{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
806 visninger | Oprettet:

FieH
FieH
Tilmeldt:
5. sep 2010
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 15

Baby og hundetræning {{forumTopicSubject}}

Skal siges at jeg bor i det store udland, og derfor kun har mig selv og min kaereste hos mig som stoette.
Jeg er blevet gravid. Smed p-pillerne og regnede med der ville gaa et par aar inden "der var gevinst" det var der saa med det samme.

Men nu er jeg meget i tvivl. Vi bruger alt vores tid paa hundetraening og dette vil jeg meget lidt undvaere.

Vi har undervisning 5 ud af ugens 7 dage. Hvor vi modtager og giver undervisning. Vi har 4 hunde selv(schaefer og belgier) som alle bliver brugt meget aktivt.

Er det overhovedet realistisk at have et barn i dette liv?

Hvis nej, hvad skal man give afkald paa? Min kaereste er indstillet paa at hjaelpe saa meget han kan men det er mig der kommer til at gaa hjemme med baryleren.
Jeg har aldrig vaeret en af dem der braendte vildt for at faa boern og smed pillerne fordi jeg "foelte jorden braende" under mig tidsmaessigt. (er fra 75)

men nu er jeg bare saa meget i tvivl. Min kaereste er overlykkelig og vildt ked af min tvivl, og siger , hvis jeg ikke vil vil han heller ikke, men kan se han lyver for min skyld. For han ER lykkelig. Vaagnede i morges ved han laa og aede min mave..altsaa come on, saa vil han jo gerne.

Jeg vil ikke tage dette fra ham. Jeg er bange for at blive fed og tyk,da jeg altid har gjort meget ud af at se ordentlig ud. Dertil synes jeg ofte gravide ligner en haengt kat og hvad hvis jeg tager 45 kg paa?

Vil vores rejseliv kunne fortsaette?

Hvordan klare alle i andre serioes traening og smaa boern?

hvad maa jeg give afkald paa?

Uh det blev langt, men er saa langt fra det danske samfund og toeserne paa babygalleri er saa hellige at de skraemmer mig.Man kan vel have et liv selv OG barn. Ens live behoever vel ikke at vaere barnet. Forstaar i ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Baby og hundetræning
  • #1   6. sep 2012 Det er meget hunde træning, og jeg tror i for en tid bliver nødt til at gøre lidt mindre ud af det.

    Ang. at blive for tyk
    Spis sundt under graviditeten, nogle tager selvfølgelig mere på end andre, men så er det i gang med træningen efter fødslen når overskuddet er der til det.
    En gravid mave er smuk.

    Man skal aldrig smide p-pillen hvis man forventer der går flere år, som der står på indlægssedlen så kan 1 glemt pille gøre at man bliver gravid, så at stoppe på p-piller for at se flere år frem, er ikke smart.

    Sket er sket, og nu skal i finde ud af hvad i gør, hvis i hjælper/støtter hinanden og har et godt netværk så er jeg sikker på i nok skal få det til at fungere.
    Overvej det hele godt og grundigt, og følg jeres hjerter, et forkert valg kan gøre ondt mange år frem hvis ikke resten af livet.


  • FieH
    FieH Tilmeldt:
    sep 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 15
    #2   6. sep 2012 Ja ved nemlig allerede nu at min mand ville fortryde hvis det ikke bliver.. og ved at no matter what vil det aldrig blive det samme..

    naar du siger mindre hvad mener du saa? Hvordan goer du ?


  • #3   6. sep 2012 jeg går ikke til hundetræning med Misha (jeg vil MEGET gerne, men pengene er der bare ikke lige nu. er på kontanthjælp, og det er ikke megen hjælp.)

    først vil jeg sige tillykke med det! det er ved at gå op for mig hvor stort det er at blive forældre, jeg skal have mit første barn i en alder af 20 år og det er på mandag via planlagt kejsersnit.

    jeg har tænkt rigtig meget på min hverdag med kæreste, baby og hund. Misha er min første helt egen hund og dermed min ''baby'' jeg er ikke fan af at skaffe mig af med min hund, fordi min hverdag ændre sig. så må jeg få det til at passe sammen. jeg var meget nervøs for det med børn i starten, vi havde kun været sammen i 3 mdr. (kendt hinanden i måske et halvt år) men jeg var ikke i tvivl om, at jeg gerne ville have børn med ham, havde bare ikke set det komme så hurtigt. men nu var testen altså positiv (vi brugte ikke beskyttelse) så vi vidste jo også muligheden var der. jeg var i tvivl om han synes det var for tidligt og turde ikke snakke med ham. men vi fik en rigtig god snak og blev enige om at det skulle vi nok klare! selvom økonomien ikke er den vildeste og vi ikke havde kendt hinanden så længe, så var vi ikke i tvivl om at vi skulle have et barn sammen.

