{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
893 visninger | Oprettet:

Savner hende - om genfærd {{forumTopicSubject}}

Min mor døde i januar og jeg savner hende.
Nogle gange kunne jeg godt tænke mig, at hun ligesom gik igen i form af et spøgelse eller genfærd, en ånd som jeg vidste var tilstede, som måske flyttede rundt på ting i mit hjem, så jeg vidste hun var tilstede. Eller en menneskelig skygge som som gik igennem stuen om aftenen.
Bare et eller andet, så jeg vidste at hun var nær.

Min niece havde nogle oplevelser efter hendes død, som hun tilskriver min mor. Og min nevø's kæreste havde nogle oplevelser som de tilskriver min mor. Ved ikke om det er tilfældigt eller om der er noget om det.

Jeg vil bare gerne have hende nær.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Savner hende - om genfærd
  • #1   13. apr 2012 Kram til dig

• #2   13. apr 2012 jeg tror på hun er der! - min datter havde en 'underlig' oplevelse engang hos en healer. Hun kom med dårligt knæ, og da hun var færdig, spurgte hun til noget litteretur som stod på reolen om samtale med døde osv.

Healeren fortalte hende så at hends morfar var med hende, og guidede hende, han passede også på en lille baby, som nogen i familien havde mistet for mange år siden (55 år) - og min datter var lidt skeptisk, men da hun så sagde, at morfar havde det godt, men han savnede familien, også mormor, selv om hun kan være lidt skrap ind i mellem, så troede hun på det. Det eneste hun havde fortalt healeren var at hun gerne ville i kontakt med sin morfar.

hun synes hun har fået lettere ved at tackle problemer efter dette, det er måske 'falsk tryghed' - måske ikke.

synes du, hvis du har lyst og tør, skulle kontakte en clevoriant og se om du kan få nogle redskaber/ro.

• #3   13. apr 2012 Rotterne
    Kan godt lide din version smiley

• #4   13. apr 2012 Karin J
    Måske engang - tror ikke jeg vil kunne magte det endnu, det er alt for tæt på.

• #5   13. apr 2012 Rotterne
    Jeg ER stærkere end de to andre, i min mors øjne.

• #6   13. apr 2012 Kender følelsen,,100%...
    Mistede selv min mor for 2 år siden og jeg havde en dyb depresion efter et,,var hende meget tæt og det var en frygtelig tid
    Har selv den tanke at det ville være skønt at ""Have hende nær"

Jeg har kun oplevet at når jeg hentede mine børn på skolen, ku jeg høre skridt bag mig,,vendte mig flere gange om og tænkte på min mor!!

En dag hvor jeg kun skulle hente min dreng var de der igen,,,da vi gik tilbage mod bilen vendte min dreng sig om,,Mor det lyder som om der går nogen bagved!!
    Det løb mig koldt ned af ryggen for jeg havde intet sagt til nogen,,,men som min søster sagde hvis mor var her ville hun være hvor børnene var mest!!
    En anden ting er at jeg også tror hvis deres sjæl har fået fred går man ikke igen...

Tanker til dig fra en som kender følelsen på egen krop...

• #7   13. apr 2012 jeanette-Antisnob:-) N
    Kan godt forstå det løb dig koldt ned af ryggen - spooky.
    Men ja, min mor var vist nok klar til at skulle herfra og har derfor ikke behov for at være her som spøgelse/genfærd.
    Jeg er bare nød til at vende mig til at hun ikke er her mere. Det har bare været lidt ekstra svært her i påsken, vi holdt fødselsdag for mig og min datter. Lidt sent fordi vi havde begge fødselsdag i de dage hvor min mor døde og derfor har vi udskudt fødselsdagen til nu.
    Det var bare så underligt at min far kom alene, og det at vide at min mor ikke kunne komme med og aldrig vil komme med mere.
    Tror også måske min far følte det lidt underligt.

• #8   13. apr 2012 Mistede begge mine forældre tidligt, og havde de samme tanker som dig, især de første par år.. Her mange år efter tror jeg det var en måde at komme over den værste sorg. Jeg har tit ønsket at de var her, og som dig virkelig ønsket at de ville give mig et tegn - bare et eller andet.. Tænker ikke så meget på det mere, men tanken strejfer mig da stadig. Man kommer aldrig over savnet og sorgen, men man lærer at leve med det, det skal man jo. Der er ingen nem måde gennem sorgen, men uanset hvor sort det ser ud så går det alligevel og efterhånden er det de gode minder der står tilbage - sådan har det ihvertfald været for mig. Rigtig mange tanker og kram herfra.

• #9   13. apr 2012 Tak smiley
    Dejligt at høre, at jeg ikke er alene med den tanke.

• #10   14. apr 2012 Jeg tror desværre de døde er til stede, selvom jeg ville ønske det ikke var sådan :o) Jeg ønsker ikke mine kære afdøde bare skal flyve rundt omkring på denne jord og rykke rundt på ting. Jeg ønsker noget lidt bedre for dem og lidt mere meningsfyldt.

