{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
966 visninger | Oprettet:

At tabe sig :( {{forumTopicSubject}}

Jaa er ved at tabe mig, har været igang i 2uger ca. og har desværre kun tabt mig 1kg - målet er at tabe 9kg inden sommer, men står bare helt stille og har gjort det i en uge nu..

Har fået lagt kostplan af en diatist og løber ca. 30min hver dag, men nej nej intet sker.

Fik endna afvide at det går hurtigt i starten, men må man da sige det ikke gør

Man mister bare lidt modet når der intet sker smiley

Ved godt det ikke skal gå så hurtigt men 1kg på to uger med kostplan og 30min løb hver dag?? ringer bare ikke i mine øre smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At tabe sig :(
  • #1   19. jan 2011 Tænk på at du danner muskler i kroppen, og muskler vejer mere end fedt... Men ved det løber også hverdag, og nej det er ikke super fedt i længden, men nogen gange laver ejg det så om til en gåtur i hurtigt tempo med hunden på lidt over 1 time. Men er endnu sværer for mig, for skal kun af med 4 kg...

• #2   19. jan 2011 Prøv at tage kropsmål i stedet. At man ikke taber sig voldsomt på vægten betyder jo ikke, at man ikke taber cm.
    Især når du løber og derfor også opbygger muskler smiley

• #3   19. jan 2011 Hvis du ikke tidligere har løbet, så er det som de andre siger, din krop, som opbygger muskler, også vil du ikke kunne se et vægttab på vægten.

Gør det, at når du vejer dig en gang om ugen, så måler du dig også. Det vil give dig et mere realistisk billede.

Mål dig:
    Halsen
    Overarme
    Maven
    Taljen
    Lår

Så skulle du gerne se, at der faktisk er resultat af dit arbejde.

• #4   19. jan 2011 Hov mener talje og hofter smiley

• #5   19. jan 2011 Præcis hvad de andre siger - Det er ikke kg men cm du skal kigge efter smiley

• #6   19. jan 2011 Vil måle mig som i siger smiley - Håber jeg så vil kunne se noget der, hvis der ikke sker noget i løbet af nogle uger begynder jeg nok at miste håbet lidt smiley - Selvom jeg ved man skal være utålmodig

• #7   19. jan 2011 ved man ikke skal være utålmodig smiley

• #8   19. jan 2011 Vil sige, at hvis diætisten har lavet en kostplan der sigter mod et varigt vægttab, bør du ikke tabe mere en ca. ½ kg. pr. uge(min diætists udtalelse)

• #9   19. jan 2011 Din cyklus kan altså også have rigtig stor indflydelse på vægten. Personligt tager jeg et par kg. på ifm. mens, så de uger gider jeg ikke tage til vejning...;0)

• #11   19. jan 2011 Det er fandme irriterende, når man tager til vejning hver uge. Og så blæser vægten opad, bare pga. det...;0)

• #12   19. jan 2011 Uhhh ja - Kan huske jeg var totalt i panik ( sådan.. .så meget jeg nu kan komme over min vægt - er MEGET afslappet på det punkt egentlig ) første gang jeg oplevede at veje mig imens jeg havde mens *GGG*
    DOH et chok da der pludeslig stod 71 istedet for 68 smiley hahahah

• #13   19. jan 2011 30 min. løb vil alt andet end lige forbrænde mere end 30 min. gang...;0)

• #15   19. jan 2011 Hvad består den kostplan af?

• #16   19. jan 2011 du ku også prøve weightwatcher kurser smiley mig, min kæreste, min svigermor, svigerinde og min kærestes bror har gået til det siden starten af det nye år og vi har alle haft gode resultater smiley

• #18   19. jan 2011 Den south beach kur lyder mærkelig - i de første to uger, må man hverken spise groft brød, frugter, gulerødder, rødbeder og kartofler. Hvordan får man så mad med på farten, hvis man skal op på over 6 måltider om dagen?

• #21   19. jan 2011 Drikkevarer:
    Kaffe, te og sukkerfri cola, dog højst 2½ dl. pr. dag i alt (pga. koffein-indholdet).
    Minimælk
    Skummetmælk
    Sukkerfri sodavand
    Vand

Frugter - citron og lime

Grøntsager:
    Alle slags friske, frosne, eller konserverede grøntsager (uden sukker) dog undtaget: grønne ærter, gulerødder, kartofler, majs og rødbeder.

Krydderier:
    Alle slags sukkerfri krydderier

Kød, fisk og æg:
    Alt slags fedtfattigt kød (under 10 g fedt pr 100 g kød)
    Alle slags fisk og skaldyr
    Fedtfattigt pålæg (under 10 g fedt pr 100 g kød)
    Æg

Mejeriprodukter:
    Alle slags fedtfrie eller fedtfattige oste
    Fedtfattig Creme Fraiche
    Fedtfattig sojamælk
    Kaffefløde 9%
    Minimælk
    Skummetmælk

Nødder
    Alle slags tørristede og usaltede nødder, dog højst 20 stk. pr. dag.

• #22   19. jan 2011 Tror simpelthen ikke de dersens vidunderkure er holdbare i længden...det drejer sig om at få nogle gode, sunde og ikke mindst HOLDBARE vaner, som man vil kunne leve med resten af livet.

Jeg skal også tabe mig, men er gået ind i det hele med hovedformålet at blive sundere og ikke bare tyndere....har tabt mig ca. 17kg. det sidste år.

Jeg mangler en del endnu, men ja, jeg kan leve med det og føler mig næsten helt normal.

Næsten fordi jeg har en forstyrrelse, der gør at jeg ikke føler sult eller mæthed..EVER !!
    - ved tidligere forsøg er det endt med psykisk nedbrud pga. jeg konstant skulle tænke : Husk at spise, husk at spise, husk at spise....hvad skal jeg spise, når jeg skal spise...etc.

Denne gang...gav en ung mand, jeg skriver sammen med over nettet mig den geniale ide, at jeg skulle sætte min mobil til at ringe med passende mellemrum, så NU tænker jeg kun over, at jeg skal huske at spise, når uret ringer.

Hvad jeg så spiser er næsten bedøvende...bare jeg får lidt ned smiley

• #24   19. jan 2011 Ulla : nemlig....derfor er det langt bedre at lægge sine vaner om til "bare" at være sundere og ikke tro på diverse mirakelkure !!

• #26   19. jan 2011 Ulla : jeg synes, du er en klog kvinde smiley

• #28   19. jan 2011 Velbekommen smiley

• #29   20. jan 2011 Stinne...

du er nødt til at væbne dig med tålmodighed hvis mn skal tabe sig på den helt rigtige måde.
    Du skal også se på den måde din krop ændre sig på i længden
    og se på om den motion du udøver er ren rette...rammer den der på kroppen du er led ved .som man siger :O)
    Jeg har trænet 3 gange om ugen og mer til siden uge 36 sidste år og svundet 14 cm ind men ikke tabt mig, tværtimod.
    Da der ikke skete nok måtte jeg ty til anden træning og er begyndt på puls/ styrke træning der går direkte ind og påvirker og her skal jeg love for der skete noget.
    Nu har jeg gået ledig i 3 mndr og har derfor trænet hver dag i mindst 2 timer både fitness men også muskel/ vægt og har smidt 14 cm rundt om på kroppen men ikke i vægt

• #30   20. jan 2011 stinne

du skriver at du kun taber dig 1/2 kg om ugen som ikke er tilfredsstillende, men det burde det være da det er godt at tabe sig langsomt
    kost er 60 % af hele processen men den er du også igang med så det skal nok komme.

Kommentér på:
At tabe sig :(

Annonce