    du har flere hunde end jeg har, du lever 100% et helt andet liv, så det er lidt svært for mig, at svare på hvad du skal ''give afkald på'' osv. men jeg kan fortælle dig, at på de 9 mdr man er gravid, der vokser man RIGTIG meget! bekymringerne bliver til - glæde og VI SKAL NOK KLARE DET' smiley og lige så stille ligger det helt fjernt fra en ikke at skulle være en stor familie.

    jeg er overbevist om man sagtens kan have et liv selv og have barn og hund. man skal bare finde ud af hvordan man bedst muligt klare det hele, og det tror jeg bedst selv du ved (men måske først når du står i det)

    det med udseendet sagde jeg også! ''jeg skal bare ikke være gravid, fed og færdig'' jeg gjorde en masse ud af mig selv når vi skulle i byen/til fødselsdage/konfirmationer og det var så rart at være gravid og samtidig smuk. så det kan man sagtens gøre selvom man er gravid. jeg har også farvet hår under min graviditet et par gange, jeg har ikke drukket og stoppede med at ryge da jeg fandt ud af jeg var gravid og det var hårdt til tider, men jeg er så overbevist om, at det er det HELE værd på mandag! jeg har taget 20 kg. på og folk bliver overrasket når jeg siger det, for det er ikke særlig tydeligt. jeg har ikke overspist eller noget, jeg tror det meste kom af at jeg stoppede med rygning.

    synes det lyder dejligt at han er så glad smiley det er da vildt sødt at han sådan ligger og aer din mave. det er IKKE nemt at være ''kærester'' når man er gravid, for man ændre sig meget, men snak snak og snak sammen, hvis der er det mindste. ikke gå inde med det, for det bliver det kun rigtig træls af. når man føler det hele er ved at briste så må man tage fat i sig selv og så bliver det altså bedre. smiley

    - du skal ikke gennemføre dette, hvis ikke du vil. i skal begge synes at forestillingen om dette er skøn og dejlig! tag en rigtig god snak med din kæreste om det du er ''bange for'' og det du glæder dig til (ved en graviditet)

    puha det blev langt, ved ikke om det bare er munddiarre i dine øre, eller om det overhovedet har hjulpet dig. hvis ikke beklager jeg. men det var lige det jeg tænkte da jeg så dit indslag smiley


  • #4   6. sep 2012 Nu er jeg frivilligt barnløs, men ud fra min omgangskreds, så ser det altså ud til at man mere eller mindre kan hvad man vil. Der er et par som er gået helt i stå, hvor stort set alt er blevet sat på hold siden de fik den første for snart 4 år siden - og jeg mener virkeligt alt, lige fra rengøring, madlavning og indkøb, lige på nær hans arbejde (hun er blevet hjemmegående).

    Men så har vi også rigtig mange venner der rejser jorden rundt med poderne (også mens de er helt små), dyrker sport på rimeligt højt plan osv. Der bliver selvfølgelig lige lavet noget småjusteringer hist og pist hvor de måske før havde billet prisen som første prioriteten hvor de så nu har rejsetiden som førsteprioritet osv. men generelt så er børnene med som noget helt naturligt og er ikke noget der holder dem synderligt tilbage.

    Og så kan jeg berolige dig med at langt de fleste af mine veninder så rigtig godt ud under graviditeten. En så endda helt fantastisk ud, meget bedre end hun gjorde før. Jeg har aldrig rigtig troet på den med "graviditets gløden", men hold da op, her har jeg godt nok måtte revidere min opfattelse.

    Naturligvis ændrer dit liv sig, men meget af det er altså op til dig.

