{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.144 visninger | Oprettet:

savner hende stadig :'( {{forumTopicSubject}}

Det er nu snart 3 måneder siden min lille pige Pixie gik bort, men hver dag får jeg stadig ondt i maven når jeg tænker på hende - især om aftenen lige inden sengetid.
Jeg savner hende ligeså meget som den første dag, og tænker på om det nogensinde ændrer sig til at jeg kan tænke på hende uden at få en klump i halsen og ondt i maven.
Jeg føler stadig at det der skete var min egen skyld, selvom alle siger det modsatte.

Hvordan kommer man igennem det og får det bedre? For jeg føler ikke tiden i sig selv er nok smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  savner hende stadig :'(
  • #2   25. aug 2011 Det er jeg ked af. Er ny herinde, så ved ikke hvad der er sket med din hund?
    Øv, altså, tror nok du skal komme dig over det en dag, dine vaner med Pixie er jo stadig i dig, men med tiden forsvinder de nok lidt efter lidt. Håber for dig at du snart er på dupperne igen smiley

• #3   25. aug 2011 Det er frygteligt det er ved at være 4 år siden vi mistede my - og jeg har det på samme måde smiley

• #4   25. aug 2011 mistede Dafne i januar og jeg tror alddig man holder op med at savne en god hund... heller ikke selvom der kommer andre gode hunde til... Med hver hund skaber man et bånd og særegne oplevelser der skaber minder og savn...

• #5   25. aug 2011 jamen jeg har svært ved at fortælle hvad der skete, da jeg jo føler mig skyldig over jeg ikke tænkte mig om.
    men kort sagt så var vi ude og cykle, og hun var spændt fast men kom halvt løs og var pludselig ude af kurven, og hang fra kurven i snoren. jeg mistede balancen og cyklen landede på hende. jeg blev selv ret forslået, men tænkte KUN på hende.
    Jeg har 100 gange været ude at cykle med hundene og kender mange der har gjort det sådan, og havde aldrig tænkt at det var farligt :-S Det sker aldrig nogensinde igen og vil fraråde enhver det uanset hvilke sikkerhedsforanstaltninger de måtte tage smiley

• #6   25. aug 2011 nete g - jeg forstår godt hvad du mener, men for mig er mine hunde mine børn. Punktum.
    jeg behandler dem som hunde og opdrager dem sådan (tror ikke at de er små børn)
    men hvis jeg skulle vælge mellem min hund og en jeg har kær. Så ville jeg ikke kunne vælge.. måske er det skørt, men sådan har jeg det.

jeg ved godt de ikke lever så længe som mennesker, men 1½ år er bare ikke nok for nogen hund smiley

• #7   25. aug 2011 Bare jeg vidste det, det er lidt under en måned siden jeg måtte sige farvel til faith men tror der går meget meget længe før jeg bliver bare lidt glad igen, tror altid man vil savne og måske vil du altid få en klump i halsen og ondt i maven, men tror hun vil begynde at fylde mindre og mindre med tiden, men aldrig glemmes. og savner vil altid være der og lige nu er det bare rigtig svært. tror aldrig det nogen skyld når nogen kommer til skade, eller hvad det end sker ting sker bare nogen gange, jeg sikker på hvis hun var her ville hun sige mor jeg er glad for jeg fik lov til at lærer dig at kende husk alt det sjove vi havde sammen, du må godt savne mig, men det ikke din skyld jeg ikke er her mere, og nu løber jeg og leger oppe i hund himlen og kigger ned til jer

• #8   25. aug 2011 christina k - det kan jeg godt forstå, heldigvis har hun det stadig godt. og hun er heldig hun har nogen der elsker hende. jeg måtte også sælge en hund for lidt over 2 år siden, og jeg tænker også ofte på hende, men jeg ved hun har det godt smiley

• #9   25. aug 2011 Mange kram og tanker til dig. Du må have det forfærdeligt! Misforstå mig ikke, men kan godt forstå du som sådan føler dig skyldig.. Men det var et uheld og de sker desværre ikke noget vi altid er herre over!

Håber du snart er ovenpå igen smiley

• #10   25. aug 2011 cailla h - tak for de smukke ord smiley

• #11   25. aug 2011 Nete synes ikke kan stille det sådan op, man kan elske en hund ligeså meget som et menneske, også selvom de ikke lever ligeså længe, et savn er et savn synes jeg, uanset hvem det er der er død. Vi er alle forskellige.

Åh en forfærdelig ulykke med synes stadig ikke det var din skyld jeg cyklede tit med faith sådan, nogen gange sker der bare ting. Og så lærer vi og gør tingene anderledes, du må ikke bebrejde dig selv mere.

