UPDATE: Noget jeg skal være OBS på? {{forumTopicSubject}}
Første tråd:
http://www.hundegalleri.dk/forum/off-topic/516084-er_der_noget_jeg_skal_vaere_obs_paa
Og ja, har været ved lægen og snakket, så meget jeg nu kunne.
Har fået udskrevet noget Valdoxan mod humøret, som hun betegnede det.
Har skrevet en længere mail til min chef, hvor jeg har gjort opmærksom på de problemstillinger, jeg ser på arbejde. Og har gjort ham opmærksom på, at jeg gerne vil væk fra min nuværende afdeling.
Jeg er på weekendhold, så hvis vi ser min øverste chef 4 gange om året, så er det højt sat.
Men nu er jeg faktisk rystende nervøs for om han dukker op i morgen for at få en snak.
Skal lige sige, at jeg skal på kursus på arbejde på onsdag og ved at han er der den dag, men alligevel.
Jeg er rystende nervøs og har det elendigt over at skulle på arbejde i morgen, men på den anden side, så kan jeg heller ikke lide at ringe og melde mig syg nu, for hvem skal så dække min vagt? Det er svært nok at få folk ind i mit arbejdsområde i forvejen og hvis der er en, der melder sig syg, så skal makkeren løbe dobbelt så stærkt.
Og det kan jeg ikke være bekendt overfor min makker, selvom han tildels er en del af problemet på arbejdet.
Ja, jeg ved sgu ikke om jeg var præcis nok i min samtale med lægen, men jeg gjorde mit bedste for at forklare hvordan jeg havde/har det.
Og så spørger hun tilmed om jeg mener at jeg har brug for psykolog??? Nej tak, sagde jeg, for hvad kan en psykolog gøre for mig udover at snakke og det føler jeg ikke at jeg kan. Jeg kan ikke holde styr på tankerne, de myldrer frem og rundt konstant.
Jeg er hammertræt, men kan ikke falde til ro. Pillerne skulle som bivirkning kunne gøre en sløv - tværtimod føles det næsten som. Jeg bliver ikke sløv eller træt, sover stadig ikke for godt og er bekymret for mit arbejde og mit privatliv.
Har siddet nu og skrevet alt dette ned og læst det en del gange igennem for at se om det gav hoved eller hale for mig.
Ærligt talt, så virker det lidt banalt og som volapyk i mine øjne og jeg kan ikke huske en linie fra en anden.
Ville bare give en update.
Sov godt!
mar 2012
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 155 Svar: 1.047
feb 2006
Følger: 4 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 562 Svar: 13.224
sep 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 43 Svar: 573
Jeg var for et par år siden sygemeldt og fik diagnosen tilbagevendende depressioner i moderat til svær grad. Den dag i dag er jeg "heldigvis" studerende, hvilket vil sige, at jeg nu har sommerferie.
Men, det ændrer ikke på, at jeg reagerer på stress, fx har de sidste par mdr med eksamensræs osv virkelig fået mig ned med nakken.
Inspireret af dit indlæg har jeg været lidt rundt og lure på nogle forskellige tests, og hvis jeg skal være helt ærlig når jeg tager dem, så scorer jeg desværre ret højt hele vejen rundt.
Jeg vil så ikke ind il min læge igen, hans løsning er piller, og det jeg fik ud af at være tilknyttet psyk i sin tid, var godt nok ikke meget, derudover tog jeg meget på pga alt medicinen.
I stedet har jeg sagt min part op, jeg behøver ikke bruge energi jeg ikke har på at bekymre mig om at få redet en anden persons hest når vi selv har nok at træne, og så har jeg de sidste par dage forsøgt at sætte mig mere overskuelige mål. Den der f... uro i kroppen er bare så svær at slippe af med, man er konstant træt men sover ikke ret godt, og alting virker uoverskueligt.
Jeg håber, min sommerferie bliver min redning, og jeg håber, du finder din vej ud af det her. Og lad være med at se det som banalt, det kan hurtigt nok blive (i bogstaveligste forstand), dødeligt alvor.
Det "heldige" ved at have været i den her situation før, er at man kender symptomerne, det svære er så at høre efter...
apr 2008
Følger: 56 Følgere: 52 Hunde: 1 Emner: 601 Svar: 8.322
UPDATE: Noget jeg skal være OBS på?