    Se at få dig et netværk derovre og prøv at slappe af og nyd din graviditet. smiley


  • #5   6. sep 2012 hvornår på døgnet ligger hundetræningen?
    for er det om aftenen kan manden vel have babyen for sig selv et par timer.
    men så skal du jo bare være indforstået med at det bliver et flakebarn eller at du i hvertfald malker ud og gemmer på flasker i køleskabet..
    Men er det omdagen, og kun et par timer ad gangen så kan du jo søge efter en reserve bedste som lige kan passe baby mens du er til hundetræning.. ellers få det til at passe med det er når babyen skal sove til lur .. de sover jo meget når de er helt små og får lige så stille mere vågen tid. og når de får mere vågen tid jamen så kan de jo ligge i barnevognen med nogle legesager, uroer med lys og lyd og kigge på det mens du træner, eller noget i den stil

    Men det er jo bare at spise sundt og stadig røre sig og dyrke motion selvom man er gravid så kan du jo begænse det at tage mange kg på under graviditeterne.. Jeg tog 8 kg på da jeg var gravid med den ældste og 11 kg da jeg var gravid med den yngste. Dem smed jeg inden for 14 dage efter fødslen.. så er det bare lige at få lavet en masse mavebøjninger så man kan få et stramt maveskind igen.


  • #6   6. sep 2012 M. I: godt indlæg! smiley

  • FieH
    FieH Tilmeldt:
    sep 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 15
    #7   6. sep 2012 foeler mig i den grad hjulpet og jeg har kendt manden i 8 aar. har aldrig vaeret i tvivl om han skulle vaere faren til mine boern, vi taler allerede sammen om alt og han ved ogsaa til min frygt, da jeg havde et "meltdown" (leder efter det danske ord) igaar nat.

    Alt ramlede og taaerne stod ud af hovedet på mig.

    Et sted vil jeg gerne, et sted toer jeg ikke. Det er den samme tvivl jeg har haft naar vi har faaet hunde, bider jeg over for meget, det oekonomiske osv. men det er gaaet hver gang. Men nu er dette jo altsaa ikke en hund..

    vores netvaerk..tja..bor i udlandet og har venner og bekendte,men familie osv.er derhjemme. Vi er begge fra DK.

    Lyder godt med haarfarvning for det er bla.der jeg gaar kold. Hvordan har du kunne skjule 20+ kg?



  • #8   6. sep 2012 Det er super svært at give et entydigt svar på, da noget af det også kommer an på hvor nem babyen er.
    Jeg har det selv lidt sådan at man kan hvad man vil. I starten vil babyen sikkert sove rigtig meget og kan nemt komme med til træning i barnevogn, når den bliver større bliver der selvfølgelig noget organisering omkring underholdning imens I træner og det kan selvfølgelig være svært hvis I træner samtidig..
    Når det så er sagt tror jeg også du langsomt vil mærke at ens prioteringer og hvad der er vigtigt for en ændres.
    Min mor har altid sagt til mig, at "man sjældent fortryder de børn man får, kun dem man ikke fik". Det passer vist på rigtig mange


  • FieH
    FieH Tilmeldt:
    sep 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 15
    #9   6. sep 2012 M : tusind tak for et godt indlaeg. Du giver mig haab. Og du har selvfoeligelig ret... maaske de toeser på babygalleri har faaet skraemt mig for meget..

    Majbrit: tak:) Barnet bliver flaskebarn af netop den aarsag at han skal kunne tage over. Saa det ligger fast. Plus at for mig er mine bryster ikke en madpakke.. ved ikke om det giver mening.

    Traeningen ligger typisk om aftenen mellem 17-20. og vi talte om at tage en barnevogn med og en babyalarm i baglommen. Da vi som regl er afsted begge 2, dog nogen gange hver sit sted.

    Har du et sted man kan laese om mad og motion ?


  • FieH
    FieH Tilmeldt:
    sep 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 15
    #10   6. sep 2012 Tina: er ikke i tvivl om at vi elske ungen i smadder(elsker den jo allerede et eller andet sted), men er i tvivl om jeg skal give afkald på mit liv og de ting der er vigtige for mig for barnet.. (ved ikke om det giver mening.)

  • FieH
    FieH Tilmeldt:
    sep 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 15
    #11   6. sep 2012 Og saa lige thumbs up til jer, frygtede jeg ville blive skaeldt ud.. rart at finde lidt stoette.