• #12   25. aug 2011 camilla h - nej og hvis hun var løbet ud foran en bil, ville jeg nok ikke have haft det anderledes, for jeg vil jo nok altid føle at jeg ikke passede godt nok på hende.

• #13   25. aug 2011 Marie forstår dig godt, men ved du hvad nogen gange sker der ting selvom vi passer alt den på vi kan, vi kan ikke handle på ting vi ikke ved.
    Og nogen gange ved man først tingene når det er sket.
    Selvom det ville havde været rart at have vist, så vidste du det ikke, og derfor er det ikke din skyld

• #14   26. aug 2011 åhh hvor er det dog en skrækkelig oplevelse at miste sin elskede hund på den måde,føler virkelig med dig,og forstår såå godt du savner hende og er så ulykkelig over det der skete,men det er jo ikke din skyld men et uheld som desværre tog din elskede lille vuf fra dig:O(( man har lov at sørge og for nogle tager det ikke lang tid og for andre flere år,mistede selv min dreng sidste år og kan stadig ikke kigge billeder af ham så hyler jeg,og for mig er det at miste en hund ligeså slemt som at miste et menneske,ingen forskel der. håber din sorg blir bedre med tiden,sender en masse trøste krammer til dig :O((

• #15   26. aug 2011 Det gør mig ondt at høre ):
    Jeg mistede min han hund for 2 år siden jeg fik ham i konfirmations gave af mine forældre det bedste jeg kunne ønske mig.. men så var det værst tænkelige at han havde HD og lå på en slem grad, og blev aflivet som 2 årige da jeg ikke synes det var værdiet for ham at han skulle lide senere hen og da han havde en smule ondt efter en lang gåtur ..

Måden jeg kom mig over var at da han blev aflivet bestluttede jeg mig for at få ham hjem i en urne og nu har jeg han hele tiden han står på en hylde over min seng og på den måde er jeg sammen med ham hverdag , og jeg slettede ALLE mine billeder af ham efter at ha' lavet en foto bog som ligger i en skuffe så jeg kan se ham i små doser.. men det gør stadig ondt at han ikke er her da han var fint hjerte''barn''..

Håber du kommer dig (:

Varme tanker herfra

• #16   26. aug 2011 jeg har osse min micki i en urne på en hylde i stuen som kun er til hans ting og tænder lys,sætter blomster på hylden,en go ide for nogen,men ikke alle der vil det.man skal gøre hva man føler for:O/

• #18   26. aug 2011 hej pip:O)) det gjorde jeg da jeg mistede min mor,men har ikke tænkt over at man osse kan gøre det når man mister et dyr,og ja det er en rigtig go ide...

• #20   27. aug 2011 Puha, sikke en gyser! Kan godt forstå at du er ked af det, men det er jo ikke din skyld. Det var et uheld, det sker sådan noget. Men det er godt nok en barsk omgang kunne jeg forestille mig. Håber du snart kommer ovenpå igen:)

• #21   27. aug 2011 ja det er super hårdt. vi valgte også at få hende hjem i en urne. jeg kunne simpelthen ikke klare tanken om hun skulle brændes med en masse andre dyr, som var hun ligegyldig. og da vi bor til leje var det ikke ideelt at begrave hende - og vi havde bestemt heller ikke overskud til det.
    vi har placeret hendes urne på skænken i stuen sammen ed hendes pokal, et billede af hende, hendes bamse, et fotoalbum med de bedste billeder og et lille lys vi tænder hver aften smiley jeg føler det forkert ikke at have det sådan, selvom det også gør ondt, men hun er en del af familien og skal altid være her.
    tror aldrig jeg kan finde styrken til at begrave hendes urne smiley

• #22   27. aug 2011 Det kan jeg godt forstå. Jeg har også Lucky på mit værelse og han skal heller aldrig begraves. Han skal være med mig altid. smiley

Er virkelig ked af den ulykke du kom ud for. Det er en så lille ting, så det er virkelig noget jeg vil tænke over nu. Jeg har ikke en lille hund, men jeg cyklede ofte med Lucky i kurv. Men det sker så hurtigt og det kan være farligt, ja. Det er din situation et eksempel på.

Jeg bliver også helt ked af, at læse det. Du må have det forfærdeligt. :s

• #23   27. aug 2011 ja man skal virkelig tænke over hvor skrøbelige disse så hunde er og tage sine forbehold smiley

Kommentér på:
savner hende stadig :'(

Annonce