Savner hende SÅ meget !!!!!!! {{forumTopicSubject}}
Godaften alle natteravne..
Jeg har lige brug for at få luftet mit hjerte, sidder nemlig og er ret ked af det...
Jeg savner så meget min skønne Laica. Hun er IKKE død, men bor hos mine forældre. Og da jeg meget sjælden har mulighed for at tage hjem og sige hej, er det sjælden jeg ser hende.
Her på det sidste har jeg tænkt rigtig meget på hende, og savnet hende helt vildt.
Hun har altid været en engel og har aldrig på nogen måde været svær at have.
Men nu har min kæreste så købt Kato (schæferhund), og han kan bare være noget så krop umulig, og når han bare er irriterende bliver jeg frustreret og ked af det, også kan jeg ikke lade være med at tænke på hvor heldig vi har været med Laica.
Hun bliver snart 7 år, så hun er ikke helt ung mere, og man ved jo aldrig hvor længe de vil hold, kan slet ikke holde ud af tænke på hvis hun ikke var der mere.. Hun er det bedste jeg ved, men jeg SAVNER hende så meget, som om det var ens kæreste man ikke har set i årvis, eller sådan noget, det er helt underligt at sidde og græde over at savne sin hund.
Mine frustrationer kommer nok også af at jeg er ret træt lige nu, men er det underligt at savner hende så meget, hun er som en søster, og en bedste ven.
Fordi man ikke ser hende så tit mere, tænker jeg tit på hvor meget jeg nogen gange har forsømt hende. De dage man lige kunne have gået en ekstra tur med hende, eller have leget mere med hende..
Hun bliver så glad når jeg kommer, og hun var også van til at sove sammen med mig, men nu er jeg ikke hjemme mere, så det kan hun ikke, også ligner det hun bliver så ked af det når jeg så går igen, hovedet ned, og halen hænger bare.. og jeg har det så skidt med at gå fra hende.. Hvis jeg dog bare kunne tage hende med..
SAVNER DIG LAICA PIGEN !!!!
I U
dec 2006
Følger: 13 Følgere: 16 Hunde: 3 Emner: 60 Svar: 377
sep 2010
Følger: 15 Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 78 Svar: 229
Savner hende SÅ meget !!!!!!!