{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
847 visninger | Oprettet:

Fornærmet forretningsmand {{forumTopicSubject}}

Jeg er sikker på der foreligger en fejl, og uanset hvor fornærmet jeg blev, så synes jeg alligevel, det er en lidt sjov situation, som jeg ikke tror mange firmaer kommer ud for smiley

Jeg blev noget fornærmet i dag, da jeg søgte om at blive forhandler hos et firma jeg meget gerne vil samarbejde med.

Jeg udfyldte deres ansøgnings skema, og kort tid efter fik jeg beskeden:

Ny kunde oprettet i butikken og konto spærret!

I mailen bliver jeg så henvist til at handle i en af deres butikker som privatkunde.

Det var en noget underlig mail at sende til et firma smiley

Ja, jeg bliver som sagt noget fornærmet, når man som firma ansøger om at blive forhandler så er det ikke med henblik på at handle som privat person.

Nå, men jeg ringer da lige og forklarer situationen og siger jeg er noget fornærmet.
Damen i røret var uforstående overfor den mail jeg havde fået, og hun kunne da godt følge mig, hun ville råde mig til at ringe til den øverste chef, og jeg kunne da lige få nummeret af hende.

Jeg tænkte at det var da dejligt, så kunne jeg måske lige få snakket med ham, og få en afklaring på hvorfor jeg bliver henvist til privat kunde.
Hun giver mig nummeret efterfulgt af navnet, og minsandten om så ikke det viser sig at være ham, som har sendt den fornærmende mail.

Jeg må ringe til ham mandag, da han ikke er der mere i dag, og fortælle ham at jeg er en fornærmet forretningsmand smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fornærmet forretningsmand
Kommentér på:
Fornærmet forretningsmand

Annonce