1.108 visninger
|
Oprettet:
Stadig ked af det {{forumTopicSubject}}
mistede mine ELSKEDE hunde d. 1 okt og jeg savner stadig Lady rigtig meget!!!
Går og græder sådan hele tiden og kan tit ik falde i søvn fordi jeg tænker på hende!!!
Har du/ I prøvet noget ligne og hvad gjorde I for at komme af med sorgen ?!
jan 2007
Følger: 52 Følgere: 53 Hunde: 5 Emner: 90 Svar: 1.360
jeg snakker stadig til ham stort set hver dag
enter til han urne der står på en hylde derhjemme
eller til det stjernetegn på himlen der minder mig om ham
mistede ham i november sidste år (endda på min føs'dag :()
græder stadig over ham, men det er nemmere nu
der var ikk noget der hjalp andet end tid...
men tænk på alle de gode stunder i havde samme og ikke at hun ikk er der længere
syns det hjalp mig at jeg ku sidde og smile over hvor skøn og dejlig han var og ikk fokuserer på at han ikk er her mere
snek til hende, det syns jeg også hjalp
aug 2007
Følger: 14 Følgere: 13 Hunde: 7 Emner: 13 Svar: 90
Hade jo ik selv bestemt hun skulle væk, og i sådanne en ung alder !!! :o(
jan 2011
Følger: 14 Følgere: 14 Emner: 95 Svar: 1.146
Hvad skete der?
Det er pisse hårdt sådan noget, vi står også og skal aflive vores den yngste på kun 9 mdr.
Men som Kennel Diamond siger, så er det vigtigt at fokusere på alle de gode og sjove ting, og grine over de skørheder og smil som hun har bragt i den tid hun var der.
Med tiden vil det blive nemmere, selvom det føles umuligt lige nu
aug 2007
En morgen da hun kom ned, hade min Rottwailer knækket nakken på hende, så hun var død ::::o)
Rottwailerne kunne de ik komme i nærheden af, det viste sig at hun hade fået en hjerneblødning og blev derfor aflivet samme dag.
Hold kæft en hård ferie!!!
jan 2011
Følger: 14 Følgere: 14 Emner: 95 Svar: 1.146
Så du mistede begge dine hunde. Ej hvor det gør mig ondt
Det må være så forfærdeligt for dig.
Du må bare huske på at din rotweiler ikke gjorde det for at være ond.
aug 2007
Savner bare ik Jessie (Rottwailer) så meget da hun var syg.
Men Lady kan jeg bare ik komme over!!!
jan 2007
Følger: 52 Følgere: 53 Hunde: 5 Emner: 90 Svar: 1.360
så ja det er skide hårdt, ingen tvivl om det!!!!!!
varme tanker herfra, sikke en skrækkelig ferie
nov 2007
Følger: 26 Følgere: 24 Hunde: 3 Emner: 542 Svar: 10.735
feb 2005
Følger: 80 Følgere: 75 Hunde: 4 Emner: 366 Svar: 11.349
Jeg mistede selv min Gizmo i feb måned og jeg savner ham stadig helt vildt, og tuder stadig over ham, han var min soulmate i en hund uden tvivl og det var det hårdeste jeg nogensinde har måtte gøre :-((
sep 2007
Følger: 15 Følgere: 14 Emner: 20 Svar: 319
Jeg mistede min eneste ene Jersey for halvandet år siden. og er stadig ikke kommet over hende..
Er bange for en dag at glemme hende, men indtil videre tænker jeg på hende hver dag
Varme tanker herfra.
nov 2009
Følger: 30 Følgere: 30 Hunde: 7 Emner: 61 Svar: 4.061
Savner ham stadig utrolig meget og kan stadig tude over ham til tider.Der gik længe før jeg kom bare lidt over ham.
Så har desværre heller ingen gode råd
jan 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 4 Emner: 18 Svar: 84
dec 2008
Følger: 13 Følgere: 11 Hunde: 3 Emner: 4 Svar: 475
Min første hund blev aflivet for 1.5 år siden. Ham savner jeg stadig meget. Jeg fik en genbrugshund kort tid efter, som desværre begyndte at stress bide og som vi ikke kunne få ned i stress trods mange foranstaltninger. Han blev aflivet i Maj. Ham savner jeg ikke ret meget, men anerkender at han har lært mig rigtig meget om at have hund som stresser og som ikke bare affinder sig med hvad som helst.
Min nye genbrugshund bliver også et stort savn, når det engang bliver hans tur. Han er så dejlig og arbejdsvillig. Mest af alt, så kan alle mennesker - børn som voksne, kæle med ham. Og ingen skal være bange for at blive bidt.
Tag dig tiden til at sørge, og husk nu de gode skønne stunder.
sep 2011
Følger: 7 Følgere: 50 Hunde: 4 Emner: 18 Svar: 75
mar 2007
Følger: 69 Følgere: 288 Hunde: 5 Emner: 135 Svar: 4.368
Desværre tager sådan noget meget lang tid at komme over, men nok specielt hvis man har mistet flere på en gang da tomheden i hjemmet jo bare bliver endnu større om muligt end hvis det kun er en. Men en hund, er bestemt mere end rigeligt at miste. Kan huske med Sascha og Nala jeg græd i så mange måneder efter vi havde mistet dem. Tomheden var KÆMPE på trods af at jeg havde andre hunde også... Og selv den dag idag hvis jeg kigger i hendes profil eller ser billeder af hende eller bare snakker om dem, så er der ikke langt til tåre..men med tiden så tænker man kun på dem hvert 2 sekund og ikke hvert sekund... Og man husker de gode minder, men desværre også ofte smerten tabet har givet - det gør jeg ihvertfald...Og jeg ved godt mange siger, det hjælper at få en ny hund, og det gør det sikkert også hvis man kun har haft en og huset er helt tomt - men en anden hund vil ALDRIG kunne erstatte den mistede, ALDRIG!! De vil måske gi den samme glæde, og gøre huset mere fyldt med larm igen, men aldrig erstatte...For den personlighed og det tætte bånd man har med sin hund, kan aldrig erstattes af en anden hund - men der kan komme nye bånd
mar 2007
Jeg var seriøst gået fuldstændig ned og var taget hjem samme dag fra ferien af bare sorg og desperation...Hvor forfærdeligt at din rottweiler nåede at tage hende med sig, hvor er det bare sørgeligt..Får helt tåre i øjnene fordi jeg kan forestille mig hvordan det må være...Men trods alt fik hun da 13gode år, men det er bare som om at mens man står i sorgen, som kan vare længe, så hjælper det bare ikke rigtigt nok...
aug 2007
Tog hjem få timer efter jeg hade fået det af vide !!!
mar 2007
Men jeg tror du bare bliver nød til at gi det tid også prøve at tænke på de gode ting du har oplevet med dem... Selvom det er enormt svært, og nok endnu mere når det skete på den måde Tiden gør det bedre men det vil jo nok aldrig forsvinde... Men tal om det, og tænk på de gode minder og hold dig selv beskæftiget med de andre hunde, det kan hjælpe...Hjalp ihvertfald mig lidt.. Men tiden er bedst til at stoppe en fra at tænke på dem hvert sekund, til sidst bliver det kun hver andet sekund...
aug 2007
Hvor er I søde :o)
Har virkelig brug for andres støtte !!!
TAK
Stadig ked af det
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside