{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
671 visninger | Oprettet:

update.... {{forumTopicSubject}}

Har bestilt en mundkurv til min hund..prøvede at øve, for at se om han havde noget imod at have noget om næsen , og det reagerede han ikk på så er rigtig optimistisk(staves) af at ham og mig skal nok klare os gennem loven...:-)
Tak til alle der har hjulpet mig med positive input til mit "gønne" jeg ang. mundkurve..;-)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  update....
  • #1   6. jun 2010 "gønne"- "grøne"

• #2   6. jun 2010 Et lille tip mht. mundkurv..... Giv din hund den på li' inden du går tur med den, og gå så en tur hvor der er meget at kigge på (bla. skoven) så har du stor chance for at den i fremtiden forbinder mundkurven med noget rigtig godt :o)
    Det er vores erfarring da vores hund skulle vænnes til mundkurv, og det tog 1 tur i skov, og derefter var han rigtig stolt af den :o)

• #3   6. jun 2010 Mickey & Michelle H - sådan godt du tager ansvar smiley

• #4   7. jun 2010 Micky & Michelle H :

er lidt nysgerrig... hvilken mundkurv har du købt? har du evt et link?
    jeg har nemlig store problemer med at finde en som oskar kan passe... smiley

• #5   7. jun 2010 Karina og flemming tak for tippet...bor lige op af en lille park men der er både buske træer osv...
    Rikke C- har bare købt en jeg fik anbefalet herinde ser lige om jeg kan finde den fik afvide at der var plads nok til en bred snude ringede nemlig til dem...;-)

http://www.alttilhundogkat.dk/soeg-i-varer.6?/17607 Plastik mundkurv med nitter og læderbånd. str. XL 35cm/&showitem=7758

Jeg går ikk lange ture med min hund( går en tur i en lille park, da han har HD( så har ikke invistret i en helt dyr mundkurv da det kun drejer sig om en lille halv times tid 2 gange om dagen) og når han skal ud og "krudte" af tager jeg ud til min mutti´s veninde som bor på en stor gård, med masser af grund...;-)

• #6   7. jun 2010 dejligt at høre at der er ansvarlige hundejer, det retter sig efter loven , når nu det er sådan, og det er da godt den ikke reagerer på det, jeg læste om en herinde, der direkte skrev at hun blæste på om de skulle have mundkurv, på for det fik hendes hunde ihvertfald ikke, der var ingen der skulle bestemme over hendes hunde, så tænkte jeg på at hvor mange bøder man ville få før man fratog hende hundene.

• #7   7. jun 2010 Jeg vil da heller ikk ha mundkurv på min, hvis jeg kunne vælge men det kan man ikk og ja tænker da også ved godt at der står at det straffes med bøde at gå uden men ja hvor mange gange straffes det med " kun bøde" man bliver jo heller ikk med ved at få kun bøder i traffikken hvis ploitiet kan se at man har op til flere tiltag, så ja man må bare bide i æblet selvom det er surt, også er der jo et partier der siger de ophæve loven hvis de kommer til magten, har selv stemt, så de kan komme ind, men indtil da vil jeg da gøre det bedste for min hunds fremtid...:-)

Kommentér på:
update....

Annonce