  • #12   6. sep 2012 Selvfølgelig skal du lave lidt om på hverdagen for at få det hele til at passe samme, men du skal bestemt ikke give afkald på dit liv smiley

  • #13   6. sep 2012 Mange tak FieH og Michelle B. smiley

  • FieH
    FieH Tilmeldt:
    sep 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 15
    #14   6. sep 2012 Oernfeldt: ...tak.. puha det hjaelper på angsten dette her. Har en singelveninde der fik et barn da havde en masse tarmbesvaer og hun fik det hele til at fungere med en babysitter. Hun er personal trainer i kickboxing saa har set det ske, men svaert ved at tro paa det naar alle disser en og siger man ligesaa godt kan melde sig ud af verden i 5 aar.

  • FieH
    FieH Tilmeldt:
    sep 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 15
    #15   6. sep 2012 M: smiley

  • FieH
    FieH Tilmeldt:
    sep 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 15
    #16   6. sep 2012 Nu er vi jo saa ogsaa to gamle roeve som er vant til at planlaegge, det kraever lidt med 4 hunde og alle de traeningspass men igen.. aaah er bange..

  • #17   6. sep 2012 Et liv med børn er hvad man gør det til..
    Jeg er 20 og ønsker bestemt ikke at mit liv går i stå bare fordi jeg har fået et barn.. Jeg vil stadig have noget ud af mit liv og være social.. smiley

    I kommer nok til at skære lidt ned på træningen med hundene, men det kan bestemt sagtens lade sig gøre ved fælles hjælp smiley

    mht. vægten så syntes jeg ikke du skal frygte det.. Hvis du spiser sundt og er fysisk aktiv, så tror jeg ikke du tager synderligt på smiley
    Jeg tog selv 13 kg på ca. men det meste af det var vand, hvilket jo selvfølgelig også var ret øv.. men sådan er det smiley Man kan sagtens se ordenlig ud selvom man er gravid smiley


  • #18   6. sep 2012 Jeg forstår fuldt ud din bekymring - og faktisk er det lidt befriende at høre om én der har det på samme måde... smiley

    Min kæreste har altid vidst at han vil have børn, hvorimod det aldrig har ligget i mine kort.. Jeg har netop frygtet (og gør jeg stadig nogle gange) at jeg skal give afkald på alt andet..

    Jeg træner sammen med et par, der har en lille datter på omkring 1,5 år samt to drenge; de har stadig deres 3 maller som de træner med.. Deres datter er altid med på træningspladsen smiley De har fået mig til at tænke, at man nok ska finde en løsning smiley


  • #19   6. sep 2012 åh husker tydeligt mit første meltdown! og dem vil du højest sandsynligt få flere af igennem graviditeten. ved dette du havde i nat, vidste du nok hvad grunden var, men senere kan du altså også bare sidde og græde og føle det hele er noget møg, uden nogen speciel grund. og der er det virkelig vigtigt at din kæreste/mand støtter dig 100% min kæreste havde meget svært ved det i starten at jeg havde alle de hormoner og jeg var rigtig hård ved ham, men efter vi begyndte at snakke mere om det hele, så gik det meget bedre. jeg græder stadigvæk nogen gange om natten, hvor tankerne kan få frit spil + man sover ret så dårligt, så jeg har masser af tid at tænke i også om natten. og hvis det sker, så må du bede din kæreste om hans støtte.. det er ganske normalt at græde og tror det er bedre, end at holde det inde..

    nej det er ikke en hund, men du kan sammenligne mange af tingene ved hund/hvalp og børn. det er en stor beslutning og derfor skal den rette beslutning træffes. jeg tror hvis du vælger graviditeten og siger velkommen til den, så finder i ud af det! helt bestemt, det tror jeg altså!

    uha, jeg kunne ikke flytte væk fra min familie hehe, sådan noget har jeg aldrig ''turde'' men brug også dine venner og bekendte så vidt det er muligt. er der nogen af dine venner der hvor du bor der har børn???

    ja altså mange har set skævt på mig når jeg har sagt at jeg altså har farvet bunden af mit hår nogen gange, simpelthen får at kunne holde ud til at kigge på mig selv. jeg er lidt ligeglad når jeg bare går hjemme, men f.eks da min søster skulle konfirmeres der ville jeg altså ikke ligne crap. man skal huske at det er ens samvittighed ''der sætter grænser'' det er det jo ikke HELT.. altså jeg synes ikke man skal drikke overhovedet, fordi det er VIRKELIG skadeligt. men andre synes det er okay med et glas vin til en fest, så sådan er vi så forskellige. og man må acceptere at vi gør tingene på hver vores måde. så hvis du synes du vil farve dit hår en dag, for lige at få et smil på læben når du kigger dig selv i spejlet og ikke er hysterisk med sådan nogen ting, så gør du det! det er ikke det du skal gå neden om og hjem pga! smiley

