fedt kant..kom så kg.. smiley

Jeg skal have ordnet det sidste i min nye lejlighed.. mangler at pakke et par små ting ud...fik den glimrende ide igår at jeg ville lave en billede væg.. men var først færdig kl 22..og der må man jo ikke hamre... så nu ligger der rammer og billeder overalt og havde eller lige ryddet op... hmm... :))

• #8   23. okt 2010 Ja jeg ville da ønske jeg var helt nede på 63 kg..

• #9   23. okt 2010 Jeg er igang med vægttab men der sker intet på trods af træning og sund mad... lidt frustrerende smiley

• #10   23. okt 2010 Ja, jeg ville også ønske, at jeg var HELT nede på 63 kg smiley Men jeg tager bare på og på smiley

Vi skal i biffen i aften og se Paranormal Activity 2, det glæder jeg mig helt vildt til.

• #11   23. okt 2010 GID jeg vejede 63 kg! smiley

CH - ej hvor fedt! Det er godt nok ikke mange der kan prale med, at have fundet noget SÅ gammelt! Tillykke med fundet smiley

• #12   23. okt 2010 Camilla - uhh jeg er ved at skide i trussen når bare reklamen køre i tv...bliver simpelthen nød til at kigge væk.. tør ikke se de film..*G*

Men hvis du gider må du da gerne lige skrive om den var helt vildt uhyggelig.. :))

• #13   23. okt 2010 Maria - Glæder mig helt vildt til at se den - elsker uhyggelige film, så det håber jeg bestemt at den er smiley

• #14   23. okt 2010 Tak Danielle - det er sgu også fedt.
    Og endnu federe, at den er fundet efter jeg allerførste gang har kigget efter sådan noget... ti minutter tog det - et par meter fra min egen grund.... fandt også andre småting, så man må sige, at det var en succes fra starten...

Det giver en god omgang blod på tanden ;o)

• #15   23. okt 2010 Camilla -ja det gør jeg også.. men er på samme tid en mega kylling..*G* Min bedste veninde er træt af at se gyser med mig... sidste gang sagde hun.. ej ok maria men så skal du ikke bare efterlade mig og gemme dig under din dyne eller kigge væk..*G*

• #16   23. okt 2010 Maria - Jeg er heldigvis ikk en kylling, hvad det angår smiley

• #17   23. okt 2010 CH
    Det er dælme imponerende smiley og heldigt må man sige! Kan huske at jeg brugte mange timer på at lede efter den slags, da jeg var et stort barn, men der var aldrig noget at finde *G*

• #18   23. okt 2010 Danielle, jeg er så heldig at bo i et område, hvor det vælter med oldtidsminder, så på den måde er grundlaget i orden. Men jeg havde nu ikke forestillet mig at finde en økse allerede i første hug, om jeg så må sige *GG*

• #19   23. okt 2010 Tillykke til alle med vægttabet det er super flot.

Jeg laver ikke så meget er lige blevet pircet så sidder lige og slapper lidt af inden jeg skal gøre lidt rent..

• #20   23. okt 2010 Ch - EJ hvor vildt - får du ikke noget for den så ?

Her er D & min bror igang med at spille wii - snart skal vi se film og de skal have pizza, jeg er også på kur smiley Min bror skal sove her da vi skal til fotografen i morgen og have taget billeder til julegaver til vores forældre !

• #21   23. okt 2010 Anne -fy for pokker du har været tynd! Nu aner jeg ikke hvordan det er at have anoreksi. Men jeg fik en ordenlig omgang mavesyre i spiserøret som simpelthen gjorde at jeg intet kunne spise... jeg er kun 159 høj og vejede omkring 54-55kg.. jeg kom ned på 48,1... jeg var ved at dø af skræk over jeg nærmest bare forsvandt på den måde uden jeg kunne gøre en skid, for hvergang jeg fik lidt ned fik jeg så ondt og kastede det op... nu har jeg heldigvis fået nogle piller jeg skal tage hverdag og efter 2 måneder har jeg fået vægten op på 49,4.. og jeg æder bare derud af. Men puha jeg fik lige en øjen åbner om at det IKKE er sjovt at være tynd...

Kommentér på:
at tabe sig

Annonce