• #11   14. apr 2012 Om det foregår i eget hovede eller hvad er jo healende i sig selv.
    Jeg arbejder med disse ting og jeg oplever altså ikke folk vandre hvileløst rundt som en beskriver, tvært imod får de fred, at de kan være hos os sommetider er fordi vi ber dem om det.

Jeg har selv mistet min Mor og kommer nok aldrig rigtig over det, man kan desværre ikke som clairvoiant jeg kan ikke, få kontakt til sine egne, det er der nok en grund til, men for nogen gør det godt med kontakten, for andre leder det helt ud på et vildspor der gør de ikke får levet deres eget liv.

Tænk på de gode stunder, de gode minder, græd når der er behov for det, men husk den der gik bort ønsker du skal leve dit eget liv, de mistede også før de gik bort, men var der alligevel for dig, som du nu skal være det for andre.

• #12   14. apr 2012 anne sjovt nok er det ikke sket siden!

Min mor mistede selv sin egen mor i min alder og hun så hende og det havde sat en skræk i hendes liv,,så jeg tænker det derfor hun ikke selv går igen.

Min mor døde efter en fejl i hendes operation og lå i coma og vågnede lam og stum men levde 4 år mere,,hun døde dagen efter min datters fødselsdag lige før jul
    Julen var tom,,vi tændte et lys der hvor hun plejede at sidde

Men selvom jeg stadig savner så bliver det lidt nemmere,,jeg kan finde et billede fa hende uden at græde osv....
    Jeg har sat et billede af hende i stuen hvor jeg tænder et lillelys så føler jeg hun er her

• #13   14. apr 2012 Kennel flindt godt skrevet!!

• #14   14. apr 2012 jeanette-Antisnob:-) N tak:)

Et savn som du takler det er kun et bevis for du kan elske, at tænde et lys for sin Mor ved et billede gør din sjæl glad, og det er præcis det der skal til for at komme videre.

At miste gør ondt, men egentlig mister vi slet ikke noget, de mennesker som vi elskede vil være endnu stærkere i vores hjertet og minder end da de var her.

Jeg er ikke trods mit arbejde religøs, jeg ved ikke hvor man kommer hen, men da jeg ofte møder dem der er gået bort, så ved jeg de har fred, ingen vandre hvileløst rundt, hvis de kommer tilbage er det altid for at hjælpe. Alt andet er i min verden nok mest bare spøgelses historier.

• #15   14. apr 2012 Jeg mistede for 11 år siden, da jeg var 21, min far til kræft.
    jeg savner ham vildt meget og har igennem årene haft nogle meget virkelighedsfølende drømme med ham i. Om morgenen efter, har jeg næsten som om jeg lige havde været sammen med ham igen lidt som om han har været på besøg - det er dejligt ! smiley
    Jeg tror overhovedet ikke på spøgelser og gud og sådan noget, men må jo også erkende at der er stadig så meget vi ikke ved og at der igennem tiderne har været mange forskellige ting man troede var fakta, men det viste sig ikke at være sådan alligevel...

Kram til dig, måske kommer din mor også på besøg i dine drømme smiley

• #16   14. apr 2012 · Marie-Louise & Lola ·
    Egentlig er det slet ikke vigtigt at tro, det gør jeg heller ikke, det vigtige er det man selv oplever, om det så er i drømme eller virkelighed:) Det giver mening for en, alt andet kan man ikke rigtig bruge til så meget.

• #17   14. apr 2012 Det er heller ikke fordi jeg ønsker hun skal vandre hvileløst omkring, for jeg satser virkelig meget på, at hun har fred, at det var det rette tidspunkt for min mor.
    Det er nok mere fordi jeg savner at kunne snakke med hende om de ting man kun kan snakke med en mor om. Det er jo stadig forholdsvis nyt og uvant for mig ikke at have hende.
    Jeg skal bare vænne mig til det - i hvert fald sådan bare nogenlunde, for nemt bliver det aldrig, formentlig bare bedre med tiden.
    Med tiden kan jeg måske også have et billede stående af hende - bare ikke endnu.

• #18   16. apr 2012 Har nu fået en halskæde med et guldkors af min mors, som hun har haft så længe som jeg kan huske, så den kan jeg bære om min hals - så kan jeg i hvert fald føle at hun er nær på den måde.

• #19   16. apr 2012 * Mamma *
    Det må jeg da ned og undersøge, altid spændende når man i mit arbejde kan finde nye ting

• #20   16. apr 2012 jeg føler ikke sprog er en barriere i mit arbejde, jeg kan sagtens fornemme hvor de kommer fra, men selv meddelserne får jeg, ja hvordan skal jeg forklare det bedst, ud af munden på dansk.

Jeg ser dem ikke som sådan, jeg får beskederne og giver dem videre, det er ret underligt og svært at forklare, for sommetider aner jeg ikke betydningen af de sætninger jeg siger, men modtageren forstår dem.

Når jeg er alene så forbliver de i mine tanker som en samtale dog hører jeg dem ikke.

Kommentér på:
Savner hende - om genfærd

Annonce