    ja det må du nok spørge om. jeg har fået en lidt større numse, men den kan jeg faktisk godt lide smiley (kan godt lide fyldige numser, med måde selvfølgelig hehe) lidt større lår og lidt større kinder, men det er som end også det der er tydeligst. har ikke en specielt stor mave, men jeg har alligevel taget 20 kg på. hvor de sidder er jeg ikke overbevist om hehe smiley har fået lidt strækmærker på lårene og numsen, dem er jeg så småt begyndt at vende mig til. (jeg elsker tatoveringer, så jeg får dem bare dækket) så det er jeg ikke så ked af mere, men det har jeg skam også have nedsmeltning over! smiley


  • FieH
    FieH Tilmeldt:
    sep 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 15
    #20   6. sep 2012 Michelle med mini buller: taenkte nok jeg ikke var den eneste, men det er bare lidt tys tys at sige, man maa ikke vaere i tvivl og bange..

    Michelle B: du fatter ikke hvor meget du hjaelper mig. Ja nogen af vennerne har boern men det er store boern eller boern vis mor gaar hjemme permanent..



  • #21   6. sep 2012 Jeg har en dreng med specielle behov, han har gået i special klasse helt nede fra vuggestuen, det har krævet en del ekstra arbejde, men det stoppede mig ikke i at leve livet.
    jeg har måtte ændre lidt på dagligdagen for at få den til at passe til hans behov, men samtidig har jeg sørget for den også passer med mine behov. Sønnens behov kommer selvfølgelig altid i første række, men vi er 2 om at hjælpe hinanden og har min mor på sidelinjen når der kommer noget uventet.

    Jeg synes selv vi har en travl hverdag i vores lille hus, jeg bruger i gennemsnit 55 t. om ugen på praktik/studie, jeg bager fondant kager, holder regnskabet for kærestens firma, holder mig i form.
    Sønnen er ofte på sygehus og hos læge pt. da han er i udredning for hans sygdom, han går til fodbold, der skal være tid til at have 1 ven med hjem 1 - 2 gange om ugen.

    Kæresten har fuldtidjob en times kørsel hjemmefra så han er på farten 10 timer om dagen, han har et vikar job ved siden og han træner.

    Derudover skal vi hverdag støvsuge hele hytten (2 etager 160 m2), der skal tørres støv af hver anden dag da sønnen har astma.
    Vi spiser hos min mor og hendes kæreste hver mandag, og hver søndag kommer de hjem til os og spiser, der er selvfølgelig også tid til at der kommer venner på besøg, eller vi tager ud til dem.
    Vi har 2 hunde sammen som skal luftes, og den lille er ved at blive trænet til udstilling.

    Vi får det til at fungere helt fint, og uden at være stressede, vi er også så heldige at han har dagsvagter og jeg har aftenvagter, så på den måde kan vi supplere hinanden, og der er hele tiden en hjemme.

    men hvis man vil have det til at fungere, så skal man nok finde en måde at få det til at fungere på smiley


  • FieH
    FieH Tilmeldt:
    sep 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 15
    #22   6. sep 2012 oernfeldt: tror jeg elsker dig lidt lige nu! Har bare lyst til at kramme paa dig. Du giver mig jo haab..

  • #23   6. sep 2012 Fie - nej for satan, man må sandelig ikke være i tvivl smiley Det er i hvert fald ik noget man siger højt..

    Fantastisk tråd!! smiley


  • FieH
    FieH Tilmeldt:
    sep 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 15
    #25   6. sep 2012 Lige nu er det saa nyt så det ser ud til at blive i marts. Tak for dit indlaeg Bigirtta. Det er den slags der hjaelper meget..
    Og ja barnevognen havde vi selv snakket om..

    Ja kost og motion kan det vaere jeg skal vende med dem. det andet har jeg opgivet.


  • FieH
    FieH Tilmeldt:
    sep 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 15
    #26   6. sep 2012 Din datter lyder som en sej kvinde og naar hun kan kan vi vel ogsaa

  • #27   6. sep 2012 er glad for det hjælper dig det vi skriver herinde! det værste er i hvert fald nok at panikke over det som folk på babygalleriet skriver smiley jeg tror at vi her på hg tænker lidt anderledes på tingene fordi vi går meget op i vores hunde også! måske har de hunde derinde, men går mere op i deres børn? ved det ikke, er ikke medlem.. smiley

    du skal ikke blive overrasket hvis nogen af dine venner eller bekendte som IKKE har børn de falder lidt fra.. jeg har ikke særlig mange venner mere, men det er så heller ikke RIGTIGE venner hvis de smutter pga. en graviditet. sådan har jeg det i hvert fald. selvom dine venners børn er ved at være store kan de stadig være dig til stor hjælp.. smiley så brug dem til at snakke med. for nogen ting kan kæresten ikke sætte sig ind i, men det kan en mor f.eks? smiley så brug dem så meget du kan. og dem som falder fra pga du er gravid, de er ikke rigtige venner hvis du spørger mig.. min kærestes søster har lige født, hun havde en veninde som hun havde kendt siden de var små. hendes veninde havde længe prøvet at blive gravid, men uden held. så blev min kærestes søster gravid og så ville hun ikke snakke med hende længere fordi hun var blevet gravid først. sådanne mennesker findes også i ens vennekreds. så hvis den bliver tyndet lidt ud skal du ikke lade dig overraske af det i hvert fald. men dem som vil dig det bedste er dem som bliver! smiley

    som Birgitta skriver: Der er masser af "liv", som det ikke er realistisk at have børn i. Men børn kommer der til alligevel..
    Det er op til jer (KUN jer) at finde ud af hvordan I vil passe tingene sammen.

    i skal gøre som i føler jeg bedst tilpas med også selvom andre løfter deres øjenbryn af det. i har et liv fyldt med hunde og glæde ved dem, men det betyder bestemt ikke at et liv med børn og glæden ved dem ikke er for jer! i skal bare ændre lidt på nogen ting, så det passer bedre sammen! i virker for mig som seriøse mennesker som ville kunne lave et skønt barn sammen! det med at få det hele til at passe sammen skal nok komme, det er jeg sikker på smiley

    gør hvad i føler er det rigtige for jer, uanset hvad det så måtte være! smiley


  • #28   6. sep 2012 Hihi den her tråd minder mig lidt om Det Eneste Ene, filmen. Selvfølgelig må man være i tvivl smiley og det er alle! Dem der skyder dig ned på babygalleri er nok ikke heeeelt sikre på deres eget forehavende, kunne jeg forestille mig... smiley

    Man er som man er - med eller uden babyer, hunde, skavanker, vaner, særheder smiley
    og alle får deres liv til at fungere alligevel.
    Det at få barn er nok en af de største beslutninger i et menneskeliv, no wonder du har det som du har det! Hakuna matata! smiley

    PS: Tror nu man ville kalde melt down for sammenbrud smiley nedsmeltning er en atomreaktor xD


  • FieH
    FieH Tilmeldt:
    sep 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 15
    #29   6. sep 2012 Er saa glad for jeres svar indtil videre.. i giver situationen et noget andet lys. Tusind tak for jeres indput.

    keep them coming.

    Michelle med minibuller: er glad for du kan bruge traaden.. ufatteligt man ikke maa sige den slags hoejt.



  • #31   6. sep 2012 Det kan være at det i virkeligheden er gravid kvindes sammenbrud der har skabt ordet "nedsmeltning" til atomreaktorer? smiley høhøhø

  • #33   6. sep 2012 Rigtig fed tråd.

    Vi er begyndt at snakke barn nu her, og der kommer da lige mange af de ting frem som jeg også tænker meget på smiley


  • #34   6. sep 2012 Jeg var alene med baby og hund. Hun røg bare i barnevognen mens jeg trænede, for der var som regel altid lige nogle der havde lyst til at kigge efter hende smiley

  • FieH
    FieH Tilmeldt:
    sep 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 15
    #35   7. sep 2012 You guys... i er altsaa nogen fantastiske kvinder. Tak for at hjaelpe en bange pige saa langt vaek.

    Tusind tak.


  • #37   21. dec 2012 Årh Fie, du har virkelig reddet mit liv ved denne tråd. Mange af dine tanker er de samme som mine og jeg har rigtig svært ved at se tingene hænge sammen.. Men din tråd hjælper en hel del.

  • #38   22. dec 2012 gad vide hvordan det går med FieH? smiley

Kommentér på:
Baby og hundetræning

Annonce