Savner hende så meget {{forumTopicSubject}}
For 14 dage siden havde vi en meget uheldig episode mellem to af vores tæver, den største lavede udfald mod hendes halvsøster, og vi måtte afsted til dyrlægen og ha hende syet 25-30 sting. ( Det var ikke første gang hun lavede udfald men de andre gange har det kun været en lille markering, og vi har selvfølgelig haft det i baghoved hele tiden)
Vi valgte at skille tæverne helt ad, men så de stadig kunne se hinanden uden at kunne nå hinanden, og havde dem på skift i stuen hos os, og den der var lukket af kunne stadig se og høre os.
Samtidig vælger vi sammen med opdrætter at finde et nyt hjem til hende der har lavet udfaldet, hvor hun kan blive hyggehund og ellers bare have det godt. Hjemmet finder vi til hende og i søndags rejser hun over til en skøn mand og hans to børn. Vi høre fra ham næsten dagligt og hun har det super godt, hun er elsket af dem alle tre, og der er ikke noget at sætte finger på der, MEEEN for pokker jeg savner hende så utrolig meget.
Det skal så siges at vi har fået en meget mere harmonisk flok, og der er kommet meget mere ro på dem alle sammen. Kan jo se i bagspejlet at der har været noget med hende og de tre andre som bare ikke harmonerede men et eller andet sted gør det, det ikke nemmere lige nu, kan "kun" trøste mig med at hun har det godt og hun trives hos hendes nye famliie, og er selvfølgelig MEGET taknemlig for det, men synes godt nok at savnet er utrolig stort.
Ved ikke lige hvad jeg vil fortælle med dette andet end jeg synes det er lidt synd for mig selv lige i denne tid.
jan 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 40 Svar: 388
Jeg synes, du har gjort det rette, og du ved det også, men det ændrer jo ikke på dit savn.
Jeg synes, du skal fokusere mere på, at hun har en ny, skøn familie og du har en mere harmonisk flok, og så bare have dejlige minder om den tid, hvor hun var der, og det gik godt.
Men selvfølgelig let for mig at skrive:-)
De bedste tanker herfra ihvertfald
sep 2009
Følger: 2 Følgere: 3 Hunde: 4 Svar: 201
Har selv måtte gør det samme med vores gamle hanhund, og han har det pragtfuld nu over ved min mands eks, det var selvfølgelig også her han boede de første par år af hans liv, men alligevel, altid hårdt at skulle sige farvel.
jul 2005
Følger: 54 Følgere: 54 Hunde: 3 Emner: 586 Svar: 5.805
Men du har gjort det rigtige i din situation.......
Du har fået en hamonisk flok og en mand med sine 2 børn har fået verdens bedste familiehund......
Glæd dig over i har kontakt med det nye hjem og kan følge hende og hendes nye familie......
Jeg synes du har gjort det helt rigtige....
Varme tanker herfra
okt 2006
Følger: 50 Følgere: 47 Hunde: 6 Emner: 125 Svar: 4.332
Det ikke så længe siden jeg var nød til at flytte en af mine tæver, hun har fået en rigtig perle familie, ligesom din.
okt 2008
Følger: 33 Følgere: 34 Emner: 122 Svar: 4.460
Familien havde problemr da konen er fra irlang og ikke ku få opholds tilladelse her så de måtte flytte til sverige og gud hvor jeg tudede jeg ville så gerne have hende hjem
Heldigvis fandt de en løsning og fik hende hjem til sverige,,men ja det er hårdt men man må sommetider ofre for det gode
mar 2005
Følger: 29 Følgere: 29 Hunde: 5 Emner: 111 Svar: 856
Er så taknemlig for at vi fandt denne familie, og vi var meget hårde med at sortere da 8 ud af 10 ville have hende som avlshund, og det er jo slet ikke det som var hensigtigen med at omplacere hende. Og selvfølgelig at vi har så god en kontakt med famliien er jo bare så fedt for os.
Tak for alle Jeres søde ord ;O)
Savner hende så meget