{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
763 visninger | Oprettet:

dyrlæge regning på mælketænder? {{forumTopicSubject}}

Hej HG,

Min lille hund på 7 mdr. var til 7 mdrs tjek forleden for at tjekke op på om alt var i orden - det viser sig at han mangler at tabe 3 af sine mælketænder, og skal derfor have hevet dem ud smiley øv øv. Bryder mig ikke om tanken han skal i fuld narkose.. Jeg har læst om dyr der ikke vågner igen efter de har været i narkose, er det sket for nogle af Jer, og ved I hvor stor sandsynligheden er for det?

Et andet spørgsmål, hvor meget koster det at få hevet tænder ud ink. narkose?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dyrlæge regning på mælketænder?
  • #1   29. mar 2013 Synes det er meget sjældent man hører om en hund der ikke er vågnet igen, specielt når man tænker på hvor mange hunde der er i narkose.

    Selvfølgelig kan man være bund uheldig at hunden ikke kan tåle det, eller der opstår komplikationer, men i kan også blive kørt ned, når i går tur....

    Der er desværre risiko alle steder.


  • #2   29. mar 2013 Charlie fik fjernet de øverste hjørnetænder. Det gav vi 1000kr for.

  • #3   29. mar 2013 Der sker jo også engang imellem, at mennesker ikke vågner op efter narkosen, men det er heldigvis meget sjældent smiley Risikoen er meget lille, og det er jo også derfor, det er så brugt. Hvis det var meget farligt ville man være mindre tilbøjelige til at bruge det smiley

  • #4   29. mar 2013 Er de nye tænder kommet helt frem?
    Er mælketænderne lidt løse?
    Hvis jeg var dig, ville jeg nok prøve at give hvalpen nogle gode rå kødben, så er der en god chance for at tænderne falder ud af sig selv. Hvalpen er jo kun 7 måneder.


  • #5   29. mar 2013 Billie var 5½ måned da hun kom i fuld narkose for at fjerne mælketænder, hun fik fjernet 4 hjørnetænder og 2 kindtænder. Kindtænderne tog dyrlægen da han mente de ku skabe problemer, de 4 hjørnetænder skulle hun ha fjernet da de blivende var kommet frem. Hun skulle bruges til udstilling, så jeg ville ikke vente for længe i tilfælde af at de skulle blive skæve eller lignende.

  • #6   29. mar 2013 Hun fik rå ben osv, men der var intet der hjalp på mælketænderne...

Kommentér på:
dyrlæge regning på mælketænder?

Annonce