UPDATE 2 på "Noget jeg skal være obs på?" {{forumTopicSubject}}
tidligere tråde
http://www.hundegalleri.dk/forum/off-topic/516084-er_der_noget_jeg_skal_vaere_obs_paa ( nr 1)
http://www.hundegalleri.dk/forum/off-topic/516443-update_noget_jeg_skal_vaere_obs_paa ( nr 2)
Det var så lige den korte intro for de, der ikke kender de tidligere tråde.
Men kan så fortælle at fra i dag er jeg sygemeldt på ubestemt tid pga alvorlig depression.
Har mailet min chef og fortalt det, hvorfra der kom svar tilbage at han da gerne ville vide lidt om hvad der gjorde mig deprimeret.
Det har jeg så fortalt ham, så godt jeg kunne ligesom jeg forsøgte det bedste jeg havde/har lært at forklare min læge, at jeg vitterligt har det ad helvede til.
Jeg sover stadig ikke godt om natten, jeg aner ikke hvad jeg går og laver i løbet af dagen og ser af og til herinde, at jeg har svaret på et eller andet i forum, men sidder og læser det, jeg har skrevet og fatter/forstår ikke en skid af det, jeg har skrevet.
Er "naturligvis" blevet medicineret for at få ro, men intet har det hjulpet - intet.
Så hvis jeg af og til virker som om jeg har fået en hjerneblødning, så bær venligt over med mig og ignorer mig, men fortæl mig gerne i PB, hvis jeg har jokket over dine tæer. Når jeg kommer til overfladen igen engang, så vil jeg gerne have mulighed for at undskylde.
Er bare så pokkers træt af at skal have det sådan.
Gudskelov har jeg fået overtalt manden til at køre, når vi skal nogen steder, for jeg aner ikke hvad jeg laver i trafikken heller.
Men jeg har et godt ansigt ud ad til, så tror ikke der er mange, der kan se det på mig, at jeg lider og jeg gør mit bedste for at skjule det, men på skrift ser det ud til at flyde for mig.
Nå, jeg har vist vrøvlet nok for i dag.
Ville bare give update.
Har pissedårlig samvittighed over at være sygemeldt. ØV altså.
jul 2012
Følger: 22 Følgere: 1420 Hunde: 1 Emner: 36 Svar: 7.495
jan 2010
Følger: 42 Følgere: 40 Hunde: 5 Emner: 403 Svar: 3.011
okt 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 138 Svar: 2.089
apr 2008
Følger: 56 Følgere: 52 Hunde: 1 Emner: 601 Svar: 8.322
jan 2011
Følger: 39 Følgere: 31 Hunde: 3 Emner: 166 Svar: 5.326
Du skal tænke på dig selv og om hvordan du bedst bliver rask igen...
Held og lykke og sender en masse posetive tanker til dig...
UPDATE 2 på "Noget jeg skal være obs på?"