Fornærmet forretningsmand {{forumTopicSubject}}
Jeg er sikker på der foreligger en fejl, og uanset hvor fornærmet jeg blev, så synes jeg alligevel, det er en lidt sjov situation, som jeg ikke tror mange firmaer kommer ud for
Jeg blev noget fornærmet i dag, da jeg søgte om at blive forhandler hos et firma jeg meget gerne vil samarbejde med.
Jeg udfyldte deres ansøgnings skema, og kort tid efter fik jeg beskeden:
Ny kunde oprettet i butikken og konto spærret!
I mailen bliver jeg så henvist til at handle i en af deres butikker som privatkunde.
Det var en noget underlig mail at sende til et firma
Ja, jeg bliver som sagt noget fornærmet, når man som firma ansøger om at blive forhandler så er det ikke med henblik på at handle som privat person.
Nå, men jeg ringer da lige og forklarer situationen og siger jeg er noget fornærmet.
Damen i røret var uforstående overfor den mail jeg havde fået, og hun kunne da godt følge mig, hun ville råde mig til at ringe til den øverste chef, og jeg kunne da lige få nummeret af hende.
Jeg tænkte at det var da dejligt, så kunne jeg måske lige få snakket med ham, og få en afklaring på hvorfor jeg bliver henvist til privat kunde.
Hun giver mig nummeret efterfulgt af navnet, og minsandten om så ikke det viser sig at være ham, som har sendt den fornærmende mail.
Jeg må ringe til ham mandag, da han ikke er der mere i dag, og fortælle ham at jeg er en fornærmet forretningsmand
aug 2008
Følger: 37 Følgere: 36 Hunde: 3 Emner: 66 Svar: 10.367
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 58 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.787
mar 2011
Følger: 14 Følgere: 6 Hunde: 7 Emner: 40 Svar: 398
Jeg har læst på forretningsbetingelserne og jeg opfylder kravene de stiller, jeg er helt sikker på at der foreligger en fejl
Snakkede som der står også med en dame, hun kunne fortælle de aldrig skriver sådan til firmaer, så hun kunne ikke forstå det, men hun tror også der er sket en fejl et eller andet sted
De tjecker firmaet op på ens CVR. NR. samt de opl. man ellers skal afgive, og der kan de så se at firmaet har eksisteret i 5 år
mar 2006
Følger: 65 Følgere: 65 Hunde: 1 Emner: 499 Svar: 20.354
aug 2008
Følger: 37 Følgere: 36 Hunde: 3 Emner: 66 Svar: 10.367
Min søn har nemlig været igennem det, og det var altså ikke småting, de skulle vide, før han kunne blive forhandler. (Ja, det er en foretagsom ung mand, jeg har).
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 58 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.787
mar 2011
Jo, det er jeg også sikker på
Bente H - Lunas moar - savner C *
Jeg har udfyldt alt det de skulle vide
Maria D.
Automailen de sender er kun at de har modtaget ansøgningen, selve svaret bliver ikke givet pr. automail
mar 2011
Automailen kom lige med det samme, svaret kom efter 5 min.
Han var på kontoret til morgen, men er ikke til at træffe resten af dagen
jul 2010
Følger: 18 Følgere: 16 Hunde: 1 Emner: 210 Svar: 3.384
Nu har jeg via mit job adgang til informationer om kunder i det firma jeg arbejder, og kunne forestille mig normalen er man som udgangspunkt siger ja hvis man kan klare leverancer ellers nej.
Der hvor der så er spørgsmål er kreditværdighed, men hvis givne virksom hed enten ikke giver kredit eller man ikke finder køber kreditværdig er jo ikke grund til at henvise til privat køb det vil jo give en hel masse bøvl med momsrenskaber for køber..........
mar 2011
De giver ikke kredit, det er betaling før levering
Han har helt sikkert lavet en fejl
jul 2010
Følger: 18 Følgere: 16 Hunde: 1 Emner: 210 Svar: 3.384
mar 2011
Bled også noget fornærmet over at blive henvist til deres butik som privat kunde, men må tage den med ham mandag, og forhåbentlig en meget god forklaring
Fornærmet forretningsmand