Jeg bliver så ked af det. {{forumTopicSubject}}
den anden dag på arbejde(maxi zoo) kommer et par unge fyre ind i butikken. De er sådan nogle fyre, man kan se er nogle rødder. De spørg til hvalpefoder til nogle hvalpe de har fået. Jeg spørg til alder og de er 3 uger, og der var 7 af dem. Jeg spørg til racen og de siger pitbull. Jeg bliver så ked af at der stadig bliver avlet hvalp på ulovlige hunde. For det går ud over hvalpene, som sikkert ender med at blive aflivet inden de bliver 1-2 år. Jeg spørg ham om han ved hvad han har gang i, og han risikere af alle hundene bliver aflivet eller han ikke for dem solgt pga de er ulovlige. Han griner og siger at alle hundene er solgt. Jeg er hverken for eller imod forbudslisten, men lov er lov og man bør holde loven. Og ikke sætte sin egne behov højre end hundens. Det er synd for hvalpene.....
jul 2009
Følger: 3 Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 1 Svar: 623
For der er kun en taber og det er hundene som oftes bliver aflivet, fordi folk kun tænker i kr og øre
sep 2014
Følger: 6 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 20 Svar: 579
(Og til tvivlende: det ER en joke, hvor jeg gør brug af overdrivelse for at fremme forståelsen for det had jeg føler til sådanne mennesker - nej - jeg ønsker ikke at de bliver skudt!)
dec 2011
Følger: 3 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 126 Svar: 736
jun 2012
Følger: 4 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 171
Øv, for det er sku hunden der betaler med sit liv.
Oven i er det to unge "rødder" der har sat dem i verden, så kan man jo næsten forestille sig hvilken type ejere de 7 hunde så får... Næppe nogen kombination der bliver gode repræsentanter for muskelhunde typerne...
jun 2011
Følger: 131 Følgere: 120 Hunde: 6 Emner: 140 Svar: 2.343
Der er alt for mange der avler på de ulovlige hunde
Jeg bliver så ked af det.