{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
895 visninger | Oprettet:

Frustration over nabo... {{forumTopicSubject}}

Ja som overskriften hentyder til er jeg ved at gå ud af mit gode skind over min nye nabo!

Det er to unge piger der flyttede ind for en måned siden med deres to pudler.

Det hele startede ud med at deres hunde ikke kan finde ud af at være alene hjemme og derfor står og henholdsvis jamrer og gør fra deres ejere går til de kommer hjem (hvilket fx. i dag var 10 timer og nu er de lige gået igen for at gå i byen) som så resulterer at resten af bygningen beboere nu må finde sig i larm kl 00.30-??? ud på natten....

Sidste mandag besluttede disse to piger at holde fest for nogle venner (ca 20 stk) som begyndte kl 22.00 om aftenen og varede til kl 07.00 om morgenen. Jeg var inde kl 03 og bede dem om at stoppe da vi altså er nogen der går på arbejde. Det hjalp ikke, der blev leget tagfat i opgangen istedet og en idiot brækkede sig ud af deres køkkenvindue hvilket resulterede i at deres underbo's vindue var dækket af bræk og det samme var fortorvet. Dagen efter tager de på ferie i en uge, og efterlader gud-dø'me et klamt tæppe ude på gangen som der var gud-ved-hvad-på.

Og så smed de også en dag et stort skab som de have skildt ad i atomer ud på trappeopgangen og lod det stå i flere dage, så man måtte kante sig rundt om det for at komme ind i sin lejlighed.

Jeg er normalt ikke en person der klager, men det her kan simpelthen ikke være rigtigt! Har prøvet at snakke med dem, men tror simpelthen at de er for unge til at fatte det jeg siger. Det er sgutte et kollegie de er flyttet ind i!

Ved ikke hvad jeg vil sige med det her indlæg... ud over BØVS!!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Frustration over nabo...
Kommentér på:
Frustration over nabo...